Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجمع نمایندگان مردم کردستان در مجلس با اشاره به سفر رئیس جمهور در سال ۹۴ به کردستان گفت: هنوز تعهدات آن سفر اجرایی نشده است.

به گزارش خبرگزای تسنیم از سنندج، سید مهدی فرشادان امشب در نشست خبری با اصحاب رسانه استان ضمن تبریک آزادی موصل اظهار داشت: خبرنگاران به‌عنوان رکن چهارم دموکراسی، چشم بینا و بصیر؛ نمایندگان را در پیشبرد اهداف و برنامه‌ها کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: اگر نظارت خبرنگاران نباشد امکان انحراف در معیارها و برنامه‌های مورد هدف وجود دارد و بنده از انتقادات سازنده اصحاب رسانه استان استقبال می‌کنم.

رئیس مجمع نمایندگان مردم کردستان در مجلس با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های اصلی بنده وضعیت راه‌های استان بوده که بارها و بارها در جلسات، مصاحبه‌ها و سخنرانی‌ها به آن پرداخته‌ام، تصریح کرد: متأسفانه جاده‌های کردستان به قتلگاه تبدیل شده است.

فوت 364 نفر درجاده‌های غیراستاندارد کردستان

وی گفت: در سال 94، 365 نفر از مسافران، جوانان و خانواده‌های مردم این دیار جان خود را به‌دلیل جاده‌های غیراستاندارد کردستان از دست داده‌اند و 18 درصد نسبت به سال ماقبل تلفات جاده‌ای افزایش داشته و سوأل اینجاست که آیا این وضعیت کنونی زیبنده استان است؟!

فرشادن افزود: سوأل اینجاست آیا واقعاً نمی‌توانیم برای برطرف کردن مشکلات جاده‌های کردستان کار کنیم؟!؛ آیا واقعاً راهکاری وجود ندارد؟!

وی اظهار کرد: سال‌هاست که از کریدور شمال جنوب صحبت می‌شود اما هنوز 175 کیلومتر از این پروژه در کردستان باقی مانده است.

اتمام 175 کیلومترکریدور شمال جنوب تا دو سال آینده

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران گفت: خوشبختانه اقدامات خوبی برای کریدور شمال جنوب انجام شده و پیمانکار قطعه‌های آن مشخص و اگر بتوانند مشکلات آن قطعه‌هاییی که به آنها واگذار شده را تمام کنند براساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته شده تا دو سال آینده این 175 کیلومتر باقی مانده به اتمام‌می‌رسد.

اتمام راه‌آهن تهران-همدان-سنندج یکی از آرزوهای دیرینه مردمکردستان است

وی گفت: اتمام راه‌آهن تهران-همدان-سنندج یکی از آرزوهای دیرینه مردم استان کردستان است و قطعه تهران-همدان تمام شده اما قطعه همدان-سنندج باقی مانده و سال گذشته برای این محور 240 میلیارد تومان اعتبار برای آن در نظر گرفته شد که بخش از این اعتبار در قسمتی از تهران-همدان و بخشی دیگر در همدان-سنندج هزینه شد.

رئیس مجمع نمایندگان مردم کردستان در مجلس خاطر نشان کرد: امسال در بودجه کشور 140 میلیارد تومان برای راه‌هن همدان-سنندج اعتبار در نظر گرفته شده و خوشبختانه به پیمانکار واگذار کار زیرسازی قطعه‌ اول همدان آغاز شده و قطعه سوم در مرحله ریل‌گذاری است.

وی گفت: موفقیت‌های حاصل شده با همکاری مجمع نمانیدگان مردم کردستان بوده و موضوع شخص خاصی نیست.

فرشادان با اشاره به اینکه یکهزار و 702 روستا در استان وجود دارد، افزود: متأسفانه از نظر توسعه جاده‌های روستایی کردستان آخرین استان کشور هستیم.

