Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - 12 بازيکن شاخص که فصل گذشته در تيم‌هاي بزرگ توپ مي‌زدند و حتي پيراهن تيم ملي را بر تن داشتند، در حال حاضر بدون تيم مانده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشي خبرگزاري ميزان، فصل نقل‌وانتقالات ليگ برتر هفدهم آغاز شده و 16 تيم ليگ برتري در حال مذاکره با بازيکنان مورد نظر خود و تکميل فهرست تيم‌شان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اين ميان 12 بازيکن شاخص که فصل گذشته در تيم‌هاي بزرگ توپ مي‌زدند و حتي پيراهن تيم ملي را بر تن داشتند، در حال حاضر بدون تيم مانده‌اند و مقصد آينده آنها مشخص نيست.

* اشکان دژاگه که فصل کابوس‌واري را پشت سر گذاشت نه تنها در حال حاضر تيمي ندارد بلکه کم کم جايگاه خود را در تيم ملي هم از دست داده است. يکي از 3 کاپيتان تيم ملي فوتبال پس از جدايي از باشگاه العربي قطر به ولفسبورگ آلمان، تيم سابقش بازگشت اما مصدوميت اجازه نداد فرصت بازي پيدا کند. گفته مي‌شد او از باشگاه پرسپوليس پيشنهاد دارد اما ظاهرا پيشنهاد نجومي دژاگه مانع از انجام اين انتقال شد.

* مجتبي جباري که از الاهلي قطر جدا شده قصد داشت به استقلال برگردد اما جايي در پازل تاکتيکي عليرضا منصوريان نداشت. سرمربي استقلال نام پژمان منتظري را در فهرست خريد تيمش قرار داد اما شماره هشت سابق آبي‌پوشان نه استقلالي شده و نه راهي تيم ديگري شده است.

* رامين رضاييان بدون شک مي‌تواند بمب نقل‌وانتقالات فصل جاري لقب بگيرد. مدافع ملي‌پوش پيشين پرسپوليس که مورد غضب برانکو ايوانکوويچ قرار گرفت از استقلال پيشنهاد جدي دارد اما اولويت او بازي در اروپاست. رضاييان هنوز تيم آينده خود را انتخاب نکرده و در حال بررسي پيشنهادات خود است.

* آندرانيک تيموريان که کاپيتان و يکي از مهره‌هاي اصلي تيم تحت هدايت کارلوس کي‌روش محسوب مي‌شد فصل گذشته نمايش کم‌فروغي داشت. وي ابتدا به ماشين‌سازي پيوست اما در ميانه فصل راهي نفت تهران شد و با اين تيم قهرماني در جام حذفي را کسب کرد. وي از سپيدرود پيشنهاد داشت اما تجربه نشان داده مسائل مالي براي آندرانيک تيموريان جزو اولويت‌ها محسوب مي‌شود.

* پيام صادقيان، ستاره سال‌هاي نه چندان دور پرسپوليس در چند فصل اخير مدام تيم عوض کرده است. وي پس از حضور در نفت تهران، صبا و تجربه سقوط با ماشين‌سازي هنوز با تيمي به توافق نرسيده است. گفته مي‌شود اين هافبک 25 ساله از فولاد خوزستان پيشنهاد دارد اما فعلا قراردادي امضا نشده است.

* بهنام برزاي که يکي از ذخيره‌هاي نسبتا مطمئن عليرضا منصوريان در استقلال بود ناگهان در آستانه جدايي از اين تيم قرار گرفت. ظاهرا مديران باشگاه استقلال از اينکه برزاي در ابتداي فصل قرارداد خود را تمديد نکرده، ناراحت هستند. اين هافبک-مهاجم مدعي بود پيشنهادات خارجي دارد و بايد ديد او هم مانند کاوه رضايي لژيونر خواهد شد يا خير.

* محمد قاضي، چهارمين گلزن برتر ليگ شانزدهم که با نفت تهران جام قهرماني حذفي را هم بالاي سر برد هنوز با تيمي توافق نکرده است. ابتدا تصور مي‌شد او همانند دوران حضور در پرسپوليس، صباي قم و نفت تهران بار ديگر در سايپا شاگرد علي دايي شود اما اين اتفاق رخ نداد. قاضي با پديده مشهد به توافق نسبي دست پيدا کرد اما ظاهرا رقم پيشنهادي بالاي او مسئولان باشگاه پديده را منصرف کرد.

* وحيد طالب‌لو پس از جدايي از استقلال راهي فولاد خوزستان شد و عملکرد نسبتا خوبي هم داشت اما مصدوميت شديد باعث شد هفته‌ها از ميادين دور بماند. با حضور سيد سيروس پورموسوي روي نيمکت فولاد، هم طالب‌لو و هم مهرداد طهماسبي، ديگر دروازه‌بان اين تيم از فهرست خارج شدند و حامد لک، دروازه‌بان فصل گذشته سايپا به اهواز رفت. کاپيتان پيشين استقلال فعلا در فهرست خريد تيمي قرار ندارد.

* حنيف عمران‌زاده پس از 8 سال حضور در استقلال، در ابتداي ليگ برتر شانزدهم در فهرست خروجي عليرضا منصوريان قرار گرفت. وي ابتدا راهي تيم دسته يکي خونه‌به‌خونه شد اما سپس به صباي قم پيوست و با اين تيم به ليگ آزادگان سقوط کرد. اين مدافع 32 ساله فعلا نتوانسته با تيمي قرارداد ببندد.

* محمد نصرتي پس از حضور در گسترش فولاد و ماشين‌سازي فعلا با تيمي به توافق نرسيده است. مدافع 35 ساله سابق پرسپوليس و تيم ملي در 3 فصل اخير روندي نزولي را طي کرده و به نظر مي‌رسد به همين دليل سرمربيان ليگ برتري سراغ او نمي‌روند. بايد ديد زننده گل صعود تيم ملي فوتبال به جام جهاني 2006 در ليگ برتر هفدهم هم حضور خواهد داشت يا خير.

* محمدرضا خانزاده، مدافع 26 ساله سابق پرسپوليس که حتي نظر مثبت کارلوس کي‌روش را هم جلب کرده در حال حاضر بدون تيم است. خانزاده که فصل گذشته در سياه‌جامگان حضور داشت با مسئولان اين باشگاه براي ادامه همکاري به توافق نرسيده و در آستانه جدايي از تيم قرار دارد. ممکن است او در جمع شاگردان اکبر ميثاقيان بماند يا از سياه‌جامگان جدا شود.

* محمدحسين کنعاني‌زادگان که ابتداي ليگ برتر شانزدهم با سر و صداي زياد از پرسپوليس به استقلال پيوست، پس از گذشت تنها 2 هفته دچار مصدوميت شديد شد و فصل را از دست داد. اين بازيکن که مورد توجه کارلوس کي‌روش هم بود پس از پايان فصل در فهرست خروجي عليرضا منصوريان قرار گرفت و به زعم خودش پيشنهادي هم ندارد.

انتهاي پيام/




منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۴۰۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس - نساجی بدون حضور زنان

تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته بیست‌وششم لیگ برتر در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف پرسپولیس خواهد رفت. با تصمیم شورای تامین استان مازندران بانوان تماشاگر نمی‌توانند در این بازی در ورزشگاه حضور داشته باشند و این بازی را از نزدیک تماشا کنند. این تصمیم برای دیدار نساجی برابر استقلال هم اتخاذ شده است.

قرار است در جایگاه بانوان ورزشگاه وطنی، تماشاگران تیم مهمان یعنی پرسپولیس قرار بگیرند.

دیگر خبرها

  • انرژی‌ای که رامین در نقش جهان هم نیاز دارد (عکس)
  • شورای تامین اجازه نداد؛ بازی پرسپولیس / استقلال با نساجی بدون زنان
  • پرسپولیس - نساجی بدون حضور زنان
  • بازی پرسپولیس-نساجی، بدون حضور بانوان!
  • تلاش ستاره قرمز‌ها برای رسیدن به پرسپولیس
  • رضاییان اتفاقات ورزشگاه آزادی را باور نمی‌کرد! 
  • تلاش ستاره قرمزها برای رسیدن به پرسپولیس
  • گولسیانی و کنعانی‌زادگان بهترین مدافعان میانی لیگ برتر؟
  • رضاییان اتفاقات ورزشگاه آزادی را باور نمی‌کرد!
  • ورزشگاه آزادی، قتلگاه مهمانان پرسپولیس و استقلال