Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@14:14:27 GMT

براثر آتش سوزی؛ ۳۰ اصل درخت خرما در حاجی آباد سوخت

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۸۳۱۲۵۵

براثر آتش سوزی؛ ۳۰ اصل درخت خرما در حاجی آباد سوخت

فرماندار شهرستان حاجی آباد از طعمه حریق شدن نخلستان روستای تزرج خبر داد و گفت: در این آتش سوزی 30 اصل درخت از بین رفتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پیارم،حمید جهانگیری،فرماندار حاجی آباد اظهار کرد: این آتش سوزی روز گذشته رخ داد که نیم ساعت بعد توسط خود مردم محلی آتش خاموش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه علت آتش سوزی در حال بررسی است، گفت: وزش باد موجب تشدید آتش سوزی شد که مهار آتش را با مشکل مواجه کرد و با همکاری مردم محلی آتش خاموش شد.

فرماندار حاجی آباد با بیان اینکه آتش سوزی یک ساعت به طول انجامیده است، اضافه کرد: به همت و تلاش های نیروی های مردمی سرانجام آتش در ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه شب گذشته مهار شد.

فرماندار به مردم توصیه کرد تا هنگام مراجعه به مراتع، جنگل ها و باغات از برافروختن آتش در کنار درختان خودداری کنند تا شاهد نابودی طبیعت نباشیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۳۱۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی گسترده در یک شهرک صنعتی در جنوب تهران

آتش‌سوزی در شهرک صنعتی شمس‌آباد تهران آتش نشانان را به محل حادثه کشاند.

به گزارش ایسنا، ظهر امروز یک مورد آتش‌سوزی در شهرک صنعتی شمس آباد به آتش نشانی این محدوده اطلاع داده شد که درپی آن چندین دستگاه خودروی آتش‌نشانی به همراه تانکر آب به محل اعزام شدند. همچنین با توجه به اینکه این محدوده از خارج از حوزه استحفاظی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران قرار دارد، یک ایستگاه کمکی به همراه تجهیزات نیز از تهران به این محل اعزام شد.

درپی این حریق دود زیادی به آسمان بلند شده به‌طوریکه تا شعاع چندکیلومتری از محل وقوع نیز قابل رویت است. در حال حاضر عوامل آتش‌نشانی در حال عملیات اطفاء حریق در این محل هستند و گزارش و اخبار بیشتری از جزئیات این حادثه اعلام نشده است.

جزئیات بیشتر از این حادثه و خسارات آن پس از پیگیری از مسئولان رسمی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آتش سوزی در پتروشیمی آبادان مهار شد
  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد
  • برگ درخت انگور سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی
  • آتش‌سوزی گسترده در یک شهرک صنعتی در جنوب تهران
  • بارگیری روزانه ۲۰ تن برگ انگور از خلیل‌آباد
  • ذخیره‌سازی بیش از ۳ میلیون مترمکعب رواناب در سد‌های خراسان جنوبی
  • سه هزار قطعه زمین در بخش احمدآباد مشهد به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت
  • ببینید | درخواست فوری شهردار حاجی‌آباد پس از وقوع سیل؛ اوضاع خراب است!
  • ببینید | درخواست فوری شهردار حاجی‌آباد از مردم؛ اوضاع خراب است!
  • سیل آرزوی ۱۲ ساله دانش‌آموزان زیرکوهی را با خود برد/ ارتش به داد کنکوری‌ها رسید +فیلم