Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقه خنداننده شو برنامه پربیننده خندوانه را از مسیر اصلی خود خارج کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل ازسرویس فرهنگ و هنر مرصاد،برنامه خندوانه در طول فعالیت خود دوران پرفراز و فرودی را گذرانده است. این برنامه طنز شبکه نسیم تاکنون خود را به عنوان یکی از برنامه های موفق صدا و سیما به بینندگان نشان داده است با این وجود به تازگی این برنامه وارد یک شیب سقوطی عجیب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه چیز از زمان اجرای مسابقه خنداننده شو شروع شد. مسابقه ای که افرادی می آیند و از طریق اجرای استندآپ کمدی با یکدیگر به رقابت می پردازند. البته جدای از اینکه شیوه اجرای این مسابقه کپی برداری از نمونه های دیگری در شبکه های ماهواره ای است(البته مشابه ماهواره ای آن مربوط به مسابقه خوانندگی می شود) با این وجود برخی از اجراهای این مسابقه اصلا در شأن یک برنامه تلویزیونی داخلی نیست.

اوج این لغزش در برنامه خندوانه را می توان در برنامه شب گذشته آن دید. برنامه ای که در آن شرکت کنندگان مسابقه خنداننده شو با کنایه هایی که حتی برای افراد بزرگسال نیز عجیب بود، یک نوع بدسلیقگی آشکار را به نمایش گذاشتند.

هر چند که کلیت برنامه و مسابقه می تواند به جذابیت بیشتر شبکه نسیم کمک شایان توجهی کند اما آنچه که اهمیت دارد این است که بایستی به قشر مخاطبان برنامه توجه کرد زیرا بدون شک جمع قابل توجهی از کودکان و نوجوانان، بیننده این برنامه پرمخاطب هستند و کنایه های طنز غیراخلاقی می تواند یک نوع بدآموزی برای آن ها باشد.

چرا خنداننده شو؟!

برنامه خندوانه را اگر پر بیننده ترین برنامه تلویزیون ندانیم بدون شک آن را باید در جمع پربیننده ترین ها قرار داد. روند صعودی تعداد مخاطبان آن در طول دوران فعالیت این برنامه وجود داشته است.

هر چند که پس از حذف عروسک جناب خان از این برنامه تلویزیونی یکی از جذابیت های این برنامه طنز از بین رفت اما باز هم برنامه خندوانه خود را در میان پربیننده ترین ها حفظ کرد. با این وجود نباید نگرانی خاصی برای کاهش مخاطبان این برنامه وجود داشته باشد.

در این میان اگر تولید کنندگان خندوانه نگران کاهش مخاطبان هستند، افزایش مخاطب از طریق اجرای خنداننده شو به این شکلی که اخیرا با محتوای عجیب و گاهی غیراخلاقی اجرا شده است، یک کار بیهوده و پرضرر است.

خندوانه به راه اصلی خود بازگردد

رامبد جوان نشان داده است که در برنامه خندوانه می تواند اجراهای بی نظیری داشته باشد. اجراهایی که هم باعث افزایش میزان نشاط در بیننده شود و هم آموزش های مناسبی را به همراه داشته باشد.

روند فعلی خندوانه از طریق اجرای خنداننده شو یک نوع خروج از مسیر اصلی خندوانه است. بدون شک رامبد جوان می تواند آن را به مسیر قبلی خود بازگرداند. باید منتظر ماند و دید.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۳۱۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) نحوه درست کردن ۵ دقیقه‌ای شیرینی نارگیلی؛ خوشمزه و ساده

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ببینید | شوخی عجیب ماشاریپوف با مهدی هاشمی‌نسب
  • شوخی عجیب ماشاریپوف با هاشمی‌نسب (عکس)
  • برگزاری مسابقه رباتیک ورزشی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • (ویدئو) نحوه درست کردن ۵ دقیقه‌ای شیرینی نارگیلی؛ خوشمزه و ساده
  • آینتراخت فرانکفورت ۱-۵ بایرلورکوزن؛ این تیم با کسی شوخی ندارد!
  • حاتمی: آخر بازی تمرکز نداشتیم/ به خطاهای آسیب زننده اعتراض کردیم
  • کدکاپ ۸ رویدادی برای ترویج برنامه‌نویسی در سراسر ایران
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی دانشجویی کدکاپ برگزار می‌شود
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی کدکاپ ۸ با محوریت ترویج برنامه‌نویسی
  • خبر‌های رسانه شانزدهم اردیبهشت