Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، فصل گذشته برای منچستریونایتد با اینکه با قهرمانی در جام خیریه آغاز، با قهرمانی در جام اتحادیه دنبال و با قهرمانی در لیگ اروپا تمام شد، فصلی ایده‌آل نبود که دلیل اصلی‌اش فاصله گرفتن این تیم از مدعیان قهرمانی در لیگ برتر و راه پیدا نکرده به جمع 4 تیم برتر این رقابت‌ها بود هرچند که شیاطین سرخ با فتح لیگ اروپا، سهمیه لیگ قهرمانان را که در لیگ از دست داده بودند، کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در طول فصل بسیاری از رسانه‌ها شیوه بازی منچستریونایتد و تاکتیک‌های این تیم را زیر سؤال بردند اما این تیم در نهایت با کسب سه جام به کارش پایان داد تا در کنار چلسی موفق‌ترین تیم‌های فصل گذشته فوتبال انگلیس باشند.

پل پوگبا با اشاره به این سه جام پاسخ منتقدانی که در طول فصل گذشته بارها از تیم او ایراد گرفتند را داد. هافبک فرانسوی شیاطین سرخ به مجله اسکوایر گفت: من قبول دارم که ما خوب بازی نمی‌کردیم، این کار انجام نمی‌دادیم و آن را انجام نمی‌دادیم. می‌دانم که ما چه کار‌هایی انجام دادیم؛ ما سه جام بردیم. این تمام آن چیزی است که من می‌دانم و این تمام چیزی است که اهمیت دارد، چون شما می‌توانید بهترین تیم دنیا باشد و بهترین فوتبال دنیا را ارائه کنید اما هیچ جامی نبرید. آن وقت چه کسی یادش می‌ماند که چه کار کرده‌اید؟ هیچ کسی. نه؟

پوگبا تابستان سال گذشته با قرارداد 105 میلیون یرویی‌اش از یوونتوس به منچستریونایتد منتقل شد و گران‌ترین بازیکن دنیا لقب گرفت.

او که در فصل اخیر در 51 بازی‌اش برای شیاطین سرخ 9 گل به ثمر رساند، می‌‌گوید فراموش کرده است که چه رقم هنگفتی برای او خرید او پرداخت شده است.

پوگبا افزود: بعد از یک هفته من فراموش کردم. این مردم هستند که آن را دوباره یاد من می‌اندازند. برای من این چیزها مهم نیست چون آخر سر یک روز گران‌ترین باشی یا ارزان‌ترین، همگی داخل یک قبر می‌رویم. پس من به این چیزها فکر هم نمی‌کنم. وقتی شما یکی از عزیزان‌تان را از دست می‌دهد اینگونه فکر نمی‌کنید. به همین دلیل من می‌گویم که باید از زندگی لذت برد چون خیلی کوتاه است. یادم می‌آید زمانی با پدرم حرف می‌زدم و الان او دیگر نیست.

تسنیم

450

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۴۷۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاج‌صفی یک فصل دیگر در یونان؟

یک رسانه یونانی از احتمال زیاد ماندن احسان حاج‌صفی در آاک آتن برای فصل بعد خبر داد.

به گزارش ایسنا، آاک آتن بعد از برد ارزشمند مقابل پاناتینایکوس باید فردا (یکشنبه) به دیدار پائوک تسالونیکی برود و در صورت پیروزی به یک‌قدمی قهرمانی می‌رسد.

سایت یونانی SDNA در گزارشی به ارزیابی نفرات صدرنشین لیگ یونان پرداخت و درباره احسان حاج‌صفی، کاپیتان پیشین تیم ملی ایران، نیز نوشت: احسان حاج‌صفی در این فصل سال پرکاری را پشت سر گذاشت و در ۲۶ بازی برای تیمش توانست سه پاس گل بدهد و یکی از خوب‌های آاک آتن در مسیر دفاع از عنوان قهرمانی در سوپرلیگ یونان بود.

قرارداد این بازیکن ملی‌پوش ایرانی تابستان پیش رو به پایان می‌رسد. با این حال بندی در قراردادش وجود دارد که باعث می‌شود در صورت رضایت باشگاه برای یک سال دیگر بتواند در یونان و آاک آتن بماند. ادامه حضور یا جدایی او به آلمیدا سرمربی آاک آتن بستگی دارد که در هفته‌های اخیر حساب ویژه‌ای روی بازیکن ایرانی باز کرده بود.

علاوه بر حاج‌صفی، استاوروس پلیوس نیز در پست مدافع سمت چپ توپ می‌زند و در کنار حاج‌صفی برای فصل بعد حفظ خواهد شد.

حاج‌صفی ۳۴ساله سومین فصل حضورش را در آاک آتن سپری می‌کند. او فصل قبل توانست قهرمانی در لیگ و جام حذفی را با تیمش به دست بیاورد و اکنون نیز امیدوار به تکرار قهرمانی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فوتبال کلمبیا دنیا را شگفت زده کرد
  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • وزیر علوم: وقتی آزادی در دانشگاه لگد مال می‌شود، به حرمت دانشگاه و دانشگاهیانمان در ایران می‌بالیم
  • چراغ سبز گواردیولا به برناردو سیلوا؛ می‌توانی به بارسلونا بروی!
  • حاج‌صفی یک فصل دیگر در یونان ماندنی شد؟
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • واکنش وزیر علوم به یورش پلیس آمریکا به دانشجویان
  • حاج‌صفی یک فصل دیگر در یونان؟
  • وجدان بیدار دانشگاهیان جهان در مقابل نسل کشی غزه خروشید
  • یادآوری یک خاطره فراموش‌نشدنی: نساجی قهرمان!