Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@19:20:55 GMT

انتقال قبر یک شهید به دلیل آغاز آبگیری سد گلورد

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۸۳۷۸۹۵

به دلیل آغاز آبگیری سد گلورد، قبر مطهر شهید عبدالله قربانی که در محل احداث سد واقع شده بود به زیر آب می‌رفت به همین منظور مراسم انتقال قبر و تشییع این شهید دفاع مقدس به آرامستان جدید روستای رودبار منطقه هزارجریب شهرستان بهشهر برگزار شد.

به گزارش ایسنا، عصر چهارشنبه 7 تیر در راستای پروژه ملی سد گلورد، انتقال قبر مطهر شهید عبدالله قربانی به آرامستان روستای رودبار منطقه هزارجریب شهرستان بهشهر با حضور فرماندار، امام جمعه و روسای ادارات شهرستان بهشهر، شاعری نماینده شرق مازندران در مجلس، یخکشی مدیرعامل آب منطقه ای مازندران و مردم روستاهای منطقه هزارجریب برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرازی از وصیت نامه شهید عبدالله قربانی:

ای امام ؛ به فرمان تو تا آخرین قطره خون که در رگ ماست و تا آخرین نفس که در بدن ماست و تا آخرین فشنگ که در سلاحمان است خواهیم جنگید و از اسلام دفاع خواهیم کرد. می‌رویم تا به خائنین بفهمانیم که دینمان اسلام، کتابمان قرآن، معلممان حسین(ع)، رهبرمان خمینی و هدفمان پیروزی و شهادت است.

انتهای پیام

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۳۷۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهاسازی آب از سد آزاد به سد قوچم آغاز شد

مرحله آزمایشی رها سازی آب از سد آزاد به سد قوچم جهت ذخیره و انتقال به شهر دهگلان آغاز شد. - اخبار استانها -

حسین راهنورد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم کردستان از رهاسازی آب از سد آزاد به سد قوچم جهت ذخیره و انتقال به شهر دهگلان خبر داد و اظهار داشت: هدف از اجرای این پروژه، تأمین آب شرب شهرستان‌های دهگلان، قروه و دزج است.

وی افزود: این اقدام در ادامه تحقق اهداف سد آزاد و سامانه‌های انتقال برای تأمین آب شرب پایدار بخشی از استان کردستان بوده که پروژه تأمین آب شرب شهر سنندج از این سد در آذر ماه 1401 به بهره‌برداری رسید و در ادامه و آینده نزدیک، آب از سد قوچم به شهر دهگلان منتقل خواهد شد.

معاون اجرایی سد آزاد و ژاوه گفت: رهاسازی اولیه آب از سد آزاد به سد قوچم انجام شده و تا پایان اردیبهشت‌ماه جاری سعی بر این است که آب شرب دهگلان تأمین شود.

وی در پاسخ به این سؤال که پروژه آبرسانی به قروه و دزج چه زمانی به اتمام می‌رسد؟ عنوان کرد: بستگی به تأمین بودجه و نقدینگی دارد، در حال حاضر شش هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز است.

راهنورد بیان کرد: تاکنون برای اجرای پروژه حدود 20 هزار میلیارد تومان هزینه شده است.

انتهای پیام/481/.

دیگر خبرها

  • رهاسازی آب از سد آزاد به سد قوچم آغاز شد
  • فلسطینیان از قدس تا رفح و نقب، قربانی جنایات صهیونیست‌ها
  • دو بنای غیر مجاز در بهشهر قلع و قمع شد
  • آزاد سازی اراضی ملی در منطقه بابلکنار شهرستان بابل
  • پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه آب‌رسانی مجتمع شهدای هزارجریب گلوگاه
  • اوباش عامل درگیری در بیمارستان بهشهر دستگیر شدند
  • دستگیری اوباش حین درگیری در بیمارستان
  • تالاب گرده‌قیت نقده احیا شد
  • آبگیری بیش از ۸۰۰ هزارمتر مکعب از سازه‌های آبخیزداری درمیان
  • موانع آبگیری سد قشلاق صحنه