Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمدعلی مقدم امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان به عنوان نخستین مسؤول دفتر حزب جمهوری اسلامی استان کرمان اظهار داشت: تیرماه سال 60 در تاریخ تحولات انقلاب اسلامی حاوی اتفاقات بسی تلخ و ناگوار است از جمله آنکه در ششم تیرماه حادثه ترور نافرجام مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و در هفتم تیرماه حادثه انفجار دفترمرکزی حزب جمهوری اسلامی در سالن اجتماعات حزب در سرچشمه تهران به‌وقوع پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای مرکزی عضو مؤتلفه اسلامی بیان کرد: در اوایل انقلاب جانیان منافق پس از آنکه در پروژه سهم‌خواهی از انقلاب که با جاه‌طلبی در پی پست و مقام بودند اما به دلیل وجود انحرافات اعتقادی، وابستگی‌های سیاسی به بیگانگان وعدم توجه به خواست مردم وهمچنین عدم تبعیت از ولایت فقیه، نتوانستند طرفی ببندند و از جامعه انقلابی ایران مطرود واقع شدند، لذا دست به اسلحه برده که عرض اندام کرده، خودی نشان بدهند و با انداختن ترس و واهمه در دل مردم حرکت و بنیان انقلابی را تضعیف کنند.

وی بیان کرد: آنها برای اینکه اوج سرسپردگی خود را به اربابشان یعنی آمریکا به اثبات برسانند، ننگ به شهادت رساندن 17 هزار نفر از مردم بی‌گناه را بر دامن خود نشاندند اما غافل از آنکه «وَ مَکَرُوا وَ مَکَرَ اللَّهُ وَ اللَّهُ خَیْرُ الْماکِرینَ».

مقدم عنوان کرد: استکبار جهانی که در راس آن آمریکای جنایتکار است با حمایت و کمک به منافقان کوردل آنان را تشوبق به عملیات تروریستی می‌کرد لذا آنان در طراحی سازمان یافته‌ای حذف فیزیکی سران نظام را در دستور کارخود قرار دادند تا با خیال خام خود ارکان نظام را متزلزل کرده و جمهوری اسلامی را ساقط کنند به همین جهت 6 تیر سال 60 طی سوء‌قصد نافرجامی در اذهان شیطانیشان حذف یکی از عناصر مؤثر انقلاب را پروراندند و طی انفجاری در مسجد ابوذر مقام معظم رهبری را مجروح کردند اما تقدیر خداوند متعال بر حفظ جان ایشان تعلق گرفت تا بعدها همچنان نظام از وجود پر برکت ایشان متنعم باشد.

وی تصریح کرد: در شامگاه روز یکشنبه هفتم تیرماه در سالن اجتماعات دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی واقع در سرچشمه تهران جلسه‌ای با حضور جمعی از اعضای موثر حزب، نمایندگان مجلس، وزرا، معاونان وزرا و مسؤولان اجرایی دولت تشکیل شد که هیچ‌گاه این جلسه به پایان نرسید و در و دیوار حزب به خون بهترین یاران امام راحل منقوش گشت.

دبیر حزب مؤتلفه استان کرمان افزود: این حادثه غم‌انگیز و تلخ به‌ دست یک منافق کوردل به‌نام محمدرضا کلاهی صورت گرفت. او که پس از پیروزی انقلاب به سازمان منافقان پیوسته بود، ابتدا در کمیته انقلاب اسلامی خیابان پاستور و سپس از طریق آن به حزب جمهوری اسلامی راه پیدا کرد و متاسفانه با اعتمادی که به او شده بود در حزب مسؤول حفاظت شد و بلافاصله پس از این حادثه از کشور گریخت.

وی گفت: این سخن به گزاف نیست که جا دارد سال‌های سال بر ابعاد این حادثه عظیم پژوهش صورت گیرد، زیرا اگر در اعماق این حادثه غور کنیم قطعاً یک سرنخ آن به آمریکای جنایکار بر می‌گردد زیرا برای آمریکا سخت و ناگوار بود کشوری که سال‌های متمادی منابع چاه‌های نفتی آن یکسره به جیب کارتل‌های آمریکایی سرازیر می‌شد ادعای استقلال داشته باشد.

مقدم اظهار کرد: شب پرستان پنداشتند با ترورهای کور به دو هدف دست می‌یابند اینکه جو جامعه را متشنج کرده، بیم و هراس در دل‌ها انداخته و اراده مردم را از ادامه همراهی با انقلاب دچار شک و تردید کنند و دوم با اقدامات رادیکالی و با به خاک و خون کشیدن انقلابیون سرشناس، ارکان مدیریتی نظام نو پا را متزلزل کرده ضربه مهلکی بر چهره نظام وارد کنند.

