Web Analytics Made Easy - Statcounter

بین الملل>اروپا - مهر نوشت: پارلمان آلمان امروز جمعه ۳۰ ژوئن طرح ازدواج همجنس گرایان را تصویب کرد.

به گزارش دویچه وله، احزاب سوسیال دموکرات، چپ‌ها و سبزها در حالی که اکثریت شکننده‌ای در پارلمان دارند با هماهنگی یکدیگر توانستند طرح ازدواج همجنس گرایان را در بوندس تاگ به تصویب برسانند.

پس از گذشت ۴ سال از ارائه این طرح و مخالفت با آن از سوی دو حزب دموکرات مسیحی و سوسیال مسیحی، آنگلا مرکل صدراعظم آلمان هفته گذشته اعلام کرد که این پرسشی است که باید با وجدان آزاد به آن پاسخ داد و بدین ترتیب راه را برای تصویب این طرح در بوندس‌تاگ باز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنگلا مرکل خود در پارلمان به این طرح رای منفی داد.

«فولکر کاودر» رئیس فراکسیون اتحاد دو حزب دموکرات مسیحی و سوسیال مسیحی، که از مخالفان ازدواج همجنس‌گرایان است گفته شک دارد که این قانون منطبق بر قانون اساسی آلمان باشد.

در مقابل «توماس اوپرمن» رئیس فراکسیون حزب سوسیال دموکرات، گفته برخی مخالفان را که برای ازدواج همجنس‌گرایان باید قانون اساسی تغییر کند رد کرده است. ماده ۶ قانون اساسی آلمان حمایت دولتی از زوج ها و خانواده‌ها را تضمین کرده است. به گفته اوپرمن این ماده نشان می‌دهد که نیازی به تغییر قانون اساسی برای ازدواج همجنس گرایان نیست.

52311

کلید واژه‌ها : آلمان -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۴۷۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط عجیب یک معلم برای ازدواج + فیلم

زهرا خانی صلوات معلم نیکوکاری است که نه تنها به دانش‌آموزان نیازمند خود در خانه تدریس می‌کند، بلکه از حقوقش نیز برای آنها لوازم التحریر می‌‌خرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • ضرورت بهره گیری از ظرفیت نخبگان و دانشگاهیان در طرح جوانی جمعیت
  • حمله به یک سیاستمدار حزب سوسیال دموکرات آلمان
  • ادامه اعتراضات در تفلیس و هشدار اتحادیه اروپا
  • شرط عجیب یک معلم برای ازدواج + فیلم
  • یک بام و دو هوای آزادی بیان در غرب
  • کاهش کم سابقه نرخ زاد و ولد در آلمان
  • دانشجویان یهودی و مسیحی در حال حمایت از مردم غزه‌اند
  • ماجرای مالیات بر عایدی سرمایه چیست؟/ ببینید وقتی قانون تصویب شود چقدر باید مالیات بدهید؟ (فیلم)
  • اولویت مجلس آتی تعیین تکلیف لایحه عفاف و حجاب باشد
  • افشاگری کیهان درباره مخالفت با لایحه عفاف و حجاب