Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل سازمان فنی و حرفه‌ای استان گلستان گفت: در تابستان امسال پیش‌بینی می‌کنیم حدود ۸ هزار و ۷۰۰ نفر در دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای مشارکت کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، ابوالفضل تیرانداز ظهر امروز در جمع خبرنگاران درباره برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان اظهار داشت: فنی و حرفه‌ای استان گلستان با برگزاری 200 دوره آموزشی برای پر بار کردن اوقات فراغت دانش آموزان تلاش می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل فنی و حرفه‌ای گلستان گفت: در تابستان امسال پیش‌بینی می‌کنیم حدود 8 هزار و 700 نفر در دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای مشارکت کنند.

وی افزود: برنامه‌ریزی لازم برای غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان و برگزاری دوره‌های آموزشی به خصوص برای دانش‌آموزان پایه نهم استان انجام شده است.

مدیر کل سازمان فنی و حرفه‌ای استان گلستان گفت: برای 2 هزار و 700 دانش آموز پایه نهم استان گلستان برنامه‌ریزی آموزشی در دوره‌های مختلف شده است.

تیرانداز گفت: این دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای در بیش از 115 حرفه آموزشی برای نوجوانان و جوانان استان اجرا می‌شود.

وی افزود‌: کلاس‌ها از اواخر خرداد ماه در استان گلستان آغاز شده و علاقمندان برای ثبت نام به ادارات فنی و حرفه ای محل سکونت خود مراجعه کنند.

مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای استان گلستان گفت: در سه ماهه نخست سال جاری 3 هزار و 397 نفر از آموزش‌های مهارتی در بخش ثابت مراکز دولتی بهره‌مند شدند.

تیرانداز اظهار کرد: این آموزش‌ها در همه شهرستان‌های استان در 155دوره آموزشی برنامه ریزی و اجرا شده است که از این تعداد کارآموزان تعداد 2510 نفر مرد و 887 نفر زن بوده‌اند.

وی افزود: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای استان با هدف ایجاد زمینه‌ها و بسترهای لازم برای ایجاد اشتغال پایدار و ارتقاء شایستگی‌های حرفه‌ای کارجویان و شاغلین ارائه می‌شود و در این راستا در تلاش است تا همه اقشار جامعه را پوشش داده و دوره‌های آموزشی را برای مخاطبان و علاقمندان ارائه کند.

انتهای پیام/

R41471/P1377/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۴۰۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره آموزشی طرح ملی طوبی در تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هدف از برگزاری این دوره را تشکیل تیمهایی برشمرد که به صورت عالمانه، هنرمندانه و با روش‌های تهییجی، تبلیغی و ترویجی مناسب، به مسئله حجاب و زیست عفیفانه به خصوص در میان جوانان بپردازند.

بلاغی افزود: طرح ملی طوبی در سه مرحله مقدماتی، عمومی و تخصصی برگزار می‌شود و امروز در مرحله مقدماتی آن در یک روز از صبح تا شب، ۳۰۰ نفر از بانوانِ تحصیل کرده و علاقه‌مند در حوزه مسائل دینی و حجاب و عفاف از کل استان مباحث مختلفی را توسط استادان اعزامی از استان‌های البرز و تهران می‌آموزند.

به گفته وی چهار محور در این دوره‌ها تدریس می‌شود که محور اول مبانی شرعی و عقلی حجاب، محور دوم مبانی تاریخی حجاب، محور سوم شیوه‌های نوین و خلاقانه ترویج و تبلیغ حجاب و محور چهارم روایت و کار رسانه‌ای در حوزه حجاب است.

بلاغی ادامه داد: شرکت کنندگان در این دوره ها، پس از سپری کردن هر سه دوره، حائز شرایط برای فعالیت در حوزه تبلیغ و ترویج حجاب خواهند بود و در مدارس، مساجد و اماکن عمومی آذربایجان شرقی فعالیت خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • ۸۵۵ زائر اردبیلی راهی سرزمین وحی می‌شوند
  • برگزاری دوره آموزشی طرح ملی طوبی در تبریز
  • نوزدهمین دوره آزمون حفاظ قرآن کریم در گلستان
  • دوره آموزشی چرم دوزی در مهدیشهر
  • پایان دوره آموزشی نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم
  • افتتاح بزرگترین دهکده آموزشی و پژوهشی گیاهان دارویی گلستان
  • صرفه جویی ۴۰ درصدی آب با خشکه کاری برنج
  • بهترین دوره آموزشی تعمیرات موبایل برای خانم‌ها 
  • راه‌اندازی آموزش نیروگاه برق خورشیدی در بوشهر
  • از بین رفتن یا تغییر در ۸۰ میلیون شغل طی چند سال آینده