Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس گفت: زمان دقیق تعطیلات تابستانی نمایندگان مجلس هنوز مشخص نیست.

به گزارش مشرق، بهروز نعمتی سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی، با اشاره به دور اول تعطیلات تابستانی نمایندگان مجلس اظهارداشت: تاکنون در جلسات هیئت‌رئیسه مجلس درباره زمان دقیقتعطیلات تابستانی نمایندگان تصمیمی اتخاذ نشده است و زمان دقیق آن هنوز مشخص نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه درباره تعطیلات تابستانی نمایندگان ملاحظاتی وجود دارد و باید برنامه‌ریزی‌های لازم از سوی هیئت‌رئیسه انجام شود، افزود: تاکنون در جلسات هیئت‌رئیسه مجلس درباره دور اول تعطیلات تابستانی نمایندگان در دو هفته اول مرداد و یا هر زمان دیگری از سویهیئت‌رئیسه پارلمان تصمیمی اتخاذ نشده است.

سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلسبا بیان اینکه در جلسه هفته آینده هیئت‌رئیسه مجلس درباره تعطیلات تابستانی نمایندگان تصمیم‌گیری می‌شود، خاطرنشان کرد: در زمان تعطیلات تابستانی نمایندگان، جلسات علنی و کمیسیون‌های تخصصی مجلس نیز برگزار نمی‌شود.

طبق آئین‌نامه داخلی مجلس، نمایندگان در تابستان ۴هفته تعطیلات تابستانی دارند که زمان استفاده از آن به تصمیم هیئت‌رئیسه مجلس بستگی دارد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۳۴۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین خروجی لیورپول بعد از کلوپ مشخص شد

به گزارش ورزش سه، در هفته‌های اخیر اخبار مختلفی پیرامون جدایی ستاره‌های لیورپول، به خصوص محمد صلاح، منتشر می‌شد، اما گزارش‌های مطبوعات انگلیسی حاکی از آن است که این بازیکن صحبتی درباره ترک این باشگاه نکرده است.

به گفته گریم بیلی، روزنامه نگار انگلیسی، واتارو اندو، ستاره ژاپنی، اولین بازیکنی است که در تابستان 2024 لیورپول را ترک می‌کند. او توضیح داد: اندو به احتمال زیاد به لیگ آلمان بازخواهد گشت، اما نام باشگاهی که او به آن منتقل خواهد شد، هنوز مشخص نشده است.

اندو در تابستان گذشته با مبلغ 20 میلیون یورو از اشتوتگارت آلمان به لیورپول پیوست و حالا در شرایطی درباره جدایی او صحبت می‌شود که روزنامه تلگراف تاکید دارد مدیران لیورپول به دنبال حفظ ساختار اصلی این تیم هستند و در تابستان آینده نیز حضور قدرتمندی در نقل و انتقالات خواهند داشت.

لازم به ذکر است که یورگن کلوپ، سرمربی فعلی‌ لیورپول، پس از پایان فصل این تیم را ترک خواهد کرد و بر اساس گزارش های مختلف، آرنه اسلات هلندی به عنوان جانشین وی منصوب خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مردم تقسیم‌بندی‌های سیاسی مجلس را مشخص می‌کنند
  • سه نامزد دیگر به لیست شورای ائتلاف اضافه می‌شود
  • یکدست یا تضارب آرا/ ترکیب هیئت‌رئیسه مجلس دوازدهم چگونه خواهد بود؟
  • اضافه شدن ۳ نامزد به لیست شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس در ۲۴ ساعت آینده
  • زمان و مدت تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس مشخص شد
  • اولین خروجی لیورپول بعد از کلوپ مشخص شد
  • توافق رانگنیک با بایرن مونیخ
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال، VAR و جانشین حمید مطهری
  • توضیحات اصولی درباره انتخاب سرمربیان، VAR و جانشین مطهری