Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر صنعت معدن تجارت در حاشیه افتتاح شرکت تولید پاکت های چندلایه با اشاره با بازار خوب این بسته بته بندی در کشور گفت: این محصول با ارزش افزوده حدودا بالای 50 درصد می باشد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از واران نیوز:نعمت زاده وزیر صنعت معدن تجارت در حاشیه افتتاح شرکت تولید پاکت های چندلایه پدیده عرش نوین در گفتگو با خبرنگاران ضمن اشاره به اینکه استان گیلان استانی کشاورزی است گفت: صنایعی که مرتبط با بخش کشاورزی باشد مانند تبدیلی و بسته بندی جز اولویت های وزارت صنعت معدن تجارت است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : خوشبختانه این واحدی که امروز افتتاح شد به دست خانواده با والتانیان با دانش فنی که سالها در خارج کشور یاد گرفته اند ، محصول بسته بندی مواد غذایی اعم از لبنیات ، آبمیوه و .. را در این مکان شروع کردند که شدیدا مورد نیاز کشور هست و ما در حال حاضر این بسته بندی را از خارج وارد میکنیم ، هرچند تولید اسن شرکت بسیار کمتر از نیاز کشور است اما شروع خوبی است.

نعمت زاده گفت: این شرکت با کمک بانک ملی شکل گرفته که جا دارد از آقای حسین زاده و همکارانش در استان تشکر کنیم که کمک کردند و امروز هم قول دادند تا سرمایه در گردش این کارخانه را تامین کنند که با ظرفیت کامل بتوانند فعالیت کنند.

وی افزود: ظرفیت کامل این کارخانه حدود 3.8 میلیارد جعبه 200 سی سی تا 333 سی هست که می توانند برای مواد غذائی در این مکان تولید کنند

وزیر صنعت معدن تجاررت با اشاره به این که این تولیدی مشابه همان بسته بندی سوئدی با نام تترا پک است گفت:این شرکت سوئدی شاید 40 تا 50 درصد تولید جهانی را به خود اختصاص داده و انشاالله این واحد نیز با اسم پعن پک که مخفف اسم شرکت است عرضه خواهد شد و امیدواریم در آینده شاهد توسعه اینجا باشیم

وی افزود :یکی از برنامه های مدیر این کارخانه ساخت ماشین آلات خود بسته بندی و پکینگ مواد غذایی است که از این بسته ها استفاده میشود ، ماشینی است که از یک طرف مواد بسته بندی و از طرف دیگه مواد غذایی می آید که ایشون قول داده اند تا یک سال آینده نمونه های ماشین به بازار بی آید و برنامه ایی که دارند این است که ماشین آلات را به صورت اجاره ایی در اختیار شرکت های مواد غذایی قرار بدهند که یک راهکار بسیار خوبی است و در دنیا هم تجربه شده .

نعمت زاده گفت: آینده این واحد بسیار خوب است و بازارش هیچ مشکلی ندارد و مواد اولیه بجز کاغذش همه پلیمر ها در ایران تولید مشود.هرچند فعلا مواد اولیه به خاطر گارانتی از خارج وارد شده ولی چون پلی اتیلن سبک و سبک خطی است در ایران تولید میشود و فویل 6.3 میکرون به کار رفته در این بسته بندی هم در ایران هست اما بسیار کم که باید با برنامه این موضوع را هم رفع کنیم.

وی در پایان گفت: این تولیدی با این تجهیزات مدرن اولین شرکت تولید پاکت های چندلایه در ایران است که تقریبا با ارزش افزوده بالا 50 در صد می باشد که امید واریم اینگونه شرکتها در ایران و گیلان توسعه یابند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۴۰۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش توانمندی‌های استان کرمان در ایران اکسپو ۲۰۲۴

معاون اقتصادی استاندار کرمان گفت: استان کرمان با ارائه پنج محصول زنجیره ارزش راهبردی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران شرکت کرده است.

امیر حسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمان، با اشاره به حضور پنج شرکت بومی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴، اظهار کرد: پنج محصول زنجیره ارزش راهبردی استان کرمان در زمینه گیاهان دارویی، پسته، خرما، فرش و مس در این نمایشگاه ارائه شده است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه نوآوری و محصولات جدید، زنجیره ارزش خرما با تولید سرکه خرما و شکر خرما در نمایشگاه رونمایی شده است، افزود: در حوزه زنجیره ارزش ویژه تولید صنایع دستی، محصولات شرکت مس شهید باهنر برای نخستین‌بار به نمایش درآمده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان تصریح کرد: در حوزه گیاهان دارویی شرکت‌های فعال محصولات خود شامل دمنوش‌های مختلف و محصولات آرایشی و بهداشتی تولید شده از گیاهان دارویی دارای زنجیره ارزش کامل را عرضه کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه شرکت‌ها و بازرگانان از کشورهای مختلف دنیا، حضور داشته و مذاکره و امکان برقراری تعاملات تجاری با بزرگ‌ترین برندهای صنعتی ایران در حوزه‌های صنعتی مختلف وجود دارد، یادآور شد: عرضه محصولات معدنی، پتروشیمی و صنایع پایین دستی مس می‌تواند فرصت‌های سرمایه‌گذاری جدیدی را برای استان کرمان به ارمغان بیاورد.

به گزارش ایمنا، ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران از هشتم تا دوازدهم اردیبهشت با حضور تاجران و بازرگانان خارجی از ۱۰۰ کشور و حدود ۸۰۰ شرکت ایرانی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا خواهد بود.

کد خبر 748694

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته‌بندی غیراستاندارد
  • نمایش توانمندی‌های استان کرمان در ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • بستنی‌هایی که از بازار می‌خرید، چگونه در کارخانه تولید می‌شوند؟ (فیلم)
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • مراحل تماشایی بسته بندی صد‌ها تن «خرچنگ برفی» در کارخانه (فیلم)
  • حضور همدان با بسته‌های سرمایه‌گذاری جدید در نمایشگاه اکسپو
  • توقیف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته بندی غیر استاندارد در استان کرمانشاه
  • چاپ جعبه مقوایی اختصاصی در تیراژ بالا از کجا بخریم
  • کمبودی در توزیع لاستیک خودرو‌های سواری نداریم
  • پایان کف‌سازی و دفع آب‌های سطح ۹۰ درصد بافت تاریخی بوشهر