Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت‌الاسلام منصور برزگر مدیر مؤسسه مكتب‌القرآن ثارالله(ع) گفت:‌ این همایش با حضور مدیران مراکز پیش دبستانی سراسر کشور با محوریت بررسی عملکرد سال تحصیلی ۹۵، ابلاغ آیین‌نامه و بخشنامه‌های مصوب سال ۱۳۹۶ برگزار خواهد شد.


برزگر افزود: همایش مدیران مراکز پیش دبستانی و دبستان مؤسسه موقوفه مکتب‌القرآن ثارالله(ع) دوشنبه، ۱۲ تیرماه در شهرمقدس شیراز با حضور مسئولین استانی و کشوری برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اهمیت تربیت فرزندان ازایام کودکی، ادامه داد: تاکنون بیش از ۳ هزار مربی مهدقرآن و پیش دبستانی در سراسر کشور آموزش‌های تخصصی لازم را گذرانده‌اند که با به‌کارگیری این مربیان در مراکز تحت پوشش مؤسسه موقوفه مکتب‌القرآن ثارالله(ع) گام‌های مؤثری در جهت تربیت اسلامی کودکان در مناطق مختلف میهن اسلامی برداشته شده است.


برزگر، بررسی عملکرد سال تحصیلی ۹۵-۹۶، برنامه‌ریزی و ابلاغ بخشنامه‌های مصوب سال تحصیلی جدید مراکز پیش دبستانی، تعیین تکلیف لباس فرم یک شکل مراکز، ابلاغ شرایط و ضوابط بیمه حوادث و مسئولیت مراکز را از مهم‌ترین عناوین دومین همایش کشوری مدیران مراکز مهدقرآن و پیش دبستانی ثارالله(ع) در شیراز سومین حرم اهل بیت(ع) است.
انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۳۰۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراکز فرهنگی کشور معطل خرابی مهر وزارت ارشاد!

به دلیل خرابی مهر هیات رسیدگی به موسسات و‌مراکز فرهنگی، از حدود ده روز گذشته موسسات برای صدور و تمدید مجوز با مشکلات عدیده مواجه شده اند.   به گزارش عصر خبر؛ طبق قانون موسسات و مراکز فرهنگی هرگونه تغییرات ‌و‌ تصمیمات موسسات و مراکز فرهنگی باید به مهر وزارت ارشاد  ممهور باشد و سپس برای ثبت به اداره ثبت شرکت ها ارسال شود.    جهت اطلاع وزارت ارشاد: ساخت مهر زیر دوساعت  سفارش آنلاین

  فرآیند ساخت مهر که کمتر از یک ساعت طول می‌شود بیش از ده روز است که در وزارت ارشاد طول کشیده است.     کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تجلیل از مربیان قرآنی جامعة القرآن خردسالان همدان
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • دانشگاه شیراز آماده جذب دانشجویان اخراجی دانشگاه‌های آمریکا و اروپا
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان شیراز آغاز شد
  • خردادماه، یادواره شهید مغفوری در کرمان برگزار می‌شود/ تجلیل از شهید شاخص سازمان بسیج رسانه کشور
  • اجرای سرود سلام فرمانده توسط کودکان پیش دبستانی + فیلم
  • نقش موثر معلمان در مقابله با جنگ نرم دشمن
  • واردات خودرو‌های کارکرده در انتظار ابلاغ دولت به وزارت صمت
  • پیش دبستانی و دبستان خیرساز در بخش رضویه مشهد افتتاح شد
  • مراکز فرهنگی کشور معطل خرابی مهر وزارت ارشاد!