Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز،

غلامحسین اسماعیلی در پاسخ به این سئوال که آیا پرونده هایی با موضوع همکاری با گروهک داعش به مراجع قضائی ارسال شده است، گفت: بنا به تدابیر قضائی قرار است پرونده های این چنینی در مراجع قضایی استان تهران یعنی در دادسرا و دادگاه انقلاب تهران رسیدگی شود.

وی از ارجاع پرونده های سایر استان ها به تهران خبر داد و افزود: برای اینکه پرونده های خارج از استان به تهران ارسال شود، راهکار های قانونی مطرح شده که یکی از آنها احاله است و پرونده از شهر دیگری به تهران احاله می شود، علاوه بر این راهکار قانونی دیگری هم وجود دارد و با صدور ابلاغ ویژه از سوی رئیس قوه قضائیه به استان تهران محول می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دادگستری استان تهران تصریح کرد: هم اکنون پرونده هایی در ارتباط با این موضوع در دادسرا و دادگاه انقلاب واصل شده و در حال رسیدگی است.

اسماعیلی از برخورد قاطع با این افراد خبرداد و گفت: سیاست قضایی در قبال این افراد، سیاست قاطع و بازدارنده خواهد بود.

حجت الاسلام محسنی اژه ای هم چندی پیش گفته بود که محارب و مفسد فی الارص در قانون مشخص است و مجازات محارب در قانون شفاف است. به عنوان مثال افرادی که با داعش همکاری می‌کنند، محارب محسوب می‌شوند.

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۴۷۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند جذب اعتبارات عمراني در آب و فاضلاب آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در این جلسه که با حضور مدير عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی برگزار شد، معاون برنامه‌ريزي و توسعه سرمایه گذاری به ارائه گزارش وضعيت اعتبارات و تشريح الزامات قانوني و محدوديت‌هاي پيش رو پرداخت.

در ادامه این جلسه مديرعامل شركت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با تاكيد بر اهميت موضوع، بر ضرورت توجه به الزامات قانوني و تمركز بر انجام اقدامات مورد نياز جهت جذب بهينه و به موقع اعتبارات با رويكرد معطوف به اهداف در نظر گرفته شده، تاكيد کرد.

این جلسه با تشريح و بررسي تخصصي موضوع و بيان ديدگاهها و پاسخ به سوالات حاضرین، ادامه يافت.

 

دیگر خبرها

  • نقش ماموستا ملااحمد فخری در مبارزه با گروهک‌های معاند کم نظیر بود
  • بررسی روند جذب اعتبارات عمراني در آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • کشف ۷۳ سکه عتیقه در ایستگاه راه آهن اندیمشک
  • آلبانی، اعضای گروهک منافقین را مسترد کند
  • دور دوم رسیدگی به پرونده اعضای گروهک تروریستی منافقین
  • مردم آلبانی استرداد و خروج اعضای گروهک منافقین را از دولت خود مطالبه کنند
  • ببینید | آغاز دور جدید دادگاه رسیدگی به اتهامات سرکردگان گروهک تروریستی منافقین
  • دادگاه رسیدگی به اتهامات سرکردگان گروهک تروریستی منافقین آغاز شد
  • دادگاه منافقین آغاز شد
  • برگزاری نخستین دادگاه منافقین در سال جدید آغاز شد