Web Analytics Made Easy - Statcounter

حکمت الله هاشمی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت 9 و47 دقیقه صبح امروز با گزارش مرکز فوریت های پزشکی استان مبنی بر سقوط یک فرد 52 ساله به عمق250متری دره صعب العبور پر رود در بخش الموت غربی شهرستان قزوین، بلافاصله ماموران پایگاه امداد و نجات رازمیان به عنوان تیم ارزیاب و پیشرو به صحنه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: در ادامه با توجه به وسعت و شدت حادثه یک تیم ویژه و تخصصی واکنش سریع به منطقه عملیاتی فراخوان شد.
هاشمی ادامه داد: در بررسی های صورت گرفته، تیم های عملیاتی با توجه به وسعت و صعب العبور بودن منطقه حادثه اقدام به عملیات صعود و فرود و انتقال مصدوم از پایین دره با تجهیزات فنی تخصصی ست های کوهستان نمودند و مصدوم را به بالای دره انتقال و برای اعزام به مرکز درمانی تحویل امداد هوایی اورژانس کردند.
وی اضافه کرد: تیم های واکنش سریع این جمعیت نیروهای پیشرو هلال احمر در زمان وقوع سوانح و حوادث هستند که فعالیت آنها موجب افزایش اعتماد مردم و مسئولان و نیز ارتقای سطح امنیت روانی جامعه آسیب دیده می شود.
هاشمی، دسترسی آسان، کاهش هزینه ها و افزایش سرعت در امدادرسانی را از دیگر مزیت های تشکیل تیم های واکنش سریع اعلام کرد.
تعداد اعضای تیم های واکنش سریع جمعیت هلال احمر قزوین در مرکز استان 15 نیرو شامل 5 نفر از کارکنان و 10 نجاتگر است.
7388*3013
خبرنگار: پریسا نوروزی**انتشار دهنده: رضا اولادی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۴۷۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ماهر در مدارس استان قزوین

علیرضا جاهد معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: طرح ماهر (مهارت آموز هلال احمر) مختص دانش آموزان دوره دوم ابتدایی با همکاری آموزش و پرورش در قالب آموزش مهارت‌های تخصصی، سطح آمادگی و تاب آوری دانش آموزان را در مواجهه با حوادث طبیعی و غیر طبیعی افزایش می‌دهد.

وی افزود: طرح ماهر در رابطه با آشنایی با جمعیت هلال احمر، حفظ خونسردی در حوادث، آشنایی با شماره‌های اضطراری، آشنایی با نقاط امن و نحوه پناه گیری و خروج ایمن می‌باشد که تا پایان سال تحصیلی با همکاری و تلاش آموزش و پرورش در تمامی مدارس دوره دوم ابتدایی اجرا خواهد شد.

جاهد ادامه داد: یکی از رویکرد‌های اصلی سند تحول بنیادین، مهارت آموزی و مهارت افزایی است که طرح ماهر (مهارت آموز هلال احمر) به این مهم جامه‌ی عمل می‌پوشاند.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین عنوان کرد: در این دوره آموزش دو ساعته دانش آموزان به همراه اولیاء خود سرفصل‌های آموزشی را فرا می‌گیرند و در مقابل حوادث ایمن می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ماهر در مدارس استان قزوین
  • واژگونی یک دستگاه خودروی پرشیا در محور خوی_چایپاره با ۴حادثه دیده و یک مصدوم
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • ۱ فوتی و ۱ مصدوم در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با ۴ فوتی و مصدوم + عکس
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط از ارتفاعات شهرستان پلدشت
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان