Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت کاراته استان زنجان از آماده‌سازی تیم زنجان برای حضور در مسابقات قهرمان کشوری خبر داد و گفت: دو تن از مربیان زنجانی تیم ملی کاراته را در مسابقات آسیایی قزاقزستان همراهی می‌کنند.

محسن سهندی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان با اشاره به اینکه مربیان تیم‌ملی کاراته از زنجان هستنداظهار داشت: مسابقات آسیایی قزاقزستان از 20 تیرماه آغاز می‌شود و برخی از مربیان تیم‌ملی زنجانی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سرمربی تیم ‌ملی نوجوانان‌حسن روحانی است‌ که خود قهرمان سال‌های گذشته این رشته بوده و مدال‌های جهانی کسب کرده است.

رئیس هیئت کاراته استان ‌زنجان با بیان‌ اینکه مربیان‌ تیم‌ ملی بزرگسالان هم زنجانی هستند، تصریح کرد: شهاب سلطانی و حسین روحانی مربیان تیم ملی بزرگسالان هستند و خود این برای مجموعه کاراته استان زنجان یک‌ موفقیت به حساب می‌آید.

وی با اشاره به شرکت تیم‌کاراته استان در مسابقات کشوری گفت: تیم‌ کاراته استان در حال شکل‌گیری و آماده‌سازی برای شرکت در مسابقات کشوری آزاد در دو سبک‌ آزاد و کنترلی است و امیدواریم مقام‌های خوبی به دست آورد.

سهندی با بیان اینکه کاراته استان در حال پیشرفت است، ابراز کرد: خوشبختانه تیم‌ کاراته استان با یک شیب ملایم روند رو به رشدی دارد و در آینده یکی از قدرتمندترین تیم‌های ایران‌ می‌شود وبا حرکت رو به رشدی که کاراته استان دارد امیدواریم در آینده نزدیک نفرات اصلی تیم‌ملی از زنجان باشند.

وی با اشاره به برگزاری لیگ استانی گفت: هفته آخر لیگ استانی از 10 تیرماه آغاز و تا 16 تیرماه ادامه دارد و پرونده لیگ‌ استانی در این هفته بسته می‌شود.

رئیس هیئت کاراته استان ‌زنجان عنوان کرد: یکی از کارهای مهم و اساسی هیئت کاراته استان برگزاری پایگاه‌های استعدادیابی کاراته در سطح استان است تا علاقه‌مندان و نفرات با استعداد شناسایی شوند و وارد ورزش کاراته شوند.

سهندی گفت: کلاس‌های ویژه تابستان با همکاری پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج در استان آغاز شده و در سالن‌های ویژه کاراته در سطح استان در حال برگزاری است و خوشبختانه با استقبال خوبی از طرف کودکان و نوجوانان روبه‌رو شده است.

انتهای پیام/

R41375/P1357/S6,59/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۴۷۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش بانوی خراسانی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی _ ازبکستان۲۰۲۴

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان خوشاب، این دوره از رقابت‌ها با حضور ۷ کشور ازبکستان، قرقیزستان، ترکمنستان، تاجیکستان ایران و افغانستان طی ۵ روز به میزبانی ازبکستان در شهر سمرقند این کشور برگزار شد.

گفتنی است؛ فاطمه عروجی توانست در رشته کاتا با غلبه بر حریفان قدرتمند خود برای نخستین بار در ورزش خراسان رضوی مقام نائب قهرمانی را از آن خود کند.

دیگر خبرها

  • ساوت‌گیت جانشین تن‌هاخ می‌شود؟
  • ۳ هزار زائر از زنجان به مرقد امام راحل اعزام می‌شوند
  • ۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)اعزام می شوند
  • ۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد امام راحل اعزام می شوند
  • راننده امانتدار زنجانی کیف پر از پول و سکه را به صاحبش برگرداند
  • نوجوان خوشابی در مسابقات آسیای ازبکستان تاریخ ساز شد
  • زنجانی‌ها منتظر بارش تگرگ باشند
  • درخشش بانوی خراسانی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی _ ازبکستان۲۰۲۴
  • درخشش بانوی کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • درخشش کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی