Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی انتظامی گفت:طرح تجمیع مراکز ۱۱۰ در ۵ استان کشور اجرایی شده است.

به گزارش ایسنا، حسین اشتری در افتتاح مرکز تجمیع 110 در مرکز مازندران با اشاره به اینکه تجمیع این سامانه در استان موجب افزایش سرعت و انتقال اطلاعات و خدمات بهتر به مردم می‌شود، اظهار کرد: کاهش هزینه و نیروی انسانی و افزایش نظارت بر فرآیند استانی بخشی از مزیت‌های این طرح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در آینده تمام سطح استان مجهز به دوربین می‌شود، تصریح کرد: یکی دیگر از مزیت‌های این طرح ساماندهی دوربین‌ها در مراکزی بود که جرائم در آن بیشتر به وقوع می‌پیوست.

فرمانده نیروی انتظامی کشور با اشاره به اینکه تقسیم بندی افراد در این طرح موجب افزایش سرعت عمل افراد می‌شود، گفت: با این طرح امیدواریم میزان جرائم کاهش یابد.

اشتری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به طرح دریای امسال، اظهار کرد: طرح دریای امسال از خردادماه سال جاری آغاز شد و تا سوم مهرماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در طرح دریا به ناهنجاری‌ها توجه ویژه‌ای می‌شود، تصریح کرد: مسافران باید توجه کنند که حقوق مردم در سفرهای تابستانی تضییع نشود.

فرمانده نیروی انتظامی کشور با اشاره به اینکه میزان سفر در روز عید فطر نسبت به سال گذشته 20 درصد افزایش داشت، گفت: در دو روز عید فطر امسال تلفات نیز کاهش یافت که نشانگر تلاش همکاران و همکاری مردم بود.

اشتری با بیان اینکه امسال در تابستان تا به امروز تلفات کاهش داشته است، اظهار کرد: مسافران زمان برگشت را مدیریت کنند تا با مشکلی رو به رو نشوند.

وی با اشاره به اینکه از سوی پلیس راهور بیش از 500 نقطه حادثه‌خیز شناسایی شده است، گفت: این طرح تجمیع در 5 استان مازندران، گیلان، گلستان، خراسان رضوی و خوزستان اجرا شد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۳۷۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیبر نوری ویژه کسب و کارها را افزایش می دهیم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  عیسی زارع پور در میامی گفت: پارسال ۷ میلیون خانوار از این فیبر نوری استفاده کردند و قرار است امسال این رقم دو برابر شود و به بیش از ۱۴ میلیون برسد.
وی اظهار امیدواری کرد: در حوزه فضایی نیز امسال پرتاب‌های فضایی افزایش یابد.
وزیر ارتباطات همچنین با بیان اینکه پیام رسان‌های داخلی همگی خصوصی هستند گفت: این وزارتخانه برای توسعه فعالیت و ارتقای زیر ساخت‌های این پیام رسان‌ها در کنار آنهاست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فیبر نوری ویژه کسب و کارها را افزایش می دهیم
  • عزم جدی برای اعتلای فرهنگ عمومی
  • تعطیلی پنجشنبه نوعی تحریم داخلی است
  • اجرای سراسری طرح تکمیل شبکه آزمایشگاهی از امسال/ فعالیت ۸ هزار آزمایشگاه در کشور
  • اجرای سراسری طرح تکمیل شبکه آزمایشگاهی از امسال
  • افزایش ۲۰ درصدی میزان بازدید گردشگران از آثار تاریخی سلطانیه
  • افزایش بهره‌وری با تجمیع و یکپارچه‌سازی اراضی کشاورزی
  • تجمیع و یکپارچه‌سازی اراضی کشاورزی باعث افزایش بهره‌وری می‌شود
  • کاهش ۲۲ درصدی سرقت در نوروز امسال
  • تلاش راهداران در جهت کاهش سوانح رانندگی در فروردین امسال