Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ علیرضا حسین زاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با آغاز سفرهای تابستانی و به مناسبت تعطیلات عید سعید فطر، شاهد افزایش حجم ترافیک در جاده های استان هستیم و در این مدت چهار نفر در 2 حادثه رانندگی جان خود را از دست داده اند.
وی افزود: حادثه واژگونی یک دستگاه تیبا در محور زرق آباد در شهرستان اسفراین 2 کشته بر جای گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسین زاده گفت: یک نفر از قربانیان این حادثه به علت شدت ضربه در محل حادثه جان باخت و سرنشین دیگر نیز در بیمارستان جان خود را از دست داد.
رئیس پلیس راه خراسان شمالی ادامه داد: در حادثه ای دیگر، یک دستگاه پژو 405 به علت خروج از جاده، دچار حادثه و منجر به کشته شدن 2 نفر شد.
وی محل این حادثه را در محور روستای پرکانلو از توابع شهرستان اسفراین عنوان کرد و افزود: در این حادثه نیز یکی از قربانیان در محل حادثه جان خود را از دست داد و دیگری در بیمارستان جان باخت.
حسین زاده اظهار کرد: در سفرهای تابستانی شاهد گزارش تصادفات فوتی در محورهای فرعی استان هستیم و حادثه ها در جاده های اصلی کاهش داشته است.
وی تصریح کرد: اکنون تمرکز پلیس راه، نظارت بر تردد در محورهای اصلی است و تلاش داریم تا ایمنی سفر در این مسیر ها ارتقا یابد.
حسین زاده اضافه کرد: از رانندگان عبوری از محورهای فرعی انتظار می رود مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا در این مسیرها دچار حادثه نشوند.
رئیس پلیس راه خراسان شمالی درباره وضعیت ترافیکی در جاده های استان گفت: اکنون ترافیک روان در جاده های استان برقرار است اما انتظار داریم تا با شروع بازگشت مسافران در روزهای پایانی هفته، میزان ترددها و ترافیک در محورهای استان از عصر امروز به صورت قابل ملاحظه ای افزایش یابد.
وی گفت: با افزایش بار ترافیکی، رانندگان باید احتیاط بیشتری در رانندگی داشته باشند و از ارتکاب تخلفات حادثه ساز به شدت خودداری کنند.
رئیس پلیس راه خراسان شمالی گفت: رانندگان عبوری از محورهای دو طرفه استان به جد از سبقت غیر مجاز خودداری کنند.
حسین زاده اظهار کرد: از رانندگان درخواست می شود از سبقت غیرمجاز، تجاوز به چپ و هر گونه تخلف حادثه ساز اجتناب کرده و فاصله طولی با خودروی مقابل را رعایت کنند.
7185 /1744
خبرنگار: کبری علی آبادی **انتشاردهنده: پروانه امانی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۳۹۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جای گذاشت

به گزارش قدس خراسان، سیدرضا اسدنژاد اظهار کرد: روز گذشته یک موتورسوار در میدان امام علی (ع) در سانحه تصادف جان خود را از دست داد.

جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی بیان کرد: همچنین دیروز ۶۴ فقره تصادف جرحی و ۳۸۱ فقره تصادف خسارتی در مشهد رخ داد.

وی ادامه داد: ۱۵ دستگاه خودرو حادثه ساز نیز دیروز در مشهد توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

اسدنژاد گفت: مرتکبان ۹۶۲ تخلف حادثه ساز هم طی شبانه روز گذشته در مشهد جریمه شدند.

دیگر خبرها

  • ۴ کشته در پی تصادف نیسان و پژو ۴۰۵ در جاده پارس‌آباد
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • افزایش ظرفیت صادراتی خراسان شمالی دستاورد نمایشگاه اکسپو است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت / تردد روان در محورهای شمالی
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌های خراسان شمالی دارد
  • بیشترین خسارت سیل در خراسان جنوبی به محورهای موصلاتی وارد شد