Web Analytics Made Easy - Statcounter

نتایج دور مقدماتی کشتی بین‌المللی جام یادگار امام(ره) که به میزبانی قم در حال برگزاری است از سوی دبیرخانه مسابقات در حالی اعلام شد که تیم قم در نخستین مسابقه خود به‌تساوی رضایت داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، پیکارهای بین‌المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام(ره) صبح امروز به میزبانی استان قم کار خود را آغاز کرد تا چهره افراد برتر در این دوره از مسابقات مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات جام بین‌المللی یادگار امام(ره) با حضور کشورهای صربستان، آذربایجان، ایتالیا، قرقیزستان، اوکراین، ارمنستان، گرجستان، فنلاند، تاجیکستان، ترکیه، بلغارستان،عراق و غرب آسیا (سوریه، لبنان) به همراه تیم‌های ایران الف، ب، ج و روستایی عشایری و یک تیم از استان قم در حالبرگزاری است.

در دورهای مقدماتی 184 کشتی‌گیر با یکدیگر سرشاخ شدند و در پایان نتیجه این دوره مشخص شد و تیم‌های ایرانی نتیجه مطلوبی تا اینجای کار به دست آوردند.

در این دوره تیم قرقیزستان 7 بر 3 فنلاند را از پیش رو برداشت، ایران الف 8 بر 2 ایران ب را شکست داد، اوکراین 6 بر 3 برابر تیم غرب آسیا به پیروزی رسید، ارمنستان 6 بر 4 بلغارستان را مغلوب خود کرد.

در دور دوم این مسابقات تیم ترکیه 7 بر 3 ایران الف را شکست داد، جمهوری آذربایجان با حساب 10 بر صفر عراق را از پیش رو برداشت، ایران ج 8 بر 2 ارمنستان را برد ، فنلاند 9 بر 1 ایران ب را شکست داد و تیم تاجیکستان 6 بر 4 مقابل صربستان به برتری رسید.

تیم قم در جدال برابر تیم ایتالیا به‌تساوی 5 بر 5 رضایت داد و ایران الف در دور سوم کشتی خود 10 بر صفر بر گرجستان غلبه کرد.

گفتنی است، این نتایج به‌صورت مقدماتی بوده و با برگزاری سه دوره کشتی دیگر چهره تیم‌های راه‌یافته به مرحله نیمه‌نهایی مشخص خواهد شد.

مسابقات نیمه‌نهایی و نهایی از ساعت 16 امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان به انجام خواهد رسید.

انتهای پیام/

R7854/P1357/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۴۷۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی نوشاد عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان

ملی‌پوش تنیس روی میز ایران در نخستین دیدار خود در رقابت‌های بین‌المللی عربستان مقابل حریفی از بلژیک پیروز شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نوشاد عالمیان ملی‌پوش تنیس روی میز ایران در دور نخست از مرحله مقدماتی رقابت‌های بین‌المللی اسمش در کشور عربستان، ظهر امروز به مصاف «سدریک نویتینک» نفر 89 رنکینگ جهانی از بلژیک رفت و این حریف را 3 بر صفر شکست داد.

عالمیان که در رده 68 رنکینگ جهانی قرار دارد، در دور دوم مقابل برنده جدال آندریاس لونکو از اتریش و لیلیان باردت از فرانسه میباشد قرار خواهد گرفت.

همچنین امیرحسین هدایی دیگر نماینده ایران در این مسابقات است که فردا با «ادوارد اونسکو» 19 ساله نفر هفتادوهشتم دنیا از رومانی روبه‌رو خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ببینید | بارش باران سیل‌گونه در اتوبان یادگار امام تهران
  • آخرین شانس کشتی آزاد به المپیک می‌رسد/ جدال سخت سرلک با مدعیان
  • معرفی تنیسور‌های مرحله نیمه نهایی رقابت‌های بین المللی ساحلی کیش
  • دومین برد نوشاد عالمیان در تنیس روی میز عربستان
  • دومین برد پیاپی نوشاد عالمیان در تنیس روی میز عربستان
  • تیم رباتیک فرزانگان ۴ تبریز به جام جهانی هلند راه یافت 
  • جام ملتهای فوتسال آسیا؛ تیم ملی ایران در آستانه رسیدن به 300 امتیاز و هزار گل
  • انتصاب اعضای شورای علمی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران
  • پیروزی نوشاد عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان
  • با 11 مدال طلای کشتی، توقع یک طلا از تیم ملی، واقعا بی‌انصافی است