وی گفت: در حالی که غافلند از اینکه انقلاب قائم به فرد نیست و هیچ مانعی نمی‌تواند در برابر این سیل خروشان انقلابیون مقاومت کند زیرا مدد الهی، توجه وعنایت خاص امام زمان(عج) را به همراه دارد و پس از آن عزم و اراده مردمی برای خارج شدن از زیر یوغ و ستم بیگانه رمز بعدی پایداری نظام است و همگان دیدیم به برکت خون شهدای هفت تیر سال 60، چراغ پر فروغ انقلاب پس از این حادثه نه تنها به خاموشی نگرایید بلکه ملت پشت سر آموزه‌های امامشان از دشمنان نظام انزجار بیشتری یافتند، عزم خود را در دفاع از آرمان‌های نظام مستحکم‌تر کردند و انسجام و وحدت ملی بیشتر قوام یافت.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کرمان گفت: یقیناً هر سیستم حکومتی نوپایی با وجود شهادت جمعی از مسؤولان اجرایی نظام از هم می‌پاشید اما بحمدالله در قبال این اتفاق بزرگ برای نظام اقتدار بیشتر و برای بدخواهان نیز ننگ ذلت و جنایت ثبت شد و جای بسی افتخار برای حزب مؤتلفه اسلامی است که قافله سالار شهدای این حادثه که به مثابه و تداعی‌گر یاران شهید امام حسین (ع) در کربلا 72 نفر بودند، شهید مظلوم دکتر بهشتی یکی از اعضای این حزب بود به‌طوریکه اساسنامه این حزب پس از پیروزی انقلاب اسلامی به‌دست ایشان تدوین شد.

مقدم افزود: شهید مظلوم دکتر بهشتی، پس از انقلاب مورد آماج انواع تهمت‌ها و شایعه‌پراکنی‌ها قرار گرفت اما با سکوت اختیار کردن مصلحت انقلاب را بر حفظ آبروی خود ارجح دانست و خداوند به مصداق آیه 38 سوره مبارکه حج که می‌فرمایند، «إِنَّ اللَّهَ یُدَافِعُ عَنِ الَّذِینَ ءَامَنُواْ» در هفتم تیر ماه 60 جانانه از این شهید دفاع و به مقام شهادت مفتخر کرد تا بر سخنان یاوه‌گویان و شایعه‌پراکنی منافقان مهر باطلی باشد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره آن شهیدان، بالاخص شهید مظلوم دکتر بهشتی به استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی باید بگوییم ملت انقلابی ایران با شهیدان واقعه هفتم تیر که در راه اعتلای ایران اسلامی جان خود را از دست داده‌اند پیمان بسته‌اند که تا پای جان به انقلاب وفادار مانده و به هیچ قیمتی اجازه نمی‌دهیم خون شهدایمان از جمله شهدای هفتم تیر به هدر رود.

انتهای پیام/ن

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۴۱۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام عربپور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان درمراسم آغاز هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج استان کرمان گفت: شهیدان از مکتب امام (ره) و اسلام ناب تاسی و الگو گرفتند، آنها حق بزرگی به گردن ما و به گردن همه آحاد ملت ایران دارند و جا دارد بر آنها درود و سلام بفرستیم که این انقلاب را پاسداری وحراست کردند و با خون‌های پاکشان وبامجاهدت‌هایشان به ما درس داده‌اند که چگونه بایستیم و مجاهدت کنیم.

وی با اشاره به دوم اردیبهشت ماه سالروز تشکیل سپاه مقدس پاسداران گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از الهامات الهی امام خمینی (ره) بود که سپاه را برای حفظ ایران، انقلاب واسلام ناب تشکیل دهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان اظهار داشت:مقام معظم رهبری در یکی از سخنرانی‌هایشان در جمع فرماندهان در چندین سال قبل در حسینیه امام خمینی (ره) فرمودند: یکی از الهامات الهی که به قلب و دل امام (ره) جاری شد، تشکیل سپاه بود و دوم تشکیل بسیج بود و چه جمله‌های حکیمانه‌ای که امام خمینی (ره) فرمودند: که اگر سپاه نبود کشور هم نبود؛‌ای کاش من یک پاسدار بودم.

وی در ادامه گفت: امروز اگر می‌بینید که سپاه شهره عالم است و افتخار آفرین است به واسطه این است که به مکتب امامینش دل داده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان، بیان داشت: گروه‌هایی مانند حزب الله، انصارالله، حشد شعبی، زینبیون، فاطمیون، حیدریون و حسینیون به تاسی و الگوگیری از سپاه تشکیل شده‌اند.


حجت‌الاسلام عربپور سپاه پاسداران را بهشت نیرو‌های مسلح دانست و عنوان کرد:سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است.

وی افزود:چیزی که باعث شد سپاه گنبد آهنین را درنورددایمان بود؛ معمولاً پنجه افکندن با یک نیروی قدرتمند اتمی دل می‌خواهد؛ قدرت می‌خواهد؛ سپاه پاسداران باایمان و دلیری که داشت گنبد آهنین یک قدرت پوشالی و کاذبی مثل صهیونیست‌ها رادر هم بکوبد اینها معنویت است.

یا بچه‌های حزب الله و مردم غزه با سلاح‌های پیش پا افتاده و معمولی حریف صهیونیست‌ها هستند، چون ایمان در کار آنها وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • هدف از اعلام انقلاب فرهنگی اسلامی‌سازی دانشگاه‌ها بود
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • به زور کسی را به بهشت نخواهیم برد اما در برابر این ناهنجاری ایستاده‌ایم
  • بازی با ایران بازی با دم‌ شیر است/به‌زور کسی را بهشت نخواهیم برد اما مقابل ناهنجاری ایستاده‌ایم
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • رییس دانشگاه شاهد خبر داد: بورسیه برای دانشجویان کشورهای جبهه مقاومت
  • رییس دانشگاه شاهد : باید بورسیه دانشجویان کشورهای جبهه مقاومت را در دستور کار خود قرار دهیم/ سال گذشته ۵۰ دانشجو از کشورهای مقاومت را بورسیه کردیم
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور