Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه استان گلستان با اشاره به اجرای طرح تابستانه پلیس در محورهای استان گفت: طرح تابستانه پلیس از ابتدای تیر آغاز و تا اول مهر ادامه دارد اما امسال با توجه به روزهای پایانی ماه رمضان افزایش و شاهد حجم ترافیک سنگینی بودیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سرهنگ علی عبدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای تعطیلات عید فطر تاکنون حدود 112500 وسیله نقلیه از محورهای ورودی استان تردد کردند و یک میلیون و 301 هزار و 500 وسیله در سطح استان تردد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه استان گلستان معبر و مقصد سفر مسافران زیادی به خصوص در ایام تابستان است توجه به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توصیه ما به همه رانندگان است.

رئیس پلیس راه استان گلستان تصریح کرد: صبور بودن و داشتن سرعت مطمئنه توصیه ما به همه رانندگان است و همچنین عدم سبقت غیرمجاز و گردش به چپ، خط قرمز پلیس است که بارانندگان متخلف برخورد و خودروی آنها تا 72 ساعت به پارکینگ منتقل می‌شود.

عبدی اظهار کرد: سعی کنند از تلفن همراه در پشت فرمان استفاده نکنند و سفر خود را در طول روز انجام دهند تا شاهد خطرات کمتری باشیم.

رئیس پلیس راه گلستان درباره اجرای طرح تابستانه پلیس هم گفت: این طرح از ابتدای تیر آغاز شد و تا اول مهر ادامه دارد اما امسال با توجه به روزهای پایانی ماه رمضان مسافرت‌ها در تعطیلات عید فطر بیشتر و شاهد حجم ترافیک سنگینی بودیم که با حضور ماموران پلیس و نیروهای امدادی خوشبختانه گزارش حادثه‌ای خاصی را نداشتیم.

عبدی تاکید کرد: اما در جاده‌های فرعی و روستایی استان شاهد تصادفات جرحی و فوتی بودیم که متاسفانه 2 راکب موتورسوار جان خود را از دست دادند.

رئیس پلیس راه استان گلستان از موتورسواران خواست توجه ویژه به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی داشته باشند و حتما از کلاه ایمنی استفاده کنند و از موتور برای محل نزدیک استفاده کنند.

انتهای پیام/

R41471/P1377/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۳۸۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در جاده چالوس

به گزارش همشهری آنلاین،‌ سرهنگ پیمان کرمی افزود: این بار ترافیکی در خط جنوبی جاده کرج - چالوس از میدان امیر کبیر تا آدران کرج سنگین است.

وی اضافه کرد: اکنون وضعیت ترافیک در آزادراه های تهران - شمال و تهران - کرج - قزوین روان گزارش شده است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه‌دیدگان احتمالی است.

کد خبر 845521 منبع: ایرنا برچسب‌ها چالوس خبر مهم پلیس راهور - جاده‌ها

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در جاده چالوس
  • عزم جدی برای اعتلای فرهنگ عمومی
  • تزریق ۲ همت اعتبار برای اجرای طرح‌های کلیدی استان گلستان
  • سرشماری بهاره قرقاول در گلستان آغاز شد
  • توجه ویژه به قیمت گندم از انتظارات کشاورزان گلستانی است
  • تعداد ۳۷۴ پاتوق گفت وگو در گلستان برگزار شد
  • کاهش ۲۲ درصدی سرقت در نوروز امسال
  • تلاش راهداران در جهت کاهش سوانح رانندگی در فروردین امسال
  • همکاری فنی بنیاد مسکن گلستان در منطقه آزاد اینچه‌برون
  • الحاق سرمایه گذار بخش خصوصی به اجرای طرح گردشگری آشوراده + فیلم