Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴- علی لطیفی، پیشکسوت باشگاه استقلال در پاسخ به سوالی راجع به عملکرد استقلال در فصل نقل و انتقالات گفت: در فصل گذشته پنجره نقل و انتقالات استقلال بسته شد و به نوعی سبب خیر برای باشگاه شد چون منصوریان را مجبور به استفاده بیشتر جوانان در ترکیب تیم کرد که نتایج خوبی هم از این اجبار حاصل شد و در نیم فصل دوم استقلال عملکرد عالی را از خود به جای گذاشت هرچند نتیجه ضعیف در مقابل العین امارات در جام باشگاه‌های آسیا تا حدی شیرینی و حلاوت این روند مثبت را خراب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



استقلال تا اینجای کار در جذب بازیکن خوب عمل کرده و برخلاف فصل گذشته که با هیاهو و احساسات وارد نقل و انتقالات شد روند منطقی را دنبال کرده است. این روندی که امروز کادرفنی استقلال در دستور کار قرار داده کاری بود که برانکو در فصل پیش برای پرسپولیس انجام داد یعنی فقط به نقاط ضعف تیم پرداخت و در همان پست‌ها یارگیری کرد. حضور مجدد روزبه چشمی خبری خوب برای همه استقلالی‌ها است زیرا این بازیکن از قابلیت‌های بالایی برخوردار است که می‌تواند به تیم کمک کند. ماندن امید ابراهیمی و بازگشت سجاد شهباززاده هم خبر خوبی برای هواداران بود هرچند که رفتن کاوه رضایی کمی باعث نگرانی کادرفنی و هواداران شده است.

من به عملکرد منصوریان در انتخاب بازیکنان این فصل نمره مثبتی می‌دهم و فکر می‌کنم خریدهای باشگاه با اندیشه بوده است. از آنجایی که علیرضا منصوریان، محبوب سکوها است و هواداران، احترام خاصی را برایش قائل هستند توانست لیگ شانزدهم را با تمام سختی‌هایش بدون جام به پایان ببرد. احساس می‌شود چوب خط منصوریان پر شده است و امسال باید یک جام را برای باشگاه و هواداران به ارمغان بیاورد البته اگر می‌خواهد در استقلال بماند زیرا هواداران دیگر تحمل ناکامی را ندارند و خواسته آن‌ها کسب جام است. متاسفانه نتیجه فاجعه‌آور استقلال مقابل العین خیلی به شخصیت استقلال و منصوریان لطمه زد اما باز هم هواداران منصوریان را تشویق کردند و همین باعث شد تا او خود را جمع و جور کند تا با فکری آرام‌تر خود و تیم را برای لیگ هفدهم آماده کند.

برای منصوریان در لیگ پیشرو دو اتفاق می‌تواند بیافتد: ۱- ادامه روند رو به رشدی که از نیم فصل دوم لیگ شانزدهم آغاز کرد. ۲- ناکامی و عدم نتیجه؛ اگر این اتفاق در نیم فصل اول بیافتاد حتی امکان دارد منصوریان لیگ را به پایان نرساند. امیدوارم جوانگرایی منصوریان در تیم ادامه داشته باشد تا استقلال دوباره به روزهای باشکوه خود برگردد. بی‌تردید همین اعتماد به جوانان بود که باعث شد مدیران باشگاه به ادامه سرمربیگری وی قانع شوند. منصوریان، نماینده مربیان نسل جوان است و همه ما استقلالی‌ها باید از او حمایت کنیم و ان‌شاالله امیدوارم که استقلال با منصوریان اوج بگیرد.

منبع: ورزش و جوان

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۳۳۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جعفری: باختیم، اما برای پورحمیدی خوشحالم

به گزارش "ورزش سه"، ذوب‌آهن در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی رقابت نزدیکی در ورزشگاه یادگار امام تبریز مقابل تراکتور داشت ولی در نهایت بازی را در ضربات پنالتی واگذار کرد که پارسا جعفری در این باره می‌گوید: بازی سخت و متفاوتی نسبت به دیداری که در لیگ با آن‌ها داشتیم، انجام دادیم. مربی حریف تغییر کرده بود و از حمایت هواداران‌شان هم سود می‌بردند که نیمه‌ی اول با وجود نظمی که ما داشتیم، آن‌ها بهتر بازی کردند ولی خدا را شکر توانستم دروازه‌ام را بسته نگه دارم، اما در ابتدای نیمه‌ی دوم روی یک لحظه غفلت و عدم تمرکز گل خوردیم. در ادامه بازی با تدابیری که آقای ربیعی داشتند، به بازی برگشتیم و بازی به وقت‌های اضافه کشید.

