Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا کریمی گفت: راه ارتباطی کورائیم به خلفلو از آرزوهای دیرینه اهالی بخش کورائیم، درحال زیرسازی و آسفالت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نیریمیز،رضا کریمی نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی درجریان بازدید از برخی پروژه های عمرانی بخش کورائیم که به همراه محمدفیضی دیگر نماینده استان انجام شد اظهار کرد: یکی از آرزوهای دیرینه و درخواست اهالی بخش کورائیم اتصال کورائیم به خلفلو از توابع شهرستان کوثر بود که با تلاش مسئولان این امر در حال محقق شدن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کریمی گفت: عملیات آسفالت راه ارتباطی کورائیم به خلفلو در حال اجراست.

وی گفت: روکش آسفالت راه ارتباطی کورائیم به خلفلو با اعتباری بالغ بر 360 میلیون تومان درحال اجراست.

کریمی گفت: کل مسیر راه ارتباطی کورائیم به خلفلو 10 کیلومتر خاکی است که 5/5 کیلومتر از مسیر در حوزه استحفاظی بخش کورائیم بوده و مابقی در حوزه استحفاظی شهرستان کوثر است.

وی گفت: درحال حاضر 3/5کیلومتر از مسیر زیرسازی شده که این مقدار درحال روکش آسفالت است و طی چند روز آینده به اتمام خواهد رسید و بخش کورائیم از بن بست خارج خواهد شد.

کریمی در ادامه به اجرای عملیات جدولگذاری، زیرسازی و آسفالت داخل معابر روستای مهماندوست از توابع بخش کورائیم اشاره کرد و گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر 100 میلیون تومان درحال اجرا است.

وی به اجرای عملیات جدول گذاری و زیرسازی راه خیابان ساحلی روستای بوسجین هم اشاره کرد و گفت: این پروژه نیز با اعتباری بالغ بر 80 میلیون تومان درحال اجراست.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۳۷۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهسازی و آسفالت ۹۴ کیلومتر راه روستایی در استان کرمانشاه

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: سال گذشته ۹۴ کیلومتر راه روستایی در استان بهسازی و آسفالت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سیدشهرام کهریزی امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی ۱۲ ماهه سال گذشته ۹۴ کیلومتر از راه‌های روستایی عملیات بهسازی و روکش آسفالت انجام شده است و در ۴۴ کیلومتر از راه‌های روستایی عملیات زیرسازی تا مرحله پریمکت انجام و سال جدید عملیات آسفالت‌ریزی انجام خواهد شد.

وی افزود: با احداث و بهسازی ۹۴ کیلومتر راه روستایی بیش از ۲۱۰۰ خانوار از راه آسفالته بهره‌مند شدند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه ۴۴ کیلومتر از راه‌های روستایی در سال گذشته تا مرحله پریمکت پیش رفته است، خاطرنشان کرد: با مساعد شدن وضعیت جوی و آغاز فعالیت کارخانه‌های آسفالت استان، عملیات روکش آسفالت محورهای روستایی انجام خواهد شد.

کهریزی تصریح کرد: فروردین سال جاری در محورهای روستایی سرایی لاریز کریم به طول ۱.۳ کیلومتر و راه روستایی الیاسی محمود نادر به طول ۰.۳ کیلومتر در شهرستان سرپل ذهاب عملیات پریمکت، اجرای ۲۰۰۰ متر لایه اساس در راه روستایی ده‌باغ شهرستان کرمانشاه و اجرای عملیات ابنیه فنی در راه روستایی تنگاب شهرستان قصرشیرین، انجام شده است.

وی با بیان اینکه راه‌های روستایی فرعی موتور محرک تولید است، گفت: هرچه دسترسی روستاها به راه‌ها بهتر باشد، تولیدات با قیمت مناسب‌تری به بازارهای مصرفی می‌رسد.

کد خبر 751462

دیگر خبرها

  • برنامه‌ریزی برای تکمیل زیرساخت‌های ارتباطی اردبیل
  • ارتقاء و تعویض سوئیچ مرکز مخابرات افتر و سرخه
  • پل سه‌راه امجدیه زنجان از نو ساخته می‌شود
  • میدان آزادی نوسازی می‌شود
  • بروزرسانی تجهیزات آزمایشگاهی با کمک اپرتورهای ارتباطی
  • توسعه راه‌های ارتباطی شهرستان اردل در دستور کار قرار گیرد
  • بهسازی و آسفالت ۹۴ کیلومتر راه روستایی در استان کرمانشاه
  • وقتی از یک پل می توان پول هنگفت درآورد!
  • خروج موادمخدر از دایره ۱۰ جرم اول تهران
  • آغاز عملیات روکش و لکه‌گیری آسفالت معابر منطقه ۸ اصفهان