Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیگر سینما گفت: عقیده دارم که خانم درخشنده به دنبال دغدغه جامعه هستند و به دنبال کسب و کار در سینما نیست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، مریلا زارعی امشب در نشست خبری زیر سقف دودی در پردیس هویزه مشهد اظهار داشت: به سبب علاقه بسیار به خانم درخشنده بازی در این فیلم را با افتخار قبول کردم و عقیده دارم که خانم درخشنده به دنبال دغدغه جامعه هستند و به دنبال کسب و کار در سینما نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زارعی عنوان کرد: دغدغه‌مندی خانم درخشنده در این فیلم بیش از هر چیز دیگر برایم قابل احترام بود باید بگویم علاوه بر اینکه من بازیگر هستم و خانم درخشنده فیلم ساز اما رابطه ما فراتر از این عناوین و تشریفات است.

بازیگر سینما و تلویزیون تصریح کرد: اعتقاد دارم که به تعداد همه فیلمسازانی که در کشور وجود دارد می‌توان به این موضوع ورود کرد؛ در این فیلم نیز خانم درخشنده اشاراتی به مسئله داشتند و تابوهایی نیز شکسته و بهخطوطی نزدیک شدند.

بهنوش طباطبایی بازیگر دیگر این فیلم در این نشست اظهار داشت: سینمای خانم درخشنده برایم همواره جذاب بوده؛ دغدغه‌های جدی و سوژه‌های بکر از ویژگی‌های فیلم‌های خانم درخشنده است.

طباطبایی عنوان کرد: برخی تصور می‌کنند که فیلم‌های خانم درخشنده تنها اشاره‌ای به سوژه دارد و راهکاری ارائه نمی‌دهد در صورتی که اگر به خوبی این فیلم‌ها را مشاهده کنیم راهکارهایی کارساز در پس آن می‌بینیم.

وی افزود: اگر در زندگی تنها به یادگیری مسائل معمولی عادت کرده‌ایم به اطراف خود بنگریم تا ببینیم افرادی هستند تا با اشاره به سوژه‌های جدی جامعه قصد کمک کردن به همه را دارند بنابراین باید کمک آنها را قبول کرده و از آنها مسائلی را یاد بگیریم.

انتهای پیام/

R41347/P1377/S6,1188/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۳۳۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| خانم بازیگرِ تلویزیون، برای همیشه ایران را ترک کرد

آفتاب‌‌نیوز :

تصاویری از سارا صوفیانی و همسر و دخترش در فاضای مجازی منتشر شده که گفته می‌شود ایران را برای همیشه ترک کردند.

سارا صوفیانی متولد ۲۶ فروردین ۱۳۶۴ در مشهد، بازیگر سینما و تلویزیون است؛ او همچنین همسر با امیرحسین شریفی تهیه کننده ایرانی است. شاخص‌ترین حضور صوفیانی در سریال روز‌های بی قراری به تهیه کنندگی همسرش می‌باشد او در این سریال با کاراکتر اصلی در نقش سارا ایفای نقش می‌کند.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • امیر جدیدی از «قهرمان» تا «منصور»
  • نام بازیگر مرد مشهور فرانسوی در سیاهه متجاوزان سینما
  • دین سینما به امام صادق‌(ع) چه زمانی ادا می‌شود؟
  • (ویدیو) فیلم رقص آذری حامد آهنگی و بازیگر سرشناس ! / همه به وجد آمدند
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت + عکس
  • عکس| خانم بازیگرِ تلویزیون، برای همیشه ایران را ترک کرد
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت
  • کدام فیلم‌های سینما به جامعه کارگری ادای دین کردند؟
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت/ عکس
  • سینما به روایت «آپاراتچی»