Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@23:44:21 GMT

باخت اول شمسايي با گلزني شاگرد سابق

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۸۴۶۰۶۳

خبرگزاري آريا - شاگردان وحيد شمسايي در نخستين بازي فصل برابر مس سونگون شکست خوردند.


به گزارش "ورزش سه"، بعد از لغو سه بازي طي دو روز اخير و يک مسابقه امروز در شروع فصل 97-96 ليگ برتر فوتسال، از ساعت 18 امروز سه ديدار پيگيري شد که در مهم‌ترين آنها مس سونگون ورزقان در سالن پورشريفي تبريز ميزبان تاسيسات دريايي تهران بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نخستين گل فصل را مهدي جاويد، آقاي گل ليگ گذشته و تيم گيتي‌پسند براي تاسيسات دريايي به ثمر رساند اما برتري اين تيم ادامه‌دار نبود و محمدرضا سنگ‌سفيدي، شاگرد سابق وحيد شمسايي که با تاسيسات دو قهرماني ليگ و آسيا کسب کرده بود به زيبايي دروازه اين تيم را باز کرد تا کار به تساوي کشيده شود.

در ادامه نيز فرهاد فخيم دومين گل مس سونگون را به ثمر رساند تا اين تيم که عملکرد موفقي در نقل و انتقالات داشته در شروع فصل برابر تيم قدرتمند تاسيسات دريايي به پيروزي 2 بر يک برسد.

در ديگر مسابقه امروز تيم‌هاي ملي حفاري اهواز و شهروند ساري به تساوي يک بر يک رسيدند که مجتبي مريدي‌زاده براي حفاري و رضا اماني براي شهروند گلزني داشتند.

جدال آخر هم بين تيم‌هاي ارژن شيراز و مقاومت البرز با تساوي 3 گله خاتمه يافت که محمد بيضايي‌نژاد(2 بار) و مصطفي رحماني براي تيم ميزبان و حميدرضا ره‌انجام و ابراهيم مسعودي نيز گلزنان تيم مقاومت بودند.

ديدار تيم‌هاي فرش‌آرا مشهد- آذرخش بندرعباس، هيأت فوتبال قم- گيتي‌پسند اصفهان، پارسيان شهر قدس و شهرداري ساوه و همچنين آتليه طهران قم و مقاومت قرچک در هفته اول برگزار نشد.


نتايج سه بازي ليگ برتر در هفته اول در زير آمده است:


* مس سونگون 2 - تاسيساست دريايي 1

* ملي‌حفاري اهواز 1 - شهروند ساري 1

* ارژن شيراز 3 - مقاومت البرز 3

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۴۶۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاخارووا: در صورت تحقق تهدیدهای لندن، احتمال حمله روسیه به تاسیسات نظامی انگلیس وجود دارد

زاخارووا: در صورت تحقق تهدیدهای لندن، احتمال حمله روسیه به تاسیسات نظامی انگلیس وجود دارد

دیگر خبرها

  • زاخارووا: در صورت تحقق تهدیدهای لندن، احتمال حمله روسیه به تاسیسات نظامی انگلیس وجود دارد
  • هشدار رییس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ تن/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام دو پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده‌های روسیه
  • وحید شمسایی: موانع فرزندآوری باید رفع شود
  • موانع فرزندآوری باید رفع شود
  • هشدار رئیس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ نفر/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده های روسیه
  • موانع فرزندآوری باید رفع شود/ زوج‌های جوان و مجرد‌ها باید در مسیر رونق بخشی به خانواده قرار بگیرند
  • خسارت سیل به تاسیسات آبفای تفت یزد
  • خسارت بیش از یک میلیاردی سیل به تاسیسات آب و فاضلاب شهر تفت
  • یک ایرانی در لیگ کره شاگرد پائز شد!
  • محاصره اقتصادی اسرائیل در مدیترانه تکمیل می شود؟