Web Analytics Made Easy - Statcounter

آبادان- فرماندار شهرستان آبادان از آغاز کار بازشماری صندوقهای رای شورای اسلامی شهر آبادان در محل این فرمانداری خبر داد. 

عزیزاله شهبازی در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه این چهارمین مرحله از شمارش آرای مردم آبادان در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر است، گفت: آخرین مرحله بازشماری صندوقهای رای در آبادان با حضور اعضای هیئت اجرایی و هیئت مرکزی نظارت در فرمانداری در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تمامی امکانات لازم برای بازشماری صندوقها در اختیار نمایندگان اعزامی هیئت نظارت مرکزی بر انتخابات فراهم و در اختیار آنان قرار داده شده است.

شهبازی از آمادگی ۱۰۰ درصدی فرمانداری آبادان برای همراهی با هیئت اجرایی و به دستور هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات برای بازشماری صفر تا ۱۰۰صندوقها (یک تا ۹۳ صندوق نهایی) خبر داد.

وی با اشاره به اینکه اعضای هیئت مرکزی انتخابات افرادی مسلط، حرفه ای و کاردان هستند، اظهار کرد: اینکه چند صندوق بازشماری شود به تصمیم و تشخیص هیئت نظارت مرکزی بستگی دارد و ما تنها کار پشتیبانی را به انجام می رسانیم.

فرماندار آبادان گفت: در این مرحله از بازشماری صندوقهای رای، ما تابع نظر هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات هستیم و آمادگی هرگونه همکاری را با آنان داریم.

شهبازی همچنین با بیان اینکه در کار بازشماری امروز، منتخبان مردم آبادان در شورای شهر و تعدادی از معترضان حاضر و بر کار بازشماری نظارت دارند، افزود: علاوه بر این، هیئت نظارت مرکزی انتخابات و هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان آبادان نیز حضور دارند.

وی اظهار کرد: برای بازشماری آرا از افراد کاردان، آموزش دیده و کارشناسان فرمانداری بهره برده ایم.

شهبازی تصریح کرد: اعلام نتیجه نهایی بازشماری آراء، توسط نمایندگان هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات اعلام می شود و هنوز زمان دقیق آن معلوم نیست.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۳۸۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح غربالگري بينايي کودکان 3 تا 6 سال دراستان کرمانشاه


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ، بهزيستي در اين طرح کار ارجاع و پرداخت کمک هزينه براي جراحي و خريد عينک را بر عهده دارد.
شهبازي مدير کل بهزيستي استان کرمانشاه گفته :طرح غربالگري بينايي در سنين طلايي 3 تا 6 سال موجب ميشود تا با تشخيص و درمان زود هنگام مشکلات بينايي / از معلوليت کم بينايي و نابينايي پيشگيري شود .
به گفته شهبازي قرار است بهزيستي استان کرمانشاه درصورت نياز کودکان به درمانهاي بعدي /مانند جراحي وعينک براي خانواده هاي تحت پوشش همه هزينه ها و براي ديگر خانواده ها هم بخشي از هزينه ها را پرداخت کند
آنطور که شهبازي مي گويد پارسال 66 هزار کودک کرمانشاهي در پوشش طرح غربالگري بينايي قرار گرفتند . از اين شمار 700 کودک که نيازمند درمان هاي بعدي بودند به مراکز تخصصي ارجاع شدند کمک هزينه هاي درمان از 2 تا سي ميليون تومان به آنان پرداخت شده است .
غربالگري بينايي و شنوايي نوزادان و کودکان و همچنين غربالگري ژنتيک از راهکاري هاي پيشگيرانه بهزيستي براي کاهش و درمان معلوليت هاي جسمي و حرکتي است .
پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي مانند اعتياد آموزش هاي پيش از ازدواج و مهارت هاي زندگي هم در بخش آموزش دنبال ميشود

دیگر خبرها

  • آغاز طرح غربالگري بينايي کودکان 3 تا 6 سال دراستان کرمانشاه
  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • اعلام زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان
  • از «سید محمد مولوی» چه می‌دانیم/از آموزش و پرورش تا بهارستان