هنوز تعهدات سفر سال 94 رئیس جمهور به کردستاناجرایی نشده است

وی با اشاره به سفر رئیس جمهور در سال 94 به کردستان اظهار کرد: قرار بود450 میلیارد تومان برای وضعیت جاده‌های روستایی استان در نظر گرفته شود اما هنوز تعهدات آن سفر اجرایی نشده است!

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران با اشاره به وضعیت فاضلاب‌های کردستان گفت: متأسفانه در ایران بیشترین پتانسیل روی نفت گذاشته شده و در استان کردستان که دارای 33 سد موجود و یا در حال احداث، و دو برابر میانگین کشوری بارندگی و شش میلیارد مترمکعب ذخیره آب پشت سدها دارد کشاورزی مغفول مانده است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به انتخابات اخیر ریاست جمهوری گفت: مردم کردستان در تمام انتخابات و مراسمات راهپیمایی حضور پررنگ داشته و دارند و به معنای آن است که همراه نظام و آرمان‌های انقلاب هستیم اما در کنار آن دلیل نمی‌شود که مطالبات خود را کنار بگذاریم چرا که مردم مشکل دارند.

دولتمردانپیام حضور حداکثری مردم کردستان در انتخابات را ببینند

رئیس مجمع نمایندگان مردم کردستان در مجلس خاطر نشان کرد: مشکلات مردم کردستان یکی دو تا نیست و باید دولتمردان پیام حضور حداکثری مردم در انتخابات را ببینند و باید مطالبات برحق ما را جدی بگیرند.

وی گفت: سوأل اینجاست چرا باید میانگین آب استان با میانگین آب کشوری فاصله داشته باشد؟ و وقتی 7 درصد از آب‌های روان در کردستان وجود دارد چرا نباید به میانگین برسیم؟ آیا امکان ندارد؟!

فرشادان افزود: چرا باید سدهایی که در کردستان وجود دارند و با اعتبار و زمین این منطقه احداث می‌شوند و فقط 35 کیلومتر با استان همجوار فاصله دارد اما با نام استان‌های دیگر شناخته شده باشد؟ آیا مردم این منطقه حق ندارند از این سدها استفاده کنند؟

وی با اشاره به جلسه‌ای که با چیت‌چیان برگزار شده اظهار کرد: در این جلسه اعتراضاتی به وزیر نیرو در این رابطه که چرا مدیریت سدهای کردستان برعهده خود استان نیست؟ مصوب شد که مدیریت سدهایی که بین چند استان کشور مشترک بوده را فعلاً به وزارت نیرو بدهند تا در آینده وضعیت مشخص شود.

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران گفت: در مدیریت سدها باید عدالت برقرار شود؛ به‌عنوان نمونه کشاورزی استان باید بتواند از سد گاوشان 5 هزار هکتار استفاده کند درصورتیکه بنا به دلایلی در حال حاضر از یکهزار و 500 هکتار آن استفاده کرده است!

مدیریت در کردستان کامل و جامع نیست

وی با اشاره به مدیریت استان گفت: بنده بدون تعارف اعلام می‌کنم که مدیریت در استان کردستان کامل و جامع نیست و متأسفانه بسیاری از مدیران کردستانی وارد فاز روز مرگی شده‌‌اند! و اگر اصحاب رسانه استان این مشکلات را انعکاس ندهند یقیناً این وضعیت ادامه پیدا می‌کند.

رئیس مجمع نمایندگان مردم کردستان در مجلس خاطر نشان کرد: دست کسانی که در راستای منافع مردم استان باشند را می‌بوسیم و از آنها حمایت می‌کنیم اما کسانی که در راستای منافع و حمایت از مردم نباشند و فقط به میز مدیریت خود چسپیده‌اند قطعاً بدانند که برخوردهای لازم با آنها صورت می‌گیرد.

مدیرانخائن کردستان را به مردممعرفیمی‌کنیم

وی تاکید کرد: بنده اعلام می‌کنم اگر نتوانیم چنین مدیرانی را حذف کنیم آنان را به‌عنوان خائن و کسی که نتوانسته در راستای مطالبات مردم گام بردارد را به مردم معرفی خواهیم کرد.

فرشادان با بیان اینکه مدیران کردستانی باید پیگیر تخصیص آب سدهای استان باشند، افزود: در حال حاضر میزان استفاده آب کشاورزی از سدها حدود 36 هزار هکتار بوده که با اجرایی بندهای این سند توسعه تخصیص آب به 299 هزار هکتار می‌رسد.

مردم روستاهای کردستان با مشکلات فاضلاب‌ دست و پنجه نرم می‌کنند

وی اظهار کرد: مردم روستاهای استان و مناطق حاشیه‌نشین بامشکلات فاضلاب‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند اما آیا این وضعیت با حداقل‌های زندگی همخوانی دارد؟

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران با اشاره به ستاد ساماندهی و بازآفرینی گفت: باید مناطق حاشیه سنندج دیده شود و خوشبختانه 20 میلیارد تومان برای ساماندهی و ایجاد مجتمع فرهنگی در نایسر در نظر گرفته شده و نیاز است که مدیران استان آن را پیگیری کنند.

تاکنون یک ریال از 700 میلیارد تومان در نظر گرفته شده برای کردستان جذب نشده است

وی با اشاره به جلسه‌ای که با نوبخت در مورد مطالبات و مشکلات استان برگزار شد، گفت: در این جلسه دستورات لازم از محل تبصره 36 برای تخصیص 700 میلیارد تومان که حدود 4 برابر اعتبارات عمرانی استان است گرفته شد و دو نفر از معاونان استاندار کردستان نیز حضور داشتند اما متأسفانه تاکنون نتوانسته‌اند یک ریال آن را جذب کنند!!

رئیس مجمع نمایندگان مردم کردستان در مجلس گفت: از 700 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده، 400 میلیارد تومان آن مربوط به حوزه‌ راه‌ها و 150 میلیارد تومان آن نیز مربوط به فاضلاب استان بود که متأسفانه تاکنون نتوانسته‌اند یک ریال آن را جذب کنند!!

وی گفت: مکاتبات لازم در این رابطه که چرا تاکنون نتوانسته‌اند 700 میلیارد تومان اعتبار را جذب کنند نوشته شده اما هیچ جوابی نداده‌اند!

فراری دادن 35سرمایه‌گذار خارجی در کردستان

فرشادان افزود: 35 نفر سرمایه‌گذار خارجی برای سرمایه‌گذاری به کردستان آمدند و در شورای توسعه استان تصویب شد که 10 هکتار زمین در اختیار آنها قرار بگیرد اما مدیر مربوطه کردستانی بعد از سفر خارجی خود اعلام کردند که 10 هکتار معنی ندارد! و باید 600 متر اختصاص داده شود که بعد به 6 هزار متر تبدیل شد!

مدیران کردستانیدیدگاه توسعه‌ای ندارند

وی اظهار کرد: تنها مشکلات کردستان نبود اعتبار نیست بلکه نیازمند دیدگاه توسعه‌ای هستیم چراکه مدیران کردستانی این دیدگاه توسعه‌ای را ندارند و خود را ملزم و در آن قید و شرط نیستند.

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران گفت: متأسفانه در استان کردستان نتوانستیم 10 هکتار زمین در اختیار این سرمایه‌گذاران خارجی قرار بدهیم و زمین معارض‌دار به آنها داده شد درصورتیکه در تهران 500 هکتار زمین به آنها دادند.

پنجره واحد سرمایه‌گذاری کردستان به جای تسهیل‌گری مانع‌تراشی می‌کند‌

وی با انتقاد از عملکرد پنجره واحد سرمایه‌گذاری استان گفت: متاسفانه این مرکز به جای آنکه تسهیل‌گر باشد مانع سرمایه‌گذاری شده است و میانگین صدور یک مجوز به 7 ماه و 42 امضاء نیاز دارد!

تجدید نظر برای حضور برخی مدیران کردستان

‌رئیس مجمع نمایندگان مردم کردستان در مجلس خاطر نشان کرد: این مدیران کردستانی باید در عملکرد خود تجدید نظر کنند در غیراینصورت در مورد آنها تجدید نظر می‌کنیم و فردی که فقط به صندلی میز مدیرکلی خود چسپیده است با آنها برخورد می‌کنیم.

وی گفت: مدیری که فقط به میز مدیرکلی خود چسپیده و جایگاه فردی دیگر را آشغال کرده و دیدگاه توسعه‌ای ندارد باید کنار برود.

تخصیص15 میلیارد تومان اعتبار برای توسعهشرکت شهرک‌های صنعتی کردستان

فرشادان در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه تعداد شرکت شهرک‌های صنعتی و فضای برای سرمایه‌گذاری در استان کم است، افزود: افرادهایی در کردستان 8 سال در نوبت زمین هستند اما خوشبختانه 15 میلیارد تومان برای توسعه و برطرف کردن مشکلات این حوزه تخصیص داده شد.

گرفتن تلفن همراه برخی مدیران استانی در جلسه شورای توسعه کردستان با حضور وزیر کشور!

وی با اشاره به جلسه هفته قبل شورای توسعه کردستان که با حضور وزیر کشور و بدون حضور اصحاب رسانه در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: هم‌اکنون نیز نمی‌دانم که چرا اجازه ندادند که خبرنگاران حضور داشته باشند! و جالب است حتی تلفن همراه برخی از مدیران استانی را نیز گرفتند!! و احتمالاً مود وثوقشان نبود.

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس گفت: کردستان تنها استانی است که می‌تواند در حوزه کشاورزی حرف برای گفتن داشته باشد چراکه زمین‌های این مناطق حاصلخیز بوده و 40 هزار تن توت فرنگی کشور در این دیار تولید می‌شود که اگر آب کافی به آن اختصاص داده شود می‌تواند قطب کشاورزی کشور شود.

خام‌فورشی توسط برخی مدیران کردستانی

وی با اشاره به اینکه گفت: کردستان بهش دام‌پروری است و بهترین مراتع در این استان وجود دارد اما به‌غیر از تخریب کردن استفاده‌ای از این بهشت موجود نشده و توسط برخی مدیران خام‌فورشی صورت می‌گیرد و محیط زیست را نیز آلوده می‌کنند.

21 بند مطالبات کردستان در سند توسعه استان

رئیس مجمع نمایندگان مردم کردستان در مجلس با اشاره به سند توسعه کردستان خاطر نشان کرد: در این سند 21 بند به‌عنوان مطالبات توسعه‌ای استان در حوزه‌های مختلف نوشته شده و به رئیس جمهور ابلاغ شد و وی نیز دستورات لازم را داده‌اند و چنانچه مدیران پای کار بیایند و همکاری کنند بنده بهنتیجه آن خوش‌بین و معتقد هستم که می‌توانیم اقدامات خوبی برای مردم انجام بدهیم.

انتهای پیام/

R7848/P36447/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۴۳۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد

رئیس جمهور تصریح کرد: آنچه از ابتدای دولت نیز تحت عنوان گشت ارشاد مدیران مطرح شد تاکیدی بر اهمیت موضوع نظارت درون سازمانی بر عملکردها، پیش از نظارت و بازرسی از سوی دیگر نهادها بود که باید به‌صورت ویژه در دستورکار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در جلسه عصر امروز یکشنبه هیئت دولت، سرکوب شدید اعتراضات دانشجویی ضدصهیونیستی و ضرب و شتم و بازداشت اساتید و دانشجویان در دانشگاه‌های غربی بویژه در آمریکا را برگ دیگری از رسوایی مدعیان آزادی بیان عنوان و تصریح کرد: امروز به برکت خون مطهر شهدای مظلوم غزه چهره واقعی تمدن غربی بیش از پیش برای مردم جهان آشکار و مشخص شده است که مدعیان آزادی بیان، به چیزی غیر از حفظ سلطه‌گری خود پایبند نیستند.

