Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) گفت: حقوق بشر آمریکایی در کشتن افراد بی گناه، حمایت از رژیم صهیونیستی و تروریسم در سراسر جهان خلاصه می‌شود. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی مجمع جهانی اهل بیت (ع)، آیت الله محمدحسن اختری دیشب در کرمان با بیان این که آزادی و دموکراسی آمریکایی به معنای تسلیم شدن در برابر سیاست‌های سلطه طلبانه واشنگتن است افزود، کشورهای هم پیمان آمریکا در برابر جنایت علیه مسلمانان در کشورهای مختلف از جمله میانمار و یمن سکوت اختیار کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تأکید کرد: گروه‌های تروریستی از جمله داعش با پول برخی کشورهای عربی و هدایت آمریکا به دنبال ضربه زدن به وحدت مسلمانان هستند.
آیت الله اختری رژیم سعودی را عامل نفوذی آمریکا در منطقه دانست و گفت: واشنگتن با استفاده از عربستان به دنبال ضربه زدن به وحدت میان شیعیان و اهل سنت در منطقه است.دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) افزود: مردم عربستان حتی از ابتدایی‌ترین حقوق اولیه نیز برخوردار نیستند، اما آمریکا همواره از ریاض حمایت می‌کند.
دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت بابیان اینکه مردم آزادی‌خواه بحرین تحت ظلم آل‌خلیفه و آل‌سعود هستند بر مسئولیت عالمان و سیاستمداران برای روشنگری مردم نسبت به ظلم آل سعود و آل خلیفه تأکید کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۳۶۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشکار شدن چهره تزویر آمریکا در حمایت از حقوق بشر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام حسن زارع، مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان یزد در جمع دانشگاهیان این دانشگاه اظهار کرد: دانشجویان تحصن‌کننده در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا آزادیخواهانی هستند که از مظلومان غزه که به مدت ۲۰۰ روز در بمباران و محاصره اقتصادی قرار دارند حمایت می‌کنند.

وی جنایت صهیونیست‌ها در غزه را بسیار فجیع دانست و افزود: حمایت‌های بی‌دریغ آمریکا از این رژیم سبب شده که در خود آمریکا انسان‌های پاک‌نهاد در محکوم کردن این کشتار‌ها تحصن کنند. مردم فلسطین در شدیدترین بمباران‌ها و کشتار‌ها با دست خالی در مقابل نظام سلطه ایستاده‌اند که جز با اتکا به خداوند و درس گرفتن از قرآن، امکان‌پذیر نیست. این کشتار‌ها یکی از علائم آخرالزمان در ظهور منجی عالم بوده که در روایات به آن اشاره شده است.

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان یزد گفت: دانشجویان و استادان حامی مردم مظلوم غزه در ۴۰ دانشگاه آمریکا، فطرت‌های پاکی هستند که اسباب بیدار شدن انسان‌های غافل را سبب شده و آنها را با خود همراه کرده‌اند. نباید فقط نگاه خود را معطوف به مشکلات داخلی کنیم و رفع آن مطالبه به حقی بوده؛ بلکه نگاهی به خارج از کشور انداخته و ببینیم در دنیا چه اتفاقی در جریان است.

زارع این خیزش انسانی حمایت از مظلوم در دانشگاه‌های جهان را امیدوارکننده دانست و مطرح کرد: برخورد پلیس آمریکا با تحصن‌کنندگان و ورود به دانشگاه با تجهیزات نظامی و مستقر شدن تک‌تیراندازان در بالای ساختمان‌ها، چهره تزویر استعمار آمریکا در حمایت از حقوق بشر را برای همگان آشکار کرده است. برخورد شدید با دانشگاهیان، سبب سریع‌تر به نتیجه رسیدن این حرکت خودجوش در جهان خواهد شد.

وی عنوان کرد: امروز دانشجویان تحصن‌کننده در دانشگاه‌های آمریکا مظلوم واقع شده‌اند و بخشی از جنایات آمریکا را در محیط علمی خودشان تجربه می‌کنند. وقتی سردمداران آمریکا به جوانان و تحصیل‌کرده‌ها و استادان دانشگاه خود رحم نمی‌کند با مردم مظلوم جهان معلوم نیست چه برخوردی دارند. وظیفه انسانی ماست که از آنان حمایت کنیم.

به گزارش آنا،‌قرائت بیانیه هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد در حمایت از خیزش دانشجویان و استادان بیدار دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان و استادان توسط دانشجوی این دانشگاه پایان‌بخش این مراسم بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آشکارشدن چهره تزویر آمریکا در حمایت از حقوق بشر
  • آشکار شدن چهره تزویر آمریکا در حمایت از حقوق بشر
  • سپاه بزرگترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • حمایت دانشجویان دانشگاه آزاد یاسوج از دانشجویان حامی فلسطین در کشورهای غربی+عکس
  • اعتراضات دانشجویی در آمریکا می‌تواند به «مردم عادی» هم منتقل شود
  • آمریکا نسخه‌های حقوق‌بشری را در کشور خودش هم اجرا نمی‌کند
  • طوفانی که پرده‌ها را کنار زد
  • دعوت جهانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برای حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • آیت‌الله حسینی همدانی: اینکه دانشجویان آمریکایی در آمریکا به خاطر غزه کتک می‌خورند و به زندان می‌روند یعنی غزه پیروز است/ نفرت جهانی از آمریکا کاملاً عیان شده است/ امروز همه مردم آزاده عالم با نفرت فریادشان بر سر اسرائیل بلند است
  • طوفانی که پرده از چهره غرب کنار زد