Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - دختر جوان بر اثر سقوط از طبقه سوم يک ساختمان مسکوني در خيابان سراج جان باخت.

به گزارش سرويس حوادث جام نيوز، ساعت 8 صبح روز گذشته مأموران کلانتري 126 تهرانپارس در تماس با بازپرس کشيک قتل پايتخت مرگ مشکوک دختر بيست و هفت ساله‌اي را اعلام کردند.

بنابر اظهارات مأموران، اين دختر جوان از طبقه سوم يک ساختمان مسکوني در خيابان سراج به پايين سقوط کرده و جان باخته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنين درب منزلي که احتمال سقوط دختر جوان از آن وجود داشت، بسته بود که مراتب به بازپرس ويژه قتل پايتخت اعلام شد.

با دستور سجاد منافي‌آذر مأموران به منزل وارد شده و با دو پسر و دختر جواني رو‌به‌رو شدند که داخل منزل مخفي شده بودند.

دو پسر و دختر جوان در اظهاراتشان به مأموران گفتند که شب قبل از حادثه همراه با متوفي به خانه آمده، مشروبات الکلي مصرف کرده و صبح پس از ورود پليس به خانه متوجه سقوط مرگبار متوفي شده‌اند.

سرانجام با دستور سجاد منافي‌آذر؛ بازپرس امور جنايي تهران جسد متوفي براي بررسي علت دقيق مرگ به پزشکي قانوني منتقل شد، دو پسر و دختر جوان که داخل خانه مخفي شده بودند بازداشت شده و براي ادامه تحقيقات در اختيار مأموران اداره آگاهي قرار گرفتند.
تسنيم
110


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۳۱۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به حادثه سقوط فرد در کانال آب در اصفهان اظهار کرد: این حادثه ساعت ۱۱ و ۲۱ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات آتش نشانی اصفهان گزارش شده است.

وی با اشاره به اعزام نیروهای امداد و نجات غواصی از ۲ ایستگاه ۵ و ۲۳ برای این حادثه ابراز کرد: اکیپ‌های غواصی فاصله ۲ کیلومتری بین ۲ دریچه آب بند را بررسی و در نهایت جوان حدوداً ۲۰ ساله را به صورت کاملاً بیهوش از آب خارج کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه بر اساس اعلام نیروهای اورژانس متأسفانه این جوان جان باخته است، تصریح کرد: از آنجایی که این فرد با لباس در آب بوده به احتمال زیاد سقوط کرده و علت سقوط از سوی نیروی انتظامی در حال بررسی است.

کد خبر 6092012

دیگر خبرها

  • رازگشایی از قتل هولناک دختر جوان
  • خانه موزه‌ای در تهران که نماد عقل و عشق است
  • نجات جان جوان قمی در حادثه سقوط از ارتفاع
  • پیدا شدن دختر فراری در کلانتری | عکس‌های زننده دختر جوان در فضای مجازی | دخترم آبرویم را برده است 
  • جوان ۲۹ ساله بر اثر سقوط از آبشار لوه گلستان جان باخت
  • زن جوان خطاب به قاضی:اول یک روسری در ماشین همسرم پیدا کردم؛بعدا هم دیدم از مهد کودک یک دختر را بغل کرد و برد/ حالا هم طلاق می خواهم
  • سقوط یک جوان با پاراموتور (فیلم)
  • دست‌درازی به دختر خردسال توسط پدر | مادر با مفتول شوهرش را کشت!
  • (تصاویر) این زن زندگی خود را وقف گربه‌ها کرد
  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب