Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، طبیعت مذاکره، هنر رسیدن به تفاهمی عمومی از طریق چانه زدن بر سر نکات اساسی توافق از قبیل نحوه تحویل، مشخصات، قیمتها و شرایط است. از آنجائیکه بین این عناصر با عناصر دیگر روابط بسیاری وجود دارد، مذاکره هنری است مشکل که نیازمند تمرین، داوری، کاردانی و قضاوت صحیح است. مذاکره کننده موثر، باید یک خریدار واقعی باشد و از احتمالات معامله با فروشنده آگاهی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک مذاکره کننده تنها از طریق آشنائی و اطلاع از قدرت نسبی چانه زنی می تواند بداند چه موقع باید محکم باشد و یا احتمالاً چه زمانی باید در قیمتها و شرایط امتیازاتی اعطا کند.

در مذاکرات بین المللی، دریافت درست از رفتارها و موضوعات مطرح شده از طرف شرکت یا بازرگان خارجی می تواند نقش موثری در پیگیری نتابج مذاکرات ایفا کرده و در نهایت منجر به موفقیت بالاتری در مذاکرات شود.

شرکت های دانش بنیان به منظور توسعه روابط تجاری خود در نمایشگاه های بین المللی و یا مذاکرات تجاری با شرکت های بین المللی لازم است اصول اساسی در مذاکرات بین المللی را رعایت کرده و در چهارچوب بین اصولی مذاکرات صحبت کنند.

بر همین اساس کارگاه آموزشی اصول و فنون مذاکرات بین المللی برای شرکت های دانش بنیان توسط کریدور صادرات محصولات دانش بنیان برگزار می شود تا آگاهی مدیران بازرگانی شرکت ها در این خصوص افزایش یابد.

مدیران و کارشناسان واحد حقوقی و انعقاد قرارداد، کارشناسان و مدیران بازرگانی، خرید و تدارکات، کلیه دانشجویان رشته های مدیریت بازرگانی، MBA، اقتصاد، سایر علاقمندان و فعالان حوزه بازرگانی خارجی می توانند مخاطبان اصلی این کارگاه آموزشی باشند.

الزامات موفقیت در مذاکره، بررسی مدل ارتباطی و نقش آن در مذاکره، نکات مهم قبل از جلسه مذاکره، دستور جلسه و نکات اجرایی، ارزش آفرینی در جلسات مذاکره، هنر سوال پرسیدن در جلسات مذاکره، نبایدهای جلسات مذاکره، نیرنگهای جلسات مذاکره و روشهای مقابله با آنها برخی از سرفصل های این کارگاه آموزشی هستند.

زمان برگزاری این کارگاه آموزشی چهارشنبه چهاردهم تیرماه از ساعت ۹ الی ۱۸ در پژوهشکده علوم و فناوری انرژی شریف برگزار می شود. ثبت نام برای شرکت های دانش بنیان نانو با ۷۵ درصد تخفیف و سایر شرکت ها ۷۰ درصد تخفیف است.

200/202

منبع: مهر

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۴۶۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکره باشگاه تراکتور با بردیف برای هدایت دوباره تیم تبریزی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، بعد از جدایی خمز از تراکتور فعلا مسئولان این باشگاه هدایت تیم را به عهده محمد نصرتی سپرده اند.

امروز یکی از رسانه های روسی در خبری مدعی شد که قربان بردیف سرمربی سابق تراکتور بار دیگر مورد توجه این باشگاه قرار گرفته و در حال بازگشت به تبریز است.

پیگیری خبرنگار آنا از باشگاه تراکتور حکایت از این دارد که این مذاکرات انجام شده و در حال صحبت با قربان بردیف هستند تا او بار دیگر هدایت سرخپوشان تبریزی را به عهده بگیرد. اینکه مذاکرات به نتیجه برسد هنوز مشخص نیست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انعقاد ۷۲۰۰ میلیارد تومان قرارداد با شرکت‌های دانش‌بنیان
  • انعقاد هفت هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان قرارداد با شرکت‌های دانش بنیان/ بومی سازی ۸۵ درصدکالا‌های مورد نیاز صنعت نفت
  • حضور شرکت‌های دانش‌‍‌بنیان ایرانی در نمایشگاه جنوب شرق آسیا
  • مذاکره باشگاه تراکتور با بردیف برای هدایت دوباره تیم تبریزی
  • بومی سازی ۸۵ درصد کالاهای مورد نیاز صنعت نفت
  • افتتاح دو شرکت جدید دانش‌بنیان
  • دلایل عدم‌ تجاری‌سازی کیت‌های‌ تشخیصی بر پایه DNA
  • دلایل عدم‌ تجاری‌سازی کیت‌های‌ برپایه DNA بررسی شد
  • دلایل عدم‌تجاری‌سازی کیت‌های‌تشخیص‌دهنده برپایه DNA مطرح شد
  • ایران جزء ۱۵ کشور برتر جهانی در جذب دانشجویان بین المللی