Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اگر هر گونه تجاوزي به حوزه امنيت ما شود، از همه امکانات در اختيار خود من جمله موشک‌ها استفاده خواهيم کرد.

به گزارش سرويس سياسي جام نيـوز، سردار احمد وحيدي رئيس مرکز تحقيقات راهبردي دفاعي، با اشاره به عمليات اخير موشکي سپاه در انهدام مواضع داعش، اظهار داشت: عمليات موشکي اخير سپاه پاسداران، عملياتي مقتدرانه بود که گوشه‌اي از درياي توانمندي‌هاي رزمندگان سپاه اسلام را به نمايش گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وي ادامه داد: اين عمليات طبيعتاً يک هشدار به همه کساني بود که فکر تجاوز به حوزه منافع ملي و حوزه امنيت جمهوري اسلامي را در سر خود داشته و دارند.

رئيس کميسيون دفاعي و امنيتي شوراي راهبردي روابط خارجي ايران با تاکيد بر اينکه جمهوري اسلامي به هرگونه نيت سويي که دشمنان در سر بپرورانند با قدرت، پاسخي کوبنده خواهد داد، گفت: اگر هر گونه تجاوزي به حوزه امنيت ما شود، از همه امکانات در اختيار خود من جمله موشک‌ها استفاده خواهيم کرد.

تسنيم
506


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۴۸۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرچم جمهوری اسلامی ایران در کرمان به اهتزاز درآمد

 آیین اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، صبح پنج‌شنبه ۹ فروردین ماه و در آستانه روز جمهوری اسلامی ایران (۱۲ فروردین ماه) با حضور جمعی از مسئولان و شهروندان در دبیرستان پسرانه شاهد ناحیه دو برگزار شد. 

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان، سردار معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین، حجت‌الاسلام علیمرادی نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری، فرماندهان نظامی و انتظامی، جمعی از مدیران کل و کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان و بسیجیان در این آیین حضور داشتند. 

حاضران همچنین با در دست داشتن پلاکارد‌هایی در حمایت از فلسطین اشغالی و با سر دادن شعار‌های مرگ بر آمریکا، مرگ بر صهیونیست، اسرائیل، کودک‌کش و جلاد است، فلسطین عامل اتحاد است، رهایی فلسطین همیشه در فکر ما است، نابودی اسرائیل زیباترین ذکر ما است، دست خدا بر سر ما است، خامنه‌ای رهبر ما است و ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماده، جنایات رژیم صهیونیستی و قتل عام مردم مظلوم غزه را محکوم کردند. 

سردار حسین معروفی، معاون سازمان بسیج مستضعفین در سخنان خود به فلسفه ۱۲ فروردین پرداخت و گفت: احکام الهی ذیل حکومت اسلامی جاری می‌شوند و امام خمینی (ره) به تبعیت از مکتب وحی در سال ۱۳۴۲، شروع نهضت و قیام حکومت اسلامی را رقم زدند و ۱۵ سال به صورت نرم کار عمیق فرهنگی کردند. 

وی ۱۲ فروردین را تکمیل کننده نهضت و انقلاب امام راحل دانست و افزود: ۱۲ فرودین، غدیر ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی و بزرگ ترین جشن و افتخار ما است. 

سردار معروفی تصریح کرد: اصل موضوع ۱۲ فروردین، تبیین اقدام علنی مهم و جاوید ملت بزرگ ایران با تبعیت از امام راحل است که آری به نظام جمهوری اسلامی گفتند. 

وی گفت: دعوای حقیقی منطقه بر سر اندیشه ما؛ یعنی پیامبر اسلام (ص)، اهل‌بیت (ع) و عاشورا است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • آیین اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران در کرمان + تصویر
  • ۱۲ فروردین تکمیل کننده نهضت و انقلاب امام‌ خمینی راحل می باشد
  • پرچم جمهوری اسلامی ایران در کرمان به اهتزاز درآمد
  • پاسخ کوبنده هادی چوپان به خط و نشان کشیدن لانسفورد، قهرمان مسترالمپیا (فیلم)
  • اظهارات وزیر کشور درباره جرایم رانندگی: خیلی قدیمی است
  • بازدید فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش از بندر امیرآباد
  • ظریف: روسیه، ایران را برای مطامع خود فدای آمریکا می‌کند/ دچار خیالبافی هستیم/ لاوروف به روشنی یک موضوع را بازگو کرد
  • ظریف: روسیه، ایران را برای منافع خود فدای آمریکا می‌کند/ برخی می‌خواهند روس‌ستیزی و یا روس‌پرستی خود را ثابت کنند
  • تقدیر مدیر حوزه‌های علمیه کشور از خدمات مختلف سپاه
  • تقدیر مدیر حوزه‌های علمیه کشور‌ از خدمات مختلف سپاه