Web Analytics Made Easy - Statcounter

شواهد و قرائن نشان می‌دهد با توجه به عزم جدی آقای گل دو فصل اخیر لیگ برتر برای حضور در اروپا، در هفته پیش رو این انتقال قطعی خواهد شد و مهدی طارمی از پرسپولیس جدا خواهد شد.

مهدی طارمی و مدیربرنامه‌هایش مذاکرات جدی با باشگاه پانیونیوس یونان را از چند هفته قبل آغاز کرده‌اند و شنیده‌ها حکایت از این مسئله دارد که کادر فنی پانیونیوس هم رسما موافقت خود را با جذب مهاجم پرسپولیس به مدیران این باشگاه اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آنجایی که به نظر می‌رسد طارمی به احتمال بسیار زیاد در هفته پیش رو رسما از پرسپولیس جدا خواهد شد، برانکو ایوانکوویچ و مدیران باشگاه پرسپولیس از حالا به فکر جذب جانشین برای طارمی هستند.

هرچند اخبار مختلفی درباره گزینه‌های جانشینی آقای گل لیگ برتر در پرسپولیس در محافل ورزشی منتشر شده است، اما در حال حاضر دو گزینه مورد توجه قهرمان لیگ برتر قرار دارند.

آلویس نانگ مهاجم کامرونی که فصل گذشته در استقلال خوزستان بازی کرد یکی از مهاجمانی است که احتمال دارد در صورت جدایی طارمی مذاکرات جدی با پرسپولیس انجام بدهد.

گزینه دیگر هم امیر ارسلان مطهری مهاجم نفت تهران است که سال گذشته هم مورد توجه باشگاه پرسپولیس قرار داشت، اما به دلیل اینکه اعلام کرده بود علاقه‌مند به حضور در استقلال است، سرخپوش شدن او منتفی شد. مطهری البته مورد توجه باشگاه سایپا هم قرار دارد.

بدون شک این احتمال وجود دارد گزینه‌های دیگر هم مورد توجه باشگاه پرسپولیس برای جانشینی مهدی طارمی قرار بگیرد اما همه چیز به رسمی شدن تصمیم طارمی برای ماندن یا ترانسفر به فوتبال اروپا دارد که در هفته جاری همه چیز درباره آن مشخص خواهد شد.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۴۷۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سیل برای پایان هفته جاری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، جواد محجوبی گفت: با توجه به تعطیلات چند روزه پایان هفته جاری و پیش بینی بارندگی در ییلاقات استان یزد، از فردا پنج شنبه مورخ ۱۳ اردیبهشت ماه، بارندگی‌هایی را در سراسر استان پیش رو خواهیم داشت که ممکن است موجب ایجاد رواناب و یا سیلاب‌هایی در نقاط مختلف شود. بنابراین، از مردم استان تقاضا داریم نکات ایمنی را رعایت کرده و به هشدار‌های سیل توجه کنند. 
وی در ادامه اظهار داشت: هم استانی‌های گرامی در زمان وقوع بارندگی از حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها فاصله گرفته و هیچ گونه اسکان و توقفی در این مکان‌ها نداشته باشند. علاوه بر این در زمان وقوع سیلاب، اکیداً از تردد در محل تقاطع رودخانه، جاده و مسیر‌های سیلابی خودداری کنند. 
وی در پایان اذعان داشت: همچنین از همشهریان عزیز انتظار می‌رود از خطوط نیروی برق که آسیب دیده اند دوری نمایند و در اولین فرصت به سمت ارتفاعات حرکت کنند.

دیگر خبرها

  • هشدار سیل برای پایان هفته جاری
  • اوسمار انگیزه نورافکن را دو چندان کرد 
  • اوسمار انگیزه نورافکن را دو چندان کرد
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان
  • آمار قابل توجه مورایس مقابل پرسپولیس 
  • آمار قابل توجه مورایس مقابل پرسپولیس
  • طارمی پرتغالی، فرعون فروشی و اولین شوک به استقلال!
  • شمارش معکوس: رانگنیک این هفته به بایرن جواب می‌دهد
  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند