Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول پایگاه جمعیت هلال احمر دوراهی آشتیان گفت: برخورد خودروی پژو و کامیون در کلیومتر 42 اراک – قم چهار مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛رضا ترکی مسئول پایگاه جمعیت هلال احمر دوراهی آشتیان در گفتگو بااراک امروز؛گفت: این حادثه در ساعت ۱۱ امروز چهارشنبه ۷ تیرماه ماه در کیلومتر ۴۲ محور قم – اراک رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکی اظهار کرد: بر اثر این حادثه چهار نفر مجروح شدند که درمان سرپایی سه نفر توسط عوامل پایگاه دوراهی آشتیان انجام شد و یک مصدوم هم به مراکز درمانی منتقل شد.

مسئول پایگاه جمعیت هلال احمر دوراهی آشتیان خاطرنشان کرد:علت سانحه از سوی کارشناس پلیس راه در دست بررسی است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۳۱۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا شهرجردی گفت: طی اعلام حادثه توسط اورژانس به مرکز پیام ۱۱۲ جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی پژو پارس در کیلومتر ۳۰ محور اراک-ازنا در محدوده روستای سرسختی، عوامل امدادی پایگاه شهید خرمی (قاقان) جمعیت هلال‌احمر شهرستان شازند به فوریت جهت رهاسازی راننده خودرو به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه، حادثه در ساعت ۱۲ و ۵۷ دقیقه ظهر امروز جمعه اتفاق افتاد، افزود: متأسفانه قبل از رسیدن عوامل امدادی هلال احمر راننده حادثه دیده فوت شده که پس از رهاسازی پیکر متوفی تحویل عوامل عوامل اورژانس حاضر در صحنه شد.

کد خبر 6089351

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد دو خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان
  • ۵ مصدوم در برخورد دو خودروی سواری در جاده قم به اصفهان
  • ۴ کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره
  • یک فوتی و ۳ مصدوم در تصادف مرگنلر - چایپاره
  • ۳ مصدوم در حادثه رانندگی در محور  تاکستان - همدان
  • واژگونی پژو پارس در محور لردگان به دهدز جان یک نفر را گرفت
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز
  • ۷ فوتی و مصدم بر اثر تصادف در خراسان شمالی
  • واژگونی اتوبوس در استان اصفهان با ۱۱ مصدوم