Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-04@07:08:24 GMT

گلکسي نوت 8 در تصاويري جديد رؤيت شد

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۸۴۱۹۰۸

خبرگزاري آريا - گويا بايد بپذيريم که گلکسي نوت 8 علي رغم نمايشگر تقريبا بدون حاشيه اي که دارد، اما مشکل گلکسي اس 8 را همچنان با خود يدک مي کشد و سنسور اثر انگشت آن کنار دوربين واقع شده.
تصويري که اخيرا از مدلي فيزيکي منتشر شده هم سو با مدل رندر شده کامپيوتري است و همين مسئله سبب شده که بسياري به اهميت و واقعيت تصوير شک نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصوير فوق، عکسي از مدل واقعي است و تصوير زير نيز مدل رندر شده از قسمت جلويي و پشتي دستگاه.

مروري کلي بر هر آنچه که اين دو تصوير در اختيارمان گذاشته اند مي کنيم: بدنه مشکي و براق، دوربين دوگانه با سنسورهايي که به صورت افقي در کنار دو فلش LED قرار گرفته اند، سنسور اثر انگشتي که در کنار دوربين ها قرار دارد و حاشيه اي بسيار باريک.
در هر دو تصوير، جايگاه يک سنسور ضربان قلب نيز کاملا مشخص است و مي توان حتي دکمه تازه از راه رسيده بيکسبي را هم روي بدنه دستگاه مشاهده کرد.
نمايشگر دستگاه 6.3 اينچي خواهد بود که از هر دو موبايل گلکسي اس 8 و گلکسي اس 8 پلاس بزرگتر است. جالب اينکه دکمه کم و زياد کردن صدا نيز به شکل يک دکمه دو قسمتي است و نه دو دکمه جداگانه
چند ساعت پس از انتشار اين تصاوير، رندرهاي جديدي از قاب هاي محافظ اين موبايل منتشر شد که در ادامه مي بينيد.

مي توان گفت که هر دو منبع که اين تصاوير را منتشر کرده اند، موبايل هاي مشابهي را داشته اند و تقريبا بايد مطمئن شد که طرح نهايي همان چيزي است که اکنون مي بينيم.
گفته شده که در گلکسي نوت 8، همان پردازنده گلکسي اس 8 قرار دارد و 6 گيگابايت رم و 64 گيگابايت حافظه داخلي نيز براي آن در نظر گرفته شده که از طريق درگاه ميکرو اس دي قابل افزايش خواهد بود. به نظر مي رسد که اين موبايل قرار است در ماه آخر تابستان معرفي شود ولي تاريخ دقيقي براي آن هنوز اعلام نشده. تصاوير بيشتر از قاب هاي منتشر شده در ادامه آمده است.



منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۴۱۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طالبان در پنجشیر جمع‌آوری موبایل‌های هوشمند را از سر گرفته‌اند

یک منبع می‌گوید که اعضای طالبان موبایل‌های برخی از باشندگان پنجشیر را نیز ضبط کرده‌اند.

به گزارش اطلاعات روز؛ منابع محلی در ولایت پنجشیر می‌گویند که طالبان از صبح امروز (چهارشنبه، ۱۲ ثور) جمع‌آوری موبایل‌های هوشمند از نزد اعضای این گروه و کارمندان ادارات دولتی را از سر گرفته‌اند.

طالبان در ولسوالی‌های رخه، حصه اول و شتل برای جمع‌آوری موبایل ایست‌های بازرسی ایجاد کرده‌اند.

این منابع می‌گویند که قطعات نظامی لوای طالبان در پنجشیر موبایل‌های هوشمند که قابلیت ضبط ویدیو و تصویر را دارند، از نزد شماری از اعضای این گروه، کارمندان ملکی ادارات دولتی و حتی برخی از افرادی که شغل آزاد دارند، جمع‌آوری کرده‌اند.

یک منبع می‌گوید که اعضای طالبان موبایل‌های برخی از باشندگان پنجشیر را نیز ضبط کرده‌اند.

به‌گفته‌ی منابع، طالبان فایل‌های داخل موبایل‌ها را بررسی می‌کنند.

طالبان دو سال قبل استفاده از موبایل‌های هوشمند در پنجشیر را منع کرده بودند.

در آن زمان والی این گروه گفته بود که مطابق حکم رهبر طالبان استفاده از موبایل هوشمند در دره پنجشیر منع است. والی طالبان در پنجشیر گفته بود کسانی که موبایل دارند یا بفروشند یا هم در خانه بگذارند.

طالبان در آن زمان درباره‌ی دلیل وضع این محدودیت چیزی نگفته بودند؛ اما گفته می‌شد که این گروه به‌دلیل نشر ویدیو از آزار و اذیت غیرنظامیان و تیرباران اسیران جنگی اقدام به جمع‌آوری موبایل‌های هوشمند کرده است.

ویدیو‌های گسترده از تیرباران اسیران جنگی و شکنجه‌ی غیرنظامیان در پنجشیر منتشر شده بود. گفته می‌شود که این ویدیو‌ها توسط خود طالبان ثبت شده‌اند.

دیگر خبرها

  • امام جمعه خرم آباد : مانتوی بدون دکمه و پیراهن‌ کوتاه در بازار دیده می‌شود 
  • پوکو F6 پرو بار دیگر رؤیت شد؛ این بار با پردازنده پرچمدار و ۱۶ گیگابایت رم
  • گل زیبای دیوید بکام با پیراهن لس آنجلس گلکسی (3 می، 2008) / فیلم
  • شبکه اجتماعی «ایکس» عملکرد دکمه «بلاک» را تغییر می‌دهد
  • طالبان در پنجشیر جمع‌آوری موبایل‌های هوشمند را از سر گرفته‌اند
  • رندرهای گوشی سامسونگ گلکسی F55 5G منتشر شد
  • آموزش: ۵ نکته که تایپ کردن با گوشی هوشمند را آسان‌‌تر می‌کند
  • گوشی گلکسی A12 ناچو سامسونگ + قیمت موبایل Samsung Galaxy A12 Nacho
  • مالک استقلال در خانه کشتی رؤیت شد
  • عکس| مالک استقلال در خانه کشتی رؤیت شد