او که یک پنالتی را مهار کرد عنوان کرد: پنالتی اول را از حسین‌زاده گرفتم و بقیه ضربات را هم درست تشخیص دادم، اما متاسفانه تبدیل به گل شدند. در مجموع ما می‌توانستیم در 120 دقیقه پیروز شویم و در وقت‌های اضافه هم موقعیت‌های خوبی داشتیم که استفاده نکردیم و نهایتا حذف شدیم.

دروازه‌بان ذوب در مورد اعتراض هواداران تراکتور به مصدومیت‌های متوالی و اتلاف وقت‌شان گفت: من در این بازی دو بار زمین خوردم؛ بار اول رحمان جعفری با مچ پای من برخورد داشت که از همان‌ جا مچ من آسیب دید و شدت ضربه به حدی بود که رحمان از من عذرخواهی کرد. در ادامه باز هم من از همان نقطه ضربه دیدم که درد شدیدی را متحمل شدم. درمورد مصدومیت سایر بچه‌ها باید بگویم که در اواسط بازی مهرداد رضایی با داور برخورد کرد و آسیب دید و همان‌طور که شایان مصلح و مهدی شیری به علت گرفتگی عضلات روی زمین افتادند، برای بازیکنان ما هم چندبار این مسئله پیش آمد که هیج قصد و غرضی پشت آن نبود و در یک بازی 120 دقیقه‌ای که پر از موقعیت هم بود این مسائل عادی هستند.

جعفری درباره نحوه گرم کردنش که مربی رویش ‌پتو انداخت، عنوان کرد: چمن خیس بود و هوا هم سرد بود روی پاهای‌مان پتو کشیدند تا عضلات‌مان گرم بمانند و تمرکزمان در ضربات پنالتی پایین نیاید که متاسفانه با بدشانسی و یک‌سری اتفاقات شکست خوردیم. در مجموع تیم ما خوب بازی کرد و در سه بازی که مقابل تراکتور انجام دادیم، دو بار آن‌ها را شکست دادیم و یک‌بار هم در پنالتی‌ها باختیم. با وجود ناکامی تیم خودم، برای پورحمیدی خوشحالم چراکه یک روز تمام استادیوم علیه او بودند و حالا همه او را تشویق می‌کردند و همان‌جا به او گفتم امروز روز تو بود و اتفاقی که باید برایت رقم می‌خورد افتاد.

او یادآور شد: امیدوارم در ادامه لیگ بتوانیم بهترین عملکرد را به نمایش بگذاریم و پله پله صعود کنیم تا در نهایت به رتبه‌ای که درخور شان و شخصیت ذوب‌آهن است برسیم و البته در این راه از هواداران‌مان هم می‌خواهم حالا که از بحران خارج شده‌ایم در روزهای سخت ما را حمایت کنند تا با قدرت بیشتری به میدان برویم.

دیگر خبرها

  • نام استقلال تغییرناپذیر است
  • آتش گرفتن بخشی از سکو های هواداران فنرباحچه در ورزشگاه / فیلم
  • در انتظار حرف آخر هواداران به ژاوی
  • جعفری: باختیم، اما برای پورحمیدی خوشحالم
  • آقای گل پرسپولیس و پیش‌بینی جالب تیم قهرمان!
  • طعنه هواداران اینتر به یوونتوس با عدد 14 / عکس
  • خوشحالی بعد از گل تاریخی نیکو ویلیامز مقابل هواداران اتلتیکو مادرید / فیلم
  • بنر هواداران افراطی یوونتوس: آقای الگری، باید در تیم ما بمانی!
  • ستاره جوان استقلال را از برزخ خارج کنید!
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود