Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، روز پنجشنبه هشتم تیرماه همزمان با برگزاری مراسم اختتامیه نمایشگاه قرآن و عترت تبریز از جعفر محسنی، مدیرمسئول و امرعلی گل محمدی سردبیر خبرگزاری ایکنای آذربایجان‌شرقی با اهداء لوح تقدیر از فعالیت این رسانه در این نمایشگاه تجلیل کردند.

بنابر این گزارش، در مراسم اختتامیه نمایشگاه قرآن تبریز حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حمید محمدی، قائم مقام و دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور ، محمدمحمدپور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی و محمدعلی کی نژاد، رئیس دانشگاه هنر اسلامی تبریز حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، حضور مستمر در نمایشگاه و پوشش خبری فعالیت‌ها و جریان‌سازی قرآنی از جمله ملاک‌های این ارزیابی به شمار می رود.
یادآور می‌شود، نمایشگاه قرآن و عترت تبریز از 13 خردادماه الی 9 تیرماه جاری در نگارخانه دانشگاه هنر اسلامی تبریز برگزار می شود.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۴۳۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نانوای حافظ قرآن کریم مورد تقدیر قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با فرا رسیدن روز گندم و نان و همگام با گرامیداشت و تجلیل از دست اندرکاران زنجیره مقدس گندم و نان احمد نامور، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان شمالی و فرماندار اسفراین با حضور در واحد خبازی حسین بیابانی قاری و حافظ قرآن کریم به رسم یادبود از زحمات وی تجلیل و قدردانی کردند.

کد خبر 6082124

دیگر خبرها

  • تیم اقدمی تبریزبر صدر بسکتبال زیر ۱۴ سال دختران آذربایجان شرقی
  • اجرای ۷۰ طرح بهداشتی و درمانی در آذربایجان شرقی
  • اجرای ۷۰ طرح بهداشتی و درمانی در آذربایجان‌ شرقی
  • کشف مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز
  • چرا پدافند هوایی در تبریز فعال شده بود؟
  • معاون استاندار آذربایجان‌شرقی: هیچ نفوذ ریزپرنده یا غیره رخ نداده
  • نیکان قهرمان والیبال نوجوانان دختران آذربایجان شرقی
  • نانوای حافظ قرآن کریم مورد تقدیر قرار گرفت
  • دعوت والیبالیست های آذربایجان شرقی به اردوی انتخابی تیم ملی
  • یک فوتی و ۶ مصدوم در حادثه رانندگی صوفیان