Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار تقی مهری گفت: افرادی که بخواهند اقدام به دریافت گواهی نامه رانندگی کنند در صورتی که در حال تحصیل در هر رده تحصیلی باشند، می‌توانند بدون مشکل اقدام کرده و گواهی نامه خود را دریافت کنند.

وی افزود: افرادی که در حوزه‌های علمیه تحصیل می‌کنند نیز مشمول این قانون شده و برای دریافت گواهی نامه رانندگی با مشکل مواجه نخواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهور ناجا با تاکید بر اینکه تاکنون برای دریافت گواهی نامه افراد در حال تحصیل با مشکل مواجه نبوده ایم اظهارکرد: تمام افراد در حال تحصیل، نیازی به در اختیار داشتن برگه پایان خدمت برای اخذ گواهی نامه ندارند و تاکنون در این رابطه مشکلی مطرح نبوده است.

مهری ادامه داد: افرادی که در حال تحصیل نبوده و به سربازی نرفته باشند فعلا مشمول حال گرفتن گواهی نامه رانندگی نمی‌شوند.

وی با اشاره به اجرایی شدن طرح دریافت گواهی نامه رانندگی بدون اخذ پایان خدمت پس از تایید ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: موضوع سربازی از مسائل ستاد کل نیروهای مسلح است و هر زمان که ستاد به ما قانون را ابلاغ کند، بدون پایان خدمت گواهی نامه صادر خواهیم کرد.

رئیس پلیس راهور ناجا تصریح کرد: ستاد کل نیروهای مسلح در حال هماهنگی با نمایندگان مجلس است تا در صورت فراهم شدن شرایط، مقدمات دریافت گواهی نامه رانندگی بدون اخذ مدرک پایان خدمت فراهم شود.

منبع:میزان

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۴۴۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستورات لازم برای رفع مشکلات آزادراه تبریز- زنجان صادر شده است

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد بذرپاش روز جمعه در جلسه راهبری کاهش تصادفات رانندگی آذربایجان شرقی، با اشاره به بازدیدهای خود از محورهای ارتباطی استان، اظهار کرد: باید هرچه سریع‌تر برای تکمیل این منابع عظیمی که در پروژه‌ها انبار شده و روز به روز قیمت تمام شده آن بالا می‌رود، اقدام کنیم.

وی در پاسخ به خواسته امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی قول داد رام‌های جدیدی به شبکه ریلی استان اضافه شود.

وی با اشاره به پروژه‌های جاده‌ای ایران با کشورهای همسایه در قالب پروژه ایران راه، ادامه داد: باید تمام تلاش خود را برای کاهش نقاط حادثه خیز و سوانح رانندگی بکار گیریم.

بذرپاش با بیان اینکه برای رفع مشکلات آزادراه تبریز- زنجان دستور لازم داده شده است، گفت: شریک کار این آزادراه، یکی از بانک‌های کشور است که به خاطر دلایلی، اهتمام روکش و بهسازی آن را نداشته و ما نیز بر اساس قانون، اختیار ورود و رفع نواقص این مسیر را داریم.

وزیر راه و شهرسازی بر لزوم حضور مدیران بر سر پروژه‌ها تاکید کرد و افزود: حضور بر سر پروژه‌ها، بازدارنده است.

کد خبر 6089359

دیگر خبرها

  • آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد
  • آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • قوانین جدید دریافت گواهینامه در سال ۱۴۰۳/ پایان خدمت الزامی نیست
  • نامه مهم قالیباف به رئیسی
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • قالیباف ۲ قانون را برای اجرا ابلاغ کرد
  • دو قانون مصوب مجلس به دولت ابلاغ شد
  • جوجه ریزی بدون دریافت گواهی بهداشت ‌غیرمجاز است
  • دستورات لازم برای رفع مشکلات آزادراه تبریز- زنجان صادر شده است
  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد