Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) گفت:حقوق بشر آمریکایی به معنای چپاول، دزدی، سرقت، کشتن افراد، به بند کشیدن انسان‌های آزاده، حمایت از تروریست و حمایت از تروریست‌های تکفیری در تمام نقاط دنیا است و امروز هر کجا یک نفر خونش بر زمین می‌ریزد، آمریکا و آل سعود در آن دست دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از ناب نیوز ؛ حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن اختری شب گذشته در ویژه برنامه یاد یاران که به مناسبت سالگرد شهادت شهید آیت‌الله بهشتی در محل مسجد امام حسین(ع)کرمان برگزار شده بود، با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری دهه 60 را به عنوان دهه مظلومیت جمهوری اسلامی نامگذاری کردند،گفت: گرامیداشت شهدای 72 تن و در راس آنها شهید آیت‌الله بهشتی، شهادت شهدای حمله ستمگرانه آمریکای جنایتکار به ایرباس جمهوری اسلامی و به شهادت رساندن بیش از 250 تن از هموطنان و شهادت آیت‌الله قدوسی باید مورد توجه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) در ادامه ضمن گرامیداشت شهدای مدافع حرم و استان کرمان اظهار کرد:حوادثی که در کشور روی داده، حوادث بسیار بزرگ، سخت و شکننده است،اما امروز در امنیت و آرامش کامل به سر می‌بریم و همچنین در دوران کنونی انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و با داشتن رهبری خردمند، آگاه، شجاع، مدیر، سیاست مدار، عالم اندیشمند و مرجع تقلید به شکل سرافرازانه در جهان پیش می‌رود.

وی با اشاره به نامه رهبر حکیم انقلاب به جوانان کشورهای غربی عنوان کرد:معظم له آینده را در این نامه‌ها آینده روشن جهان اسلام پیش‌بینی می‌کنند که حقیقتی از حرکت پرخروش انقلاب اسلامی است و امروز رهبر، ملت و نظام ما در جهان سرافراز هستند و دشمن نیز با توطئه حساب شده، دقیق و براندازانه به صحنه آمده بود تا در یک موقعیت کوتاه، کتاب انقلاب را برچیند و پرونده را تمام کند و در این راستا ترورهای متعدد از جمله اقدامات آنها برای رسیدن به اهداف شان بود که با تدبیر و تقدیر خداوند خنثی شد.

حجت الاسلام و المسلمین اختری ابراز کرد: امام راحل به عنوان شخصیتی بی‌نظیر، عالمی دانشمند ، پیش از پیروزی انقلاب می‌دانست چه کاری را آغاز می‌کند و همانگونه که ایشان از سال 40 بشارت می‌داد و تمام این موارد قبل از سال 40 نیز به امام الهام شده بود و وی آگاهانه در این مسیر اقدام کردند.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه امام خمینی (ره)با مدیریت خود توانست در زمانی که اکثریت مجلس، دولت و بسیاری از شخصیت‌ها در حال از دست رفتن بودند، جامعه را نگه دارد و این حرکت را دنبال کند، هرچند این توطئه، توطئه بزرگی بود، یادآور شد: توطئه‌های دشمنان سنگین و حساب شده بود و توطئه‌گر امپریالسیم جهانی به سرکردگی آمریکا، هم پیمانان منطقه‌ای و قدرت‌های بزرگ در برابر جمهوری اسلامی بودند و عوامل ستون پنجم، حرکت خیانت،نفاق و مزدوری و همچنین وابستگی به شرق و غرب عواملی بودند که این توطئه‌ها را انجام دادند.

حجت الاسلام و المسلمین اختری در ادامه افزود: منافقان جنایتکار و وابستگان آنها با تمام وجود در مقابل جمهوری اسلامی ایستادند و هر کاری توانستند انجام دادند و امروز نیز با اسرائیل همکاری می‌کنند و از کمک‌های آمریکا و انگلیس و در راس آنها از رژیم خون‌آشام آل‌سعود، آل خلیفه بحرین و همه جنایتکاران دیگر با آنها کار می‌کنند، داعش و همه جنایتکاران تکفیری با پول امارات تقویت می‌شوند و امارات میلیارد‌‌ها میلیارد دلار کمک کردند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با بیان اینکه توطئه‌ها توسط آمریکا هدایت می‌شود و همه ما باید در برابر این توطئه‌ها آگاه باشیم، گفت: شیعه و سنی باید وحدت خود را حفظ کنند و افراد متعصب، خودفروخته، خود باخته، قدرت‌طلب مانند آل سعود، آل یهود و همراهان آنها عوامل نفوذ دشمن هستند و باید بدانیم که تاکنون امنیت جامعه با هوشیاری ملت تامین شده است و در هر شرایطی دشمن تلاش می کند که سوء استفاده کند.

