Web Analytics Made Easy - Statcounter

یادبود شهدای آتش‌نشان حادثه پلاسکو تهران در استان لرستان رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد یادبود شهدای آتش‌نشان حادثه پلاسکو تهران در استان لرستان امشب با حضور رئیس سازمان آتش‌نشانی خرم‌آباد، معاون خدمات شهری شهرداری خرم‌آباد، پدر بلوط ایران، نیروهای آتش‌نشانی خرم‌آباد و مردم رونمایی و بوستانی به نام شهدای آتش‌نشان نام‌گذاری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی‌محمد خانی معاون خدمات شهری شهرداری خرم‌آباد در این مراسم اظهار داشت: مجموعه انجمن‌های مردم‌نهاد ظرفیت بالایی در شهر خرم‌آباد هستند که در سال‌های اخیر نیز از ظرفیت این انجمن‌ها استفاده‌ بیشتری شده است.

وی افزود: مجموعه شهرداری خرم‌آباد موظف به همکاری انجمن‌های مردم‌نهاد استان هستیم و شهرداری با تمام توانایی که دارد در خدمت انجمن‌های مردم‌نهاد است.

مظفر افشار پدر بلوط ایران نیز اظهار داشت: تشکل‌های مردمی از جان و سرمایه خود می‌گذرند و بدون هیچ‌گونه چشم‌داشتی اقداماتی برای حفاظت از سرمایه‌های خدادادی از جمله منابع طبیعی انجام می‌دهند.

وی افزود: دو قشر زحمت‌کش محیط‌بان و آتش‌نشانان جان‌برکفانی هستند که باید از طرف مسئولان حمایت و مورد تجلیل قرار گیرند.

پدر بلوط ایران به کاشت و حفاظت از گونه‌های بومی ازجمله بلوط در استان اشاره و عنوان کرد: باید به کاشت گونه‌های بومی استان که تنها نیاز به دو سال آبیاری دارند توجه کرد و از طرفی برخی گونه‌های غیربومی نیز که در استان رویش مطلوبی دارند مورد کاشت قرار بگیرد.

به گزارش تسنیم محوطه سنگ نوردی رو باز این مجموعه به نام ستوان یکم چتر باز شهید محمد جواد امامی نام‌گذاری شد و در پایان این مراسم از حسین زکیان، عزت‌الله فردین، رحمتی، معاون هلال‌احمر لرستان و فضل‌الله رشیدی رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری خرم‌آباد تجلیل شد.

انتهای پیام/

R41450/P1377/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۳۳۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۱۲۱۰ زائر لرستانی به حج تمتع

سید حمید مصطفایی اظهار داشت: امسال تعداد هزار و ۲۱۰ زائر از لرستان عازم سرزمین وحی و حج تمتع خواهند شد.

وی عنوان کرد: این تعداد زائر در قالب هشت کاروان از لرستان به حج تمتع مشرف خواهند شد.

مدیرکل حج و زیارت لرستان، ادامه داد: برنامه‌های متعددی برای آموزش زائران در نظر گرفته شده است و در این راستا همایش متمرکز آموزش زائران شهرستان‌های کوهدشت و خرم‌آباد را تا کنون برگزار کرده‌ایم.

منبع: مهر

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • نجات مردم میان‌سال خرم‌آبادی از عمق چاه ۲۵ متری
  • ۵ کتاب شهدای شهرستان بهارستان رونمایی شد
  • رشد ۱۲درصدی بارش در لرستان/ ۷۴۶میلی‌متر در «شول‌آباد» ثبت شد
  • نورپردازی برج آزادی با نام خرم آباد
  • ۵.۷ میلی‌متر باران در لرستان بارید
  • تعامل دستگاه‌ها لازمه تبیین و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است
  • اعزام ۱۲۱۰ زائر لرستانی به حج تمتع
  • همایش آموزش متمرکز زائران حج تمتع در خرم آباد
  • لغو پروازهای فرودگاه خرم آباد به دلیل تیراندازی در عروسی!
  • ۱۱۲ میلی متر بارندگی در رومشکان لرستان ثبت شد