Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،باسوری لال، مردی 50 ساله اهل پرادشماد‌ها هند بوده که تنها 29 اینچ قد دارد و زندگی پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته است، تا پنج سالگی همه چیز در زندگی باسوری عادی بود و هیچ چیز او غیر طبیعی به نظر نمی رسید، از لحاظ وزن و قد با دیگر همسالانش تفاوتی نداشت اما از پنج سالگی به بعد ناگهان به دلایل نامعلومی رشد او متوقف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرد کوتاه قدی که خود را کوهی از غرور می داند


این مرد 50 ساله که به قول خودش اکنون کوهی از غرور است دوران نوجوانی سختی داشته چرا که همیشه مورد تمسخر دیگران بوده و همه مردم با دیدن او شروع به خندیدن می کردند اما حالا برای خودش کلی اعتبار و احترام کسب کرده و اهالی منطقه برای این مرد قد کوتاه ارزش بسیاری قائل هستند.


باسوری به همراه برادر و زن برادر خود زندگی می کند، برادرش او را عامل خیر و برکت خانه اش می داند زیرا معتقد است خداوند به باسوری نگاه ویژه ای دارد و به خاطر دل و قلب پاکی که پروردگار به او هدیه داده همواره تمام اتفاقهای خوب و برکات را به سمت خود و محل زندگی اش جذب می کند.


برخی از روزها مردم محله برای دیدن این مرد می آیند و اگر او حوصله داشته باشد با هم چند عکس یادگاری نیز می اندازند،‌باسوری معتقد است که زندگی منتظر هیچکس نمی ماند و باید انسان از هر آنچه که خداوند به او عطا کرده لذت ببرد و شکر گذار باشد، همچنین گفت که زندگی من با انسانهای دیگر هیچ فرقی ندارد زیرا من هم مثل آنها غذا می خورم، راه می روم و می خوابم، من هم یک آدم عادی و سالم هستم، فقط کمی قد من از سایرین کوتاهتر است.


زمانی که مادرش متوجه شد رشد او متوقف شده به دلیل مشکلات مالی نتوانست دنبال بیماری او را بگیرد و پس از گذر سالها دیگر همه چیز هم برای او و هم خانواده اش عادی شد و بعد از مدتی دیگر این موضوع برایشان اهمیتی نداشت که بخواهند دنبال آن را بگیرند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

مردی 50 ساله ای که تنها 29 اینچ قد دارد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۴۶۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاوت فرمانداری ویژه با فرمانداری عادی چیست؟

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، محمدرضا دشتی اردکانی در ارتباط زنده با خبر ۲۰ شبکه یزد گفت: اختیارات فرمانداری ویژه بیشتر از فرمانداری عادی و کمتر از استانداری است. سمت فرماندار ویژه، معاون استاندار است و می‌تواند در جلسات معاونان استاندار شرکت کند

وی افزود: سطح مدیران ادارات اردکان مثل مسکن و شهرسازی، جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش، راه و ترابری، امور اقتصاد و دارایی، کار و امور اجتماعی، اطلاعات و بازرگانی به معاونت اداره کل ارتقا می‌یابد. بقیه ادارات با تشخیص وزیر کشور می‌توانند به این مساله ارتقا یابند.

نماینده اردکان در مجلس ادامه داد: این مساله امروز از سوی معاون اول رئیس جمهور به وزارت کشور ابلاغ شده و امیدواریم فرمانداری ویژه اردکان در خردادماه افتتاح شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فیلم| عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی هیچگاه مشکل غرب آسیا را حل نخواهد کرد
  • سرویس‌دهی در خط ۵ مترو به حالت عادی بازگشت
  • تفاوت فرمانداری ویژه با فرمانداری عادی چیست؟
  • عزاداری شیعیان هندوستان در مسجد کوفه
  • وضعیت زندگی مردم بعد از شکستن سد کنیا را ببینید | آمار قربانیان به ۱۲۰ نفر رسید
  • وضعیت زندگی مردم بعد از شکست سد را ببینید | آمار قربانیان به ۱۲۰ نفر رسید
  • تمامی مدارس نوبت عصر خوزستان فعال هستند
  • طلاق به خاطر پیدا شدن روسری در خودروی همسر
  • طلاق به‌خاطر پیدا شدن روسری در خودرو شوهر
  • زن جوان خطاب به قاضی:اول یک روسری در ماشین همسرم پیدا کردم؛بعدا هم دیدم از مهد کودک یک دختر را بغل کرد و برد/ حالا هم طلاق می خواهم