Web Analytics Made Easy - Statcounter

ثبت نام برای بهره مندی واحدهای مختلف صنعتی از تسهیلات مالی طرح رونق تولید در سامانه بهین یاب از سر گرفته شد. به گزارش خبرگزاری صداوسیما، رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان اصفهان گفت: احدهای صنعتی، کشاورزی، معادن، اصناف و خدمات که پارسال موفق به ثبت نام برای تسهیلات طرح رونق تولید در سامانه بهین یاب نشدند برای ثبت نام به پایگاه اینترنتی این سامانه به نشانی http://behinyab.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir در قسمت فرآیند طرح رونق تولید 96 مراجعه کنند.
اسرافیل احمدیه با اشاره به اینکه بررسی ثبت نام ها و پرونده های آن در داخل استان انجام می شود، گفت: این تسهیلات در سه بخش سرمایه در گردش، طرح های با پیشرفت بالای 60درصد و نوسازی و ارتقای ماشین آلات پرداخت می شود.
به گفته وی این تسهیلات فرصت خوبی برای تکمیل حدود هزار و 50 واحد با پیشرفت بالای 60 درصد در استان اصفهان است.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان همچنین گفت: پارسال در مجموع بیش از 25 هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی به حدود هزار و 200 واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان در قالب طرح رونق تولید و همچنین مستقیم از سوی بانک ها پرداخت شد.
وی افزود: این تسهیلات شامل هشت هزار و 300 میلیارد ریال برای واحدهای تولیدی با تعداد کارگر کمتر از 100 نفر، 9 هزار و 500میلیارد ریال برای واحدهای با تعداد کارگران بالای 100 نفر و هشت هزار میلیارد ریال به طور مستقیم از سوی بانک ها به واحدهای تولیدی بوده است.
احمدیه تعداد واحدهای تولیدی و صنعتی در استان اصفهان را حدود 9 هزار و 150واحد اعلام کرد وگفت:از سال گذشته تا کنون حدود 400 واحد به آمار استان اضافه و از طرفی تعدادی واحد به دلیل راکد بودن و پیشرفت نکردن با وجود اخذ جواز تاسیس از فهرست حذف شدند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان افزود: در مجموع 300هزار میلیارد ریال اعتبار امسال برای پرداخت این تسهیلات در کشور در نظر گرفته شده است.
احمدیه افزود: این تسهیلات در بخش سرمایه در گردش برای حدود 10 هزار واحد، در بخش طرح های با پیشرفت بالای 60 درصد برای 6 هزار واحد و در بخش نوسازی ماشین آلات برای پنج هزار واحد در سراسر کشور پرداخت خواهد شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۳۹۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه قضا از بخش خصوصی در راستای رونق تولید حمایت می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر حجت الاسلام و المسلمین خلیلی معاون اول قوه قضائیه از شرکت‌های پالایش نفت آفتاب و تولید روی بندرعباس بازدید کرد.

وی در جریان این بازدیدها پس از استماع گزارش مدیران این واحدهای بزرگ تولیدی، ضمن بررسی مشکلات مطرح شده، دستورات لازم را جهت رفع موانع و مشکلات موجود صادر کرد.

حجت الاسلام و المسلمین خلیلی در این بازدید اظهار کرد: به منظور رفع مشکلات واحدهای تولیدی، تمام توان خود را به کار خواهیم بست تا ضمن ایجاد اشتغال پایدار، شرایط مساعد برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه فراهم شود.

وی تصریح کرد: قوه قضائیه از سرمایه گذاران بخش خصوصی برای تولید، داشتن اقتصادی پویا و ایجاد رونق اقتصادی حمایت می‌کند.

معاون اول قوه قضائیه خاطر نشان کرد: برای رفع مشکل شرکت روی با دولت تبادل نظر می‌کنیم و در صورت وجود مشکل حقوقی در این زمینه، آن را پیگیری و حل خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت تولید روی بندرعباس نیز در این بازدید با اشاره به تلاش‌های قوه قضائیه برای رفع مشکلات این مجموعه گفت: در نتیجه این حمایت‌ها از ابتدای امسال فعالیت شرکت از سر گرفته شده است اما همچنان مشکل تأمین خاک معدنی برای تولید شمش روی وجود دارد.

وی افزود: تأمین به موقع خوراک شرکت روی بندرعباس نیازمند خریداری خاک از بورس است که به علت دور بودن شرکت از معادن، خاک مورد نیاز با هزینه بالا تأمین می‌شود و این شرکت برای حفظ توان رقابت با دیگر شرکت‌ها نیازمند حل این مشکل می‌باشد.

کد خبر 6095264

دیگر خبرها

  • نوسازی ۴۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در قالب نوسازی بافت‌های فرسوده تا پایان سال
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • شارژ۱۹میلیارددلاری صندوق توسعه
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • شارژ ۱۹ میلیارد دلاری صندوق توسعه/ تزریق ۱۰۰ همت به مسکن در ۱۴۰۳
  • سازمان ملل هزینه بازسازی غزه را حدود ۵۰ میلیارد دلار برآورد کرد
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • بیش از ۲هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در خوزستان پرداخت شد
  • ۱۲ پروژه بازآفرینی شهری در استان اصفهان در دست اجرا است
  • دستگاه قضا از بخش خصوصی در راستای رونق تولید حمایت می‌کند