Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازساری، روابط عمومی جمعیت هلال احمر مازندران اعلام کرد طی تماس مرکز کنترل عملیات امداد و نجات استان (eoc) مبنی برگمشدن تعداد ۳۰ نفر از کوهنوردان در مسیر کلاردشت به نشتارود تیم امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر شهرستان تنکابن با تجهیزات کامل امدادی اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروه‌های امدادی پس از دو روز جستجو در ساعت ۱۱ صبح جمعه نهم تیرماه کوهنوردان گمشده که ۳۰ خانم و آقا بودند را در منطقه لات سیاه مشته به جنگل‌های شِروار نشتارود پیدا کردند و به منطقه امن انتقال دادند.

بر اساس این گزارش همه افراد گروه کوهنوردی سالم هستند و این تیم کوهنوردی پس از دو روز تاخیر از برنامه اولیه خود و سرگردانی در جنگل، نجات یافتند.

انتهای پیام/آ

گمشدن ۳۰ کوهنورد تهرانی در مسیر کلاردشت به نشتارود

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۴۷۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی جنگل‌ها در ۱۸ ایالت مکزیک

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از بخش تصویری خبرگزاری آسوشیتدپرس، مقامات مکزیک روز سه‌شنبه اعلام کردند تعداد ایالت‌های آسیب‌دیده از آتش‌سوزی جنگل‌ها که صد‌ها هکتار از مساحت مکزیک را ویران کرده به ۱۸ ایالت رسیده است.
طبق آمار کمیسیون ملی جنگل‌داری (CONAFOR)، آتش‌سوزی‌های جنگلی در ۱۸ ایالت روز سه‌شنبه شعله‌ور شده است و از آمار روز گذشته که تنها ۱۵ ایالت از ۳۲ ایالت این کشور تحت تأثیر قرار گرفتند، فراتر رفت.
کمیسیون ملی جنگل‌داری، سازمان دولتی مسئول حفاظت و احیای جنگل‌های مکزیک، اعلام کرد که در حال حاضر ۹۵ آتش‌سوزی در این کشور فعال است که ۳۰۴۹ هکتار را تحت تأثیر قرار داده است که بسیار بیشتر از ۱۴۲۱ هکتار گزارش شده در روز دوشنبه است.
ایالت وراکروز در ساحل خلیج مکزیک صحنه یکی از شدیدترین مناطق آتش‌سوزی بوده است. فرماندار ایالت کویتلاهواک هم روز سه شنبه گفت که توانایی‌های تیم مدیریت حادثه در آنجا "گسترش یافته است. "
دبیرخانه حفاظت مدنی وراکروز اعلام کرد که این آتش سوزی‌ها ۶۲۰ هکتار را در برگرفته و از تلفات و زخمی‌ها احتمالی گزارشی منتشر نشده است.
یاهیر خیمنز یک آتش نشان داوطلب توضیح داد: "ما به حفاری، حمل آب یا تامین آب به افرادی که به آن نیاز دارند، کمک می‌کنیم. "
موج آتش سوزی جنگل‌ها در بحبوحه خشکسالی شدیدی رخ می‌دهد که چندین منطقه مکزیک را درگیر کرده است.
۰۰:۰۰:۵۱
گارسیا خیمنز، فرماندار ایالت ایالت وراکروز /مرد: "توانمندی‌های تیم مدیریت حادثه گسترش یافت. به طور خلاصه، سه بخش برای توجه به وضعیت آتش سوزی ایجاد شد. یکی از آنها در منطقه مالتراتا نوگالس (Maltrata Nogales)، دیگری در هیولیپان مندوزا (Huiliopan Mendoza) و سومی در سولداد آتزومپا (Soledad Atzompa) است. "

دیگر خبرها

  • نجات گردشگر تهرانی در کوه‌های نمک جاشک دیّر
  • بانوی گردشگر تهرانی در کوه‌های نمک جاشک شهرستان دیّر نجات یافت
  • قطعه‌ای از بهشت گمشده در این نقطه از ایران
  • قطعه‌ای از بهشت گمشده در این شهر
  • نجات شهروند گمشده در سیرجان
  • ارتش سوریه حمله تروریست‌ها را خنثی کرد
  • کشف حلقه گمشده تاریخ در فلات ایران
  • دشمت شیمبار جلوه گاهی از بهشت در بهار خوزستان
  • آتش سوزی جنگل‌ها در ۱۸ ایالت مکزیک
  • طبیعت‌گردهای مفقود شده جنگل‌های سوادکوه پیدا شدند