رئیسی: ایران تحریم‌ناپذیر استوی در ادامه، خیزش دانشجویان، اساتید و نخبگان غربی در حمایت از مردم مظلوم غزه را رویدادی بزرگ و دارای ابعادی گسترده توصیف کرد و ضمن تقدیر از نقش‌آفرینی رسانه‌ها به‌ویژه رسانه ملی در آشکار کردن و به تصویر کشیدن ماهیت بدون روتوش غربِ مدعی افزود: بدون تردید این خیزش و بیداری در مقابل ظلم و جنایت و سلطه‌گری با اعمال خشونت، ضرب و شتم و بازداشت اساتید و دانشجویان حامی مظلومین غزه خاموش نخواهد شد.

رئیس‌جمهور در بخش دیگری از سخنان خود در جلسه امروز هیئت دولت با تاکید بر اهمیت موضوع کنترل و نظارت مدیران بر عملکرد زیرمجموعه خود،‌ تصریح کرد‌:‌ آنچه از ابتدای دولت نیز تحت عنوان گشت ارشاد مدیران مطرح شد تاکیدی بر اهمیت موضوع نظارت درون سازمانی بر عملکردها، پیش از نظارت و بازرسی از سوی دیگر نهادها بود که باید به‌صورت ویژه در دستورکار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد.

رئیس جمهور در ادامه ضمن ابراز رضایت از گزارشات مسئولان اقتصادی دولت درباره کاهش تورم، کنترل و کاهش رشد نقدیندگی و کاهش قیمت ارز، استمرار این روند را نیازمند کنترل و مراقبت ویژه دستگاه‌های مربوط دانست و در این راستا تشکیل منظم شورای اقتصاد و ستاد تنظیم بازار را ضروری دانست.

رئیسی همچنین برنامه بازدید خود از مناطق 17 و 18 شهر تهران را اقدامی در راستای سفرهای استانی و ارتباط نزدیک با مردم این مناطق به منظور پیگیری و رفع مشکلات‌شان دانست وبا بیان اینکه حضور مسئولان در میان مردم و ارتباط نزدیک با آنها از نظر اثرگذاری هیچ جایگزینی ندارد،‌ از همه وزرا خواست ضمن توجه ویژه به ارتباط‌گیری با مردم و شنیدن مشکلات و مطالبات آنها برای آن بخش از مردم جامعه که امکان ارتباط مستقیم با دولتمردان ندارند نیز برنامه‌ریزی کنند.

وی ناظر به گزارش وزیر راه شهرسازی درباره ضرورت اصلاح نقاط حادثه‌خیز در جاده‌های کشور، تصریح کرد‌: اقتضای قانون و تدبیر نیز آن است که ما با پیشگیری قبل از وقوع حادثه نسبت به رفع زمینه‌های آن اقدام و تا جایی که امکان دارد از وقوع خسارات و حوادث جلوگیری کنیم.    

در ابتدای این جلسه معاون اجرایی رئیس‌جمهور با اشاره به حضور و بازدید رئیس جمهور و تعدادی از وزرا در مناطق 17 و 18 تهران ، این اقدام را اولین برنامه از سلسله برنامه‌های بازدید از مناطق مختلف پایتخت به منظور پیگیری و رفع مشکلات مردم تهران هم راستا با برنامه سفرهای استانی دانست و از تداوم آن در دیگر مناطق تهران با توجه به تراکم جمعیتی موجود در پایتخت خبر داد.

معاون اجرایی رئیس جمهور همچنین با اشاره به ورود دولت به موضوع کالاهای رسوبی در بنادر و گمرکات با دستور رئیس جمهور گفت‌: با اقدامات صورت گرفته میزان رسوب کالا در بنادر و گمرکات  به حداقل ممکن رسیده و از میزان متوسط دنیا هم پایین‌تر است که این از دستاورد مهم دولت در  دو سال و نیم گذشته  است.

