Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های نماز جمعه اراک افزود: تمامی قوا و مسئولان نظام اسلامی باید با حفظ وحدت کلمه، همدلی و با پرهیز از تخریب پشت سر مقام معظم رهبری حرکت کنند و از بیان صحبت هایی که به این سرمایه بزرگ نظام جمهوری اسلامی لطمه وارد می کند بپرهیزند.
وی ادامه داد: مسئولان نظام باید با پرهیز از حاشیه ها با همت والا و تلاش برای رفع کمبودهای فرهنگی و اقتصادی و تحقق وعده های انتخاباتی خود را برای خدمت هرچه بیشتر به مردم و جامعه برای چهار سال آینده آماده و برای توسعه هرچه بیشتر کشور تلاش کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه اراک خاطر نشان کرد: شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز باید با انتخاب شهردار امین و صادق برای توسعه و آبادانی شهر ها در سال ها آینده برنامه ریزی دقیق داشته باشند ومصالح و مسائل مردم را فدای منافع شخصی و جناحی خودداری کنند.
آیت الله دری نجف آبادی ضمن تشکر از مردم برای حضور حداکثری در راهپیمایی روز قدس و نماز عید فطر افزود: مردم باید برای حفظ دستاوردهایی که در ماه مبارک رمضان به دست آوردند تلاش کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری نزدیکی به هشتم شوال و سالگرد حمله رژیم آل سعود به قبرستان بقیع، گفت: رژیم آل سعود و رژیم اسرائیل 2 غده سرطانی هستند که انگلیسی ها در خاورمیانه به وجود آوردند و هم اکنون نیز تحت حمایت امریکا قرار دارند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: رژیم آل سعود در دوران هشت سال دفاع مقدس میلیاردها دلار کمک نظامی در اختیار عراق گذاشت تا زنان و کوکان کشور را به خاک و خون بکشد.
آیت الله دری نجف آبادی افزود: جمهوری اسلامی ایران با این جنایتکاران و داعش که حمایت آل سعود و اسرائیل را دارند روبه رو است و تا کنون با اتحاد ملت، نیروهای نظامی، انتظامی و سپاه پاسدارن توانسته در برابر آنان ایستادگی کنند و راه اسلام و قرآن را ادامه دهند.
وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس 350 مورد گزارش بمباران شیمیایی توسط رژیم صدام را ارایه کرد ولی کسی آن را محکوم نکرد و هم اکنون کشور ما را که 17 هزار شهید ترور دارد توسط دشمنان اسلام به حمایت از تروریسم محکوم می شود.
گرامیداشت یاد شهادت 290 نفر شهید هواپیمای مسافر بری جمهوری اسلامی ایران که توسط ناو جنگی آمریکا در خلیج فارس مورد حمله قرار گرفت از دیگر محورهای نماز جمعه این هفته اراک بود.
نماز عبادی سیاسی روز جمعه در 33 نقطه استان مرکزی برگزار می شود.
1955/6013/خبرنگار:مهدی عظیمی**انتشاردهنده:مژگان حیدری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۴۸۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت گام به گام هند در صنعت فضایی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از نیوساینس، آژانس فضایی هند در سال‌های اخیر بسیار موفق بوده و اعتبار این کشور را در صحنه جهانی افزایش داده است. اگرچه هند دیر به صحنه عملیات‌های اجرایی فضایی پیوست، اما آژانس فضایی این کشور برای دهه‌ها به آرامی و پیوسته در حال رشد بوده و همسو با فعالان این صنعت پیش رفته است. 

رئیس سازمان فضایی هند می‌گوید: «آنچه اکنون می‌بینید محصول چهار دهه سرمایه‌گذاری جدی در این برنامه است که بسیاری از مردم آن را به‌عنوان برنامه‌ای نامناسب و غیر ضروری برای یک کشور در حال توسعه می‌دانستند و رد می‌کردند، اما معلوم شد که در تمام مدت تصمیم هوشمندانه‌ای بوده است» و منجر به این موضوع شد، کشوری که در گذشته معمولا به عنوان یک کشور در حال توسعه شناخته می‌شد در دهه‌های گذشته توانست در حوزه فضا فعالیت‌های بسیار موفقی انجام دهد و یکی از فعالان اصلی این صنعت به شمار آید.

یکی از عواملی که حضور هند در فضا را تقویت کرده است، تلاش‌های طولانی مدت این کشور برای توسعه و بهبود فناوری‌های نوین است. برنامه فضایی هند از سال ۱۹۶۹ شروع شد و از آن زمان تاکنون، هند توانسته است بهبود‌های چشمگیری در زمینه‌های مختلف مانند ساخت ماهواره، پرتاب موشک‌ها و سایر فعالیت‌های فضایی داشته باشد.

توانایی‌های هند در توسعه و پرتاب موشک و ماهواره به این کشور این امکان را داده که خدمات جهانی دقیق‌تر و قابل اعتماد تری را در زمینه مدیریت آب، کشاورزی، حفاظت زیست‌محیطی و مدیریت بلا‌های طبیعی ارائه دهد.

در نتیجه، هند به دلیل پتانسیل بالای فضایی خود، به یکی از اعضای مهم سازمان‌های بین المللی تبدیل شده و توانسته است با فعالیت‌های ثمربخش به پیشرفت خود در این عرصه مهر تایید بزند.

می‌توان گفت که هند با تلاش‌های مستمر و پیگیری اهداف بلند مدت، به یکی از قدرت‌های برجسته در فضای بین‌المللی تبدیل شده است و با گذر زمان احتمالا نقش بزرگتری در عرصه فضایی جهان ایفا می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیش از ۸۰ درصد نیاز ناوگان دریایی در داخل تأمین می‌شود
  • پیشرفت گام به گام هند در صنعت فضایی
  • عملیات جدید مقاومت اسلامی عراق علیه رژیم صهیونیستی
  • معادن کلید مهم توسعه کردستان/جاده‌های معادن موجب نارضایتی مردم
  • شوراهای اسلامی نماد خرد جمعی و وحدت هستند
  • تلاش جمعی ایران، عربستان، ترکیه، اندونزی و مصر برای پایان جنگ در غزه
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • افغانستانی‌ها بمانند یا بروند؟!/ ردّ پای ۲۰ ساله لیدر اصلاح‌طلبان در مشکلات مردم و ایران
  • افغانستانی‌ها بمانند یا بروند؟!/ ردّ پای 20 ساله لیدر اصلاح‌طلبان در مشکلات مردم و ایران
  • افزایش گرایش مردم به لیست‌ها در دور دوم انتخابات مجلس