حجت الاسلام و المسلمین اختری متذکر شد:دشمن در هر شرایطی سعی دارد که از عوامل خودفروخته داخلی برای خود پایگاه ایجاد کند و ما هیچگاه نباید آرام و مطمئن بخوابیم و سرمان را زیر لاک فرو ببریم، بلکه باید همواره هوشیار باشیم همچنین قوای سه گانه، مدیران و مردم باید مسیر خود را به صورت آگاه و بیدار پشت سر رهبری مسیر خود انتخاب کنند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه دشمنان فکر می‌کردند با از بین بردن سران انقلاب می‌توانند آن را از بین ببرند، اذعان کرد: اما شهید بهشتی چنان با ظرفیت، دوراندیش، مدبر و مدیر بود که همه مسئولان در زمان بروز مشکلات از ایشان کمک می‌گرفتند.

وی در ادامه تصریح کرد:خداوند متعال رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای را نگه داشت تا بتواند تمام خلاء‌ها را پر کند، لذا مسئولین آمریکایی از گذشته و تا به الان که ما ماه‌ها تلاش می‌کنیم تا یک حرکت علیه جمهوری اسلامی را ایجاد کنیم و آیت‌الله خامنه‌ای با چند جمله نقشه‌های ما را به هم می‌ریزد.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) تأکید کرد:از بین بردن تمام بازوان انقلاب اسلامی توطئه آمریکا در منطقه بود و رهبر معظم انقلاب اسلامی یک تنه ایستادند و روشنگری کردند و امروز بسیاری از کشورها به این حرکت‌های شجاعانه جمهوری اسلامی ایران، آفرین می‌گویند.

وی با اشاره به موشک‌های پرتاب شده جمهوری اسلامی به مقر داعش اظهار کرد: این کار موجب شده آمریکا، انگلیس، اسرائیل، امارت و عربستان بداند تمام پایگاه‌های آمریکا در منطقه و تمام مناطق حساس آل‌سعود و همپیمانان وی زیر بار موشکی جمهوری اسلامی است و جمهوری اسلامی اگر قرار باشد با آنها مقابله کند همه را در چند ساعت از بین خواهد برد.

حجت الاسلام و المسلمین اختری با بیان اینکه حتی عناصر اولیه آزادی، حقوق بشر و حقوق انسان در عربستات وجود ندارد، گفت: آل سعود تمام امکانات خود را در اختیار آمریکا قرار داده و متعهد شده است که 500 میلیارد دلار به آمریکا بدهد، امروز مردم یمن گرفتار بلای آل سعود شده‌اند و بسیاری از فرزندان آنها تلف می‌شوند و این در حالی ست که می‌بیند ترامپ، انگلیس و اسرائیل از آل‌سعود حمایت می‌کنند.

این مقام مسئول تشریح کرد:سیاستمداران غربی و قدرت حاکمه آمریکا، انگلیس و اسرئیل بویی از انسانیت نبرده‌اند و هر روز مشاهده می‌کنید چند نفر در آمریکا کشته می‌شوند، اجازه زندگی به سیاهپوستان را نمی‌دهند و این چه حقوق بشری است.

وی با تأکید بر اینکه آزادی و دمکراسی آمریکایی به معنای تسلیم شدن در برابر سیاست‌های سلطه‌طلب این دولت است، افزود: حقوق بشر آمریکایی یعنی اگر هزاران نفر در میانمار کشته شوند، اگر مردم بحرین شش سال زیر شکنجه آل سعود باشند، این کشورها ساکت خواهند بود.

حجت الاسلام و المسلمین اختری عنوان کرد:حقوق بشر آمریکایی به معنای چپاول، دزدی، سرقت، کشتن افراد، به بند کشیدن انسان‌های آزاده، حمایت از تروریست و حمایت از تروریست‌های تکفیری در تمام نقاط دنیا است و امروز هر کجا یک نفر خونش بر زمین می‌ریزد، آمریکا و آل سعود در آن دست دارند.

حجت الاسلام و المسلمین اختری در پایان ضمن تأکید بر سخنان رهبری مبنی بر اینکه نمی توان به دولت های غربی اعتماد کرد،گفت:ایمان به خداوند،انجام فروع دین و کار و تلاش با توکل به خداوند و اطاعت از رهبری رمز پیروزی ماست و این را باید بدانیم که در این کشور هیچ تصمیم و اقدام بزرگ بدون امضا و تائید رهبری قابل اجرا نیست همچنین وحدت جامعه ایران بین سنی و شیعه باید تداوم یابد .

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۳۶۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع دانشجویی در همبستگی با دانشجویان آمریکایی و اروپایی مقابل دانشگاه تهران

دانشجویان دانشگاه تهران امشب بعد از نماز مغرب و عشاء با حضوری پرشور در اعتراض به سرکوب دانشجویان آزادی خواهتوسط حکومت های غربی در مقابل دانشگاه تجمع کردند.

به گزارش ایسنا، محمد علی زلفی گل در اجتماع دانشجویان مقابل دانشگاه تهران در انتقاد به رفتار دولت های غربی نسبت به اعتراض دانشگاهیان به جنایت های رژیم صهیونیستی تاکید کرد: ای دنیا حرمت دانشگاه های ما در عین آزاداندیشی را ببینید، قانون جمهوری اسلامی اجازه ورود نیروهای امنیتی و انتظامی به داخل دانشگاه ها را منع کرده است، قانون جمهوری اسلامی اجازه ورود نیروهای نظامی و انتظامی را به داخل دانشگاه ها نمی دهد.

وی در ادامه تصریح کرد: در حالی که ما دیدیم که چگونه نیروهای نظامی و امنیتی کشورهایی که ادعای حقوق بشر دارند و خود را مهدی آزادی بیان می دانند، دیدید چگونه با دانشجویان معترض، حق گو و حق طلب برخورد می کنند. ای مردم جهان ببینید و برای قوانین پیشرفته جمهوری اسلامی احترام ویژه قائل شوید. ای مردم دنیا و جامعه دانشگاهی دنیا ببینید در جمهوری اسلامی جامعه فهیم و فرهیخته دانشگاهی از چنان حرمتی برخوردار است که محیط دانشگاه ها نیروهای امنیتی در بدترین شرایط اجازه ورود ندارند و خودتان را با جمهوری اسلامی مقایسه کنید که از چه آزادی های برخوردار است.

وزیر علوم تاکید کرد: ای مردم جهان ببینید و مقایسه کنید که جمهوری اسلامی برای آزاداندیشی، حق گویی و حق طلبی چه حرمتی قائل است و کشورهای سلطه گر که ادعای آزادی، دمکراسی و حقوق بشر دارند، چگونه برخورد می کنند. ما از وجدان بیدار جامعه   جامعه دانشگاهی، استادان و دانشجویان سراسر دنیا به ویژه آمریکا، فرانسه، استرالیا، کشورهای عربی که حاضر شدند از مظلوم دفاع کردند و با ظلم مقابله می کنند سپاسگزاریم و وجدان بیدار شما را تمام قد می ستاییم و تمام قد با شما در عرصه حضور داریم.

زلفی گل خاطرنشان کرد: ای مردم دنیا و سازمان ملل اعتراض جامعه فرهیخته را ببین و در مقابل ظلم و ستم از خود حساسیت نشان بده از جامعه دانشگاهی بیاموز در مقابل ستم و در حمایت از ستم دیدگان به میدان بیا و در اسرع وقت تصمیماتی بگیر تا در آینده شرمنده نباشی. ای مردم آزاده دنیا به میدان بیایید در مقابل ظلم؛ ستم، کودک کشی، کشته شدن غیرنظامیان بایستید اگر دیر تصمیم بگیرید در آینده شرمنده دنیا و مردم ستم دیده غزه خواهید شد.

دیگر خبرها

  • ابعاد حقوقی تجمع دانشگاهیان آمریکا در دانشگاه قم بررسی شد
  • اجتماع دانشجویی در همبستگی با دانشجویان آمریکایی و اروپایی مقابل دانشگاه تهران
  • اجتماع همبستگی با دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد شهرکرد در حمایت از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • کلاس تمام دانشگاه امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
  • آمریکا گروهک‌های تکفیری منطقه را احیا می‌کند
  • دعوت جهانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برای حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • طوفانی که پرده از چهره غرب کنار زد  
  • معلمان روشنی بخش تاریکی دنیا هستند
  • نتیجه حمایت آمریکا از تروریست‌ها، عملیات آنان در ایران و روسیه است