وی در ادامه تصریح کرد‌: مشکل معدود کالاهایی که از این فرایند باقی‌مانده بود نیز  با پیگیری جدی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزیر جهاد کشاورزی در چند روز اخیر حل و فصل و مقرر شد این کالاها یا مرجوع شده یا برای مصرف دامی به کشور وارد شود.

وزیر جهاد کشاورزی نیز در گزارشی از اقدامات صورت گرفته برای حل و فصل محموله حاوی روغن در بندر عباس که مورد تاکید جدی رئیس جمهور بود گفت: از سه کشتی حامل روغن که از سال 99 وارد بندر عباس شده بودند، محموله دو کشتی از سازمان غذا و دارو مجوز گرفته و ترخیص شده‌اند و محموله سوم که مورد تایید مراجع ذی‌صلاح قرار نگرفت، نیز با پیگیری‌ها صورت گرفته از سوی معاون اول رئیس جمهور،‌ مالک محموله پذیرفت با پرداخت هزینه بارگیری و حل و نقل، محموله سوم را مرجوع کند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در جلسه امروز به تقدیر رهبری معظم انقلاب از نظام سلامت کشور به‌عنوان یکی از قوی‌ترین و بی‌نظیرترین نظامات سلامت در منطقه و همچنین خدمات وسیع درمانی و پزشکی به مناطق محروم که در تاریخ جمهوری اسلامی ایران بی‌نظیر است اشاره کرد و گفت‌: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تلاش مضاعف این روند را ادامه خواهد داد و با بهره‌گیری از ظرفیت سازمان‌های نظارت بر سلامت و درمان به صورت مستمر سلامت مردم را پایش و کنترل می کند.

وزیر راه و شهرسازی نیز گزارشی از بهره برداری از 8 هزار 400 واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن در استان آذربایجان شرقی ارائه کرد و گفت: خوشبختانه تا امروز عملیات اجرایی  2 میلیون و 540 هزار واحد مسکونی در بخش‌های مختلف از جمله 264 هزار واحد در بافت فرسوده و 500 هزار واحد روستایی آغاز شده و در فرایند ساخت قرار دارند و  همچنین 128 هزار و 500 مسکن مهر نیز تحویل شده است.

وزیر راه و شهرسازی همچنین به اقدامات صورت گرفته در اصلاح و رفع نقاط حادثه‌خیز جاده‌ای در دولت مردمی اشاره کرد و گفت: در سال گذشته 725 نقطه حادثه‌خیز جاده‌ای اصلاح و رفع شده و  امسال با هدف‌گذاری صورت گرفته بنا داریم مشکل نقاط حادثه‌خیز جاده‌ای را تا حد زیادی حل کنیم که البته این مهم  به 20 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وزیر دادگستری نیز در این جلسه از به صفر رسیدن پرونده پرداخت دیه از بیت المال خبر داد و افزود:‌ در سال گذشته برای اولین بار در این دولت توانسته‌ایم پرونده‌ پرداخت دیه‌هایی که به عهده دولت بوده با کمک سازمان برنامه و بودجه به صفر برسانیم و درصدد هستیم مشکل تعداد اندکی از پرونده‌های باقی‌مانده که دارای اشکال و ایراده بوده نیز رفع کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور هفته آینده به قم سفر می‌کند
  • واکنش رئیس‌جمهور ونزوئلا به سرکوب دانشجویان آمریکا
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • انتقاد از اختصاص ردیف اعتباری خاص برای سفر رئیس جمهور
  • رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران باید در دستورکار وزرا باشد
  • رئیسی: رشد نقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل است
  • رئیسی : گشت ارشاد مدیران در دستور کار وزرا باشد
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • معرفی کرمانشاه به عنوان هاب مدیریت بحران غرب کشور