Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خوزستان امروز با خانواده شهید چراغ زاده دزفولی از شهدای مظلوم هفتم تیر دیدار کرد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان ، غلامرضا شریعتی امروز با حضور در منزل شهید علیرضا چراغ زاده دزفولی ، نماینده ی مردم رامهرمز در مجلس شورای اسلامی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره این شهید والامقام به مقام این شهید گرانقدرادای احترام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهید چراغ زاده دزفولی در دور اول مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده مردم رامهرمز به مجلس شورای اسلامی راه یافت و در حادثه 7 تیر ماه سال 1360 در جریان بمب گذاری دفتر حزب جمهوری اسلامی توسط منافقین کوردل به همراه شهید آیت الله دکتر بهشتی ویاران باوفایش به شهادت رسید.

در حادثه تروریستی هفتم تیر ماه در دفتر حزب جمهوری اسلامی همچنین شهیدان حجت الاسلام و المسلمین دانش و شرافت نمایندگان مردم شوش و شوشتر در مجلس شورای اسلامی نیز به شهادت رسیدند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۴۸۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به اسرائیل امید را در دل مردم مظلوم جهان زنده کرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، علی احمدزاده با اشاره به عملیات غرور آفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله به اسرائیل گفت: سپاه و نیروهای مسلح در حمله به پایگاه‌های نظامی از پیش تعیین شده رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل برگ زرین دیگری در تاریخ میهن اسلامی رقم زدند.
استاندار افزود: این عملیات غرورآفرین تمام دنیا و سردمداران استکبار را در بهت و حیرت فرو برد و امید به آینده را در دل توحیدیان و مردم مظلوم جهان زنده کرد.
وی بیان کرد: حمله به مواضع اسرائیل موجب شد مردم فلسطین بعد از روزها که زیر بمباران اسرائیل بودند در آرامش باشند، آنها در کنار دیگر مردم منطقه و آزادی‌خواهان جهان از این اقدام جمهوری اسلامی ایران ابراز خوشحالی کردند.
استاندار با اشاره به برگزاری مراسم جشن و شادی در سراسر ایران پس از این اقدام ماندگار گفت: این حماسه به یادماندنی و کم‌نظیر به الگوی مبارزه با ظلم و استکبار تبدیل شد.
احمدزاده بیان کرد: استان ما در کنار سایر استان‌ها نقشی در این حادثه ماندگار داشت که از همه نیروهای مسلح تشکر و قدردانی می‌کنم.

دیگر خبرها

  • واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران در استان بوشهر انجام شود
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا
  • واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران انجام شود
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا در کردکوی
  • شهدا عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند
  • فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید گلستانی دیدار کرد/ حامل سلام رهبر معظم انقلاب هستم
  • تدوین دانشنامه دفاع مقدس در دانشگاه آزاد استان فارس
  • دیدار استاندار یزد با جمعی از خانواده‌های شهدای ارتش
  • دیدار استاندار یزد با خانواده های شهدای ارتش
  • حمله به اسرائیل امید را در دل مردم مظلوم جهان زنده کرد