Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد نوروزبیگی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا افزود: رفتارهای تند و برخوردهای نادرست بین بازیگران و خبرنگاران، شایسته سینما و اصحاب رسانه نیست.
وی گفت: حضور همیشگی و مداوم اصحاب رسانه در کنار هنرمندان باعث ارتقای صنعت سینمای ایران شده و شایسته نیست که با مسائل پیش افتاده، تعامل و همدلی با یکدیگر را از بین ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نوروزبیگی با بیان اینکه برخی دلخوری ها به دلیل پافشاری در موقعیت ها به وجود می آید، اظهار کرد: رسانه و سینما در کنار یکدیگر معنا و مفهوم می یابند و نباید به مسائل پیش افتاده و جزئی دامن بزنیم و اگر مساله ای به وجود می آید باید به صورت مسالمت آمیز رفع شود.
تهیه کننده فیلم سینمایی «سیزده 59» ادامه داد: سالهای متمادی است که اصحاب رسانه در تمامی مراسم ها و جشنواره ها در کنار هنرمندان بوده اند و سینما با وجود رسانه برای مخاطب مفهوم پیدا می کند.
نوروزبیگی تصریح کرد: با توجه به اینکه کلید اصلی گستردگی صنعت سینما را مخاطبان تشکیل می دهند و بخش عمده ای از آنها جوانان هستند، طبیعی است که هنرمندان با رسانه ها تبادل فکری داشته باشند تا با طیف های مختلف ارتباط وسیع تری برقرار کنند.
وی اهمیت رسانه در اعتلای سینما را بسیار زیاد دانست و گفت: باید همکاری و تبادل فکری با اصحاب رسانه ارتقا یابد و این فعالیت با دوستی همراه باشد.
تهیه کننده فیلم سینمایی «جاودانگی» خاطرنشان کرد: همچنین در جامعه، هنرمندان از جایگاهی مناسبی برخوردار هستند و اصحاب رسانه نیز باید به آنها احترام بگذارد و بی جهت حواشی میان آنان به وجود نیاید.
فراهنگ **9022 **1055
خبرنگار: رقیه نوری * انتشار: زینب کارگر

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۳۶۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش تولید با فعالیت کارگران معنا و مفهوم می‌یابد

به گزارش جام جم آنلاین همدان، علی اصغر غفاری آثار همزمان با روز جهانی کارگر با حضور در کارخانه بینا رزن، اظهار داشت: کارگران در تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»، نقش به سزایی دارند.

فرماندار رزن در آیین تجلیل از کارگران با اشاره به نامگذاری سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم توسط مقام معظم رهبری اظهار داشت: کارگران در همه حوزه‌ها تأثیرگذارند و چرخه تولید جامعه دست این قشر زحمتکش است.

وی با قدردانی از کارگران و تبریک هفته کار و کارگر افزود: محور تحقق شعار سال کارگران سخت‌کوش واحدهای صنعتی و تولیدی هستند و رسیدگی به مطالبات قشر را جزو برنامه‌ محوری خود می‌دانیم.

غفاری‌آثار افزود: پویایی تولید به دست‌های توانمند و زحمت کش کارگران گره خورده و موتور محرکه اقتصاد هر جامعه‌ای را کارگران تشکیل می‌دهند.

فرماندار رزن در راستای پیگیری و تحقق شعار “جهش تولید با مشارکت مردم” با حضور در واحد تولیدی بینا رزن تولید کننده مواد غذایی، از این شرکت بازدید کرد و در این بازدید مسائل و مشکلات این مجموعه صنعتی و تولیدی مورد بررسی قرار گرفت و تصمیات لازم جهت افزایش بهره وری و رفع موانع تولید اتخاذ شد.

گفتنی است؛ این واحد تولیدی در طرح توسعه ای خود در دولت سیزدهم با دریافت غریب به ۵۰ میلیارد تومان تسهیلات، ۱۷۰۰۰ متر مربع سوله ساخته است که تا دو ماه آینده فاز اول توسعه با اشتغال ۲۰ نفر به بهره برداری خواهد رسید

دیگر خبرها

  • عکاسی فیلم هیچ‌گاه نمی‌میرد/ سینما و تئاتر هنر فردی نیست
  • ماندن در سینما اهمیت دارد/ عکاسی فیلم هیچ‌گاه نمی‌میرد
  • جهش تولید با فعالیت کارگران معنا و مفهوم می‌یابد
  • گزارشی از آخرین تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن برای مصاف با نساجی با حضور اصحاب‌رسانه
  • اصحاب رسانه برای رضای خدا و خدمتگزاری به مردم قلم بزنند
  • قدرت نفوذ رسانه در بازتاب اعتراضات آمریکا و اروپا نمایان شد
  • رسانه پردازی جلوی حکومت دیکتاتورها را می گیرد
  • اکران مردمی «تمساح خونی» در اکومال کرج
  • اصحاب رسانه به جای «اعتبار» برای اصفهان مطالبه «اختیار» کنند/همه چیز درباره پروژه انتقال آب، اتباع و فرونشست
  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها