Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت ناحیه صنعتی روستای انالوجه چادگان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در مراسم افتتاح ناحیه صنعتی شهدای روستای انالوجه از توابع بخش مرکزی شهرستان چادگان گفت: 5 هکتار از این ناحیه صنعتی که کل آن 20 هکتار است برای استفاده 35 کارگاه تولیدات محصولات لاستیکی خودروهای سبک و سنگین روستای انالوجه در مدت سه ماه احداث و آماده بهره برداری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی یزدانی ادامه داد: زمین این ناحیه صنعتی رایگان واگذار می شود و متقاضیان می توانند از معافیت 13 ساله مالیاتی استفاده کنند

وی افزود: 30 هزار میلیارد تومان تسهیلات از منابع داخلی بانک ها برای رونق و راه اندازی واحد ها و بنگاه های اقتصادی نیمه فعال،راکد و غیر فعال در نظر گرفته شده است و متقاضیان می توانند در پایگاه اینترنتی بهین یاب که به تازگی باز راه اندازی شده است برای جذب این تسهیلات ثبت نام کنند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین با اشاره به اینکه حدود 400 ناحیه صنعتی در روستاهای کشور وجود دارد گفت: امسال400 میلیارد تومان بخشودگی مالیاتی بنگاه های کوچک و راکد را داشته ایم .

یزدانی تصریح کرد: ده هزار واحد صنعتی نیمه فعال و یا راکد در کشور برای راه اندازی مجدد شناسایی شده است که دو هزار واحد آن در زمینه معادن هستند.

عملیات اجرایی ناحیه صنعتی شهدای روستای انالوجه از هشتم فروردین امسال آغاز شد و امروز به بهره برداری رسید.

دانلود

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۴۱۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۹ رباط صلیبی پاره! هدیه برنامه منظم لیگ

 طبق آمار رسمی تا پایان هفته بیست‌وپنجم (12 اردیبهشت ماه سال جاری) در فصل بیست‌وسوم لیگ فوتبال ایران، 19 بازیکن لیگ برتری با مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی مواجه شدند.

در این لیست باشگاه‌های پرسپولیس و ذوب‌آهن با چهار بازیکن بیشترین بازیکنان مصدوم از ناحیه رباط صلیبی را داشته‌اند. 

 این در حالی است که فصل جاری لیگ برتر به دلیل برگزاری جام ملت‌های آسیا (40 روز)، فیفا دی در شهریور، مهر و آبان همچنین رقابت‌های تیم امید (مسابقات انتخابی المپیک و بازی‌های آسیایی هانگژو) با تعطیلی مواجه شد.

 به این ترتیب این لیگ وقفه کم نداشت! در چنین شرایطی تیم‌ها مجبور بودند که چندین مرتبه بدنسازی انجام بدهند و احتمال مصدومیت بازیکنان افزایش پیدا کرد. البته بازیکنانی مانند امید نورافکن و سجاد بازگیر در تمرینات پیش‌فصل مصدوم شده و بعد از وقفه‌های متوالی لیگ، خوشبختانه توانستند به ترکیب تیم‌شان بازگردند.

دیگر خبرها

  • ۵ طرح صنعتی و معدنی خراسان جنوبی، آماده کلنگ‌زنی است
  • ۱۹ رباط صلیبی پاره! هدیه برنامه منظم لیگ
  • پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر افتتاح می‌شود
  • بهره مندی هزار و ۶۸۳ شهر و روستای کردستان از گاز طبیعی
  • ۱۶۵۰ روستای کردستان تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفتند
  • برنامه‌ریزی برای تبدیل شهرک صنعتی سروستان به قطب جدید صنعتی فارس/راه‌اندازی ناحیه صنعتی کوار
  • افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت
  • آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • اجرای طرح آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • احداث نیروگاه‌های خورشیدی در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی مشکل کمبود برق را حل می‌کند