Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورامین- رجبی دوانی در مراسم گرامیداشت شهید بهشتی در ورامین ضمن انتقاد از برخی اظهار نظرهای اخیر، گفت: عده ای برای رسیدن به قدرت منکر ولایت امیرالمومنین(ع) می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین رجبی دوانی شامگاه پنج شنبه در مراسم گرامیداشت آیت الله شهید بهشتی، طی سخنانی با برشمردن جنایات منافقین علیه نظام جمهوری اسلامی و انقلاب شکوهمند اسلامی، گفت: منافقان روحانیون، دانشمندان، جوانان، زنان، کودکان و تمام اقشار مردم این کشور را به شهادت رساندند و زمانی که با هوشیاری مردم مواجه شدند از کشور گریختند و به صدامی که در حال جنگ با کشور ما بود پناه بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که همین الان هم در کشورهای اروپایی که به دروغ می گویند، ما مجازات اعدام نداریم، مخالف سیاسی را به بهانه های مختلف می کشند و اسم آن را اعدام نمی گذارند، افزود: در همین کشور آلمان، می بینیم که گروه پلید «پ. ک. ک» که گاهی در مرزهای غربی ما حوادثی پدید می آورند به راحتی در آلمان فعالیت می کنند و سران آن ها هم تابعیت آلمان گرفته اند، همین آلمان قبل از انقلاب یک گروه «بادر ماینهوف» که چندین اقدام علیه سرمایه داران و سران آلمانی کرده بودند را گرفتند، به دروغ عنوان کردند این افراد در هنگام فرار از زندان کشته شدند و با همین دروغ آن ها را کشتند.

پژوهشگر و تحلیلگر اسلامی و قرآنی ادامه داد: نگفتند اعدام کردیم، گفتند در حال فرار بودند و آن ها را کشتیم.

رجبی دوانی گفت: آن وقت این جنایتکارانی که در کشور ما به ترور علیه همه اقشار جامعه پرداخته و به دشمنی که در حال جنگ با ما است پناه برده و سرباز دشمن شدند و به سنگرهای ما نفوذ می کردند و به دشمن اطلاعات می دادند که کجا را بزند را حمایت می کردند.

وی با بیان این که منافقین در طول جنگ برای رژیم بعث عراق جاسوسی می کردند، گفت: در همین اروپا که ادعا می کنند که اعدام ندارند، اگر کشوری اروپایی در جنگ با کشور دیگر باشد، کسی جاسوسی برای دشمن کرده و به کشور خیانت کند، اعدام می شود، این تنها مورد استثناء است، کسی در مقابل جاسوس خائن ساکت نمی نشیند.

این مورخ و پژوهشگر تاریخ گفت: آن وقت این منافقین ستون پنجم دشمن شدند، مناطق مهم داخل کشور را شناسایی می کردند و به صدامی ها می گفتند که موشک را به آن مناطق بزنند، جنایتی نبود که مرتکب نشده باشند، وقتی جنگ تمام شد و ما آتش بس را پذیرفتیم و دنیا چنان صدام را مجهز کرده بود که به مراتب قوی تر از ابتدای جنگ بود، توسط صدام تجهیز شده و به کشور حمله کردند و به خیال خام خود در عملیات «مرصاد» می خواستند، نظام را ساقط کنند.

وی گفت: حالا از این طرف، گروهی از این جنایتکاران که باید اعدام می شدند در زندان بودند و امام(ره) لطف کرده بود فرموده بود که این ها را اعدام نکنند، وقتی خبر گرفتند که منافقین از مرزهای غربی هجوم آورده، اسلام آباد را گرفته و به سوی تهران در حال پیشرفت هستند، در زندان شورش کردند و عده ای از محافظان را خلع سلاح کردند و رییس زندان اوین را به شهادت رساندند و می خواستند از زندان بیرون آمده و سیگنال هایی به منافقین متجاوز مرزهای غربی بدهند که ما تهران را به هم ریخته ایم.

رجبی دوانی افزود: اینجا است که حضرت امام(ره) دستور دادند این شورشیان جنایت کار که شورش کرده و رییس زندان را به شهادت رساندند اعدام شوند، حالا می گویند جوان کشی های دهه ۶۰، این گونه صحبت کردن اصلا صحیح نیست.

وی گفت: در آمریکا گروه مذهبی به نام «دیویدی ها» چون با منافع نظام آمریکا تضاد پیدا کرده بودند، در یک منطقه ای محاصره شدند و حکومت امریکا حدود ۸۰ نفر آن ها را در آتش سوزاند و از بین برد، این جا بحث حقوق بشر نیست و اعدام جنایت کارانه اینچنینی را نقض حقوق بشر نمی دانند، اما ما که جنایت کاران را اعدام کنیم، متهم به نقض حقوق بشر می شویم.

پژوهشگر و تحلیلگر اسلامی و قرآنی با انتقاد از عده ای از افراد که در داخل آب به آسیاب دشمن می ریزند، گفت: عده ای برای این که بتوانند دوباره حاکمیت را به دست گرفته و مسئولیتی در این کشور داشته باشند، حاضر می شوند، این رفتارهای انقلابی با منافقین را زیر سوال ببرند، کسانی که خود در این ۳۸ سال پست های امنیتی داشتند، می گویند کار عده ای در این ۳۸ سال اعدام و زندان بوده است، گویی یک ضد انقلاب می خواهد با لابی بیگانه صحبت کند و سابقه انقلاب را این گونه مطرح می کند.

وی افزود: متاسفانه می بینیم که عده ای برای رسیدن به هدف، از ولایت امیرالمومنین(ع) هم هزینه کرده و منکر ولایت امیرالمومنین(ع) می شوند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۴۴۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دوره های شرح و تفسیر نهج البلاغه در شهر دولت آباد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ کارشناس و پژوهشگر تاریخ اسلام در مراسم افتتاح دوره‌های شرح و تفسیر نهج البلاغه در شهر دولت آباد گفت: مردم باید همراه با محبت به امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام در راستای شناخت آن حضرت قدم بردارند.


حجت الاسلام محمد مهدی طباخیان افزود: اگر ما به دنبال امنیت و آرامش در خانه و جامعه، داشتن فرزندان خوب و با اخلاق و در کل زندگی خوب هستیم باید شناخت خود را نسبت به حضرت علی علیه السلام و کلام امیرالمومنین بالا ببریم.


در این آیین از نفرات برتر مسابقه کتابخوانی نهج البلاغه تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • تصاویری از بازسازی حرم امیرالمومنین علی (ع) + فیلم
  • آینده برجام / توافقی صورت می گیرد؟
  • رئیسی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • رییسی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • سپاه از حریم ولایت و اسلام جانانه دفاع می‌کند
  • بازدید هیات مالزی از کمک ها به زلزله زدگان هرات
  • افتتاح دوره های شرح و تفسیر نهج البلاغه در شهر دولت آباد
  • هراس و نگرانی مقامات آلبانی پس از عملیات وعده صادق
  • همکاری اقتصادی خراسان رضوی و ولایت هرات وارد مرحله جدید شد
  • توماج صالحی حتما اعدام نمی‌شود