Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر علی اکبر ولایتی
ریاست محترم هیئت موسس و امناء دانشگاه آزاد اسلامی؛
سلام علیکم؛

موضع محکم و تصمیم راسخ شما بر ادامه فعالیت قانونی دانشگاه آزاد اسلامی در جذب دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی و عدم واگذاری حقوق حقه این مجموعه به نهادهای ذی نفع که موجب احیا و ثبات حقوق دانشجویان، اساتید و کارمندان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان می شود، موجبات خرسندی و آرامش خاطر قاطبه دانشگاهیان در این سازمان غیر دولتی گشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدینوسیله مراتب سپاس و قدردانی مجموعه اتحادیه تشکل های اسلامی سیاسی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی را از موضع قاطع حضرتعالی در خصوص حذف غیر قانونی بیش از ۲۸۰۰ کد رشته/محل توسط وزارت علوم و تحقیقات اعلان داشته و متعهد می شویم در راهی که به عزت و سربلندی دانشگاه آزاد اسلامی که ثمره انقلاب و یادگاری از آیت الله هاشمی است شما را تنها نخواهیم گذاشت.

اجرکم عندالله


اتحادیه تشکل های اسلامی سیاسی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی/ نهم تیرماه 1396

200/202

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۴۷۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشگاه امیرکبیر از دانشجویان آمریکا در حمایت از غزه

دانشگاه امیرکبیر طی بیانیه‌ای از خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی حمایت کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، دانشگاه امیرکبیر طی بیانیه‌ای از خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی حمایت کرد.

تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان در آمریکا

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

در پی سیاست‌های حمایتی و ضدبشری ایالات متحده آمریکا از جنایات رژیم منفور صهیونیستی، در روز‌های اخیر و به رغم بایکوت خبری، شاهد انتشار تصاویری تأسف‌برانگیز و شرم‌آور از سرکوب و برخورد خشونت‌بار پلیس آمریکا با اساتید و دانشجویان حامی فلسطین هستیم.

تصاویری که به روشنی مؤید رفتار‌های متناقض دولت آمریکاست که از یک طرف خود را به عنوان مهد آزادی بیان معرفی می‌کند و برای سایر کشور‌ها نسخه‌ی رعایت حقوق بشر می‌پیچد، اما از طرف دیگر؛ این‌گونه اساتید دانشگاهی و دانشجویان را به جرم حمایتِ مدنی از مردم مظلوم غزه، سرکوب، تهدید و اخراج می‌کند.

دانشگاه صنعتی امیرکبیر بار دیگر ضمن محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، مواجهه‌ی بشردوستانه و شجاعانه دانشگاهیان آمریکا و موضع همدلانه در دفاع از مظلومیت مردم غزه را تحسین نموده، سرکوب این اساتید و دانشجویان را توسط پلیس و دولت آمریکا که مؤید حمایت همه‌جانبه از جنایات رژیم صهیونیستی است قویاً محکوم می‌کند.

هیات رئیسه دانشگاه صنعتی امیرکبیر

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد شهرکرد در حمایت از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • از طنین «فریاد قدس» تا شنیده شدن استخوان‌های خُرد شده رژیم صهیونیستی/ روسیاهی به زغال صهیونیستی ماند
  • تشکل‌های دانشجویی غزه دوشادوش جنبش دانشگاهی تاریخ ساز در آمریکاست
  • تحول بی‌واسطه با مردم
  • «برنامه بی‌واسطه» دستاوردهای محققان دانشگاه آزاد اسلامی را به تصویر کشید
  • چالش‌ تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • مهم‌ترین چالش‌ و مشکلات تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • افول تشکل‌های دانشجویی، بدنه اجرایی کشور را تضعیف می‌کند
  • حمایت دانشگاه امیرکبیر از دانشجویان آمریکا در حمایت از غزه