Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: به منظور ایجاد حلقه زیارتی، گردشگری و تفریحی در منطقه الموت، کمربند دسترسی روستاهای دریاچه اوان احداث می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان قزوین، داود کشاورزیان به همراه داود محمدی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، علی فرخ زاد معاون عمرانی استاندار، سید قاسم بی نیاز رییس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی، مسعود حق لطفی مدیرکل راه و شهرسازی، افشین پیرنون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای و جمعی از مدیران و مسئولین استانی از مسیرهای ارتباطی منطقه الموت قزوین دیدن کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در سفر به منطقه گردشگری الموت قزوین گفت: محورهای تفریحی و توریستی اوان به زرآباد و اندج به گازرخان با بررسی شرایط و بازدید های انجام شده بهسازی و ایمن سازی می شوند.

وی ضمن بررسی وضعیت پروژه های راهسازی در این بخش اظهارداشت: با توجه به ترافیک و تردد گردشگران در این منطقه، به ویژه دریاچه اوان و قلعه الموت، باید تمهیدات لازم جهت تسهیل در عبور و مرور و ایمن سازی ترافیک در دستور کار قرار گیرد.

کشاوررزیان تصریح کرد: بهسازی و مناسب سازی حلقه گردشگری روستای زرآباد به اوان و همچنین مسیر روستای اندج به گازرخان از جمله مواردی است که مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

معاون وزیر راه و شهرسازی یادآورشد: نحوه انتقال خط گاز از مسیر آیین و دیکین به روستاهای وره بن، اوان، زواردشت و زرآباد و در اختیار گذاشتن جاده برای انتقال آن از جمله موارد مورد بازدید و بررسی بود که با بهسازی کمربند گردشگری زرآباد، زواردشت، اوان و وره بن به دور دریاچه اوان، می توان بستری مناسب جهت بهره برداری هر چه بیشتر از ظرفیتهای تفریحی، زیارتی و توریستی منطقه فراهم کرد.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در ادامه ضمن بازدید از پل سیل زده رودخانه اوان، امکان های موجود و راهکارهای تعریض محور اوان به زواردشت و احداث کمربندی در مسیر قلعه گازرخان با توجه به اعتبار در نظر گرفته شده در سفر سال گذشته وزیر راه و شهرسازی به الموت را نیز مورد بررسی قرار داد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۴۸۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاموشی چراغ های کمربندی جنوب شیراز مشکل ساز شد

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، شهروندان از طریق سامانه ۱۲۱ یا اپلیکیشن برق من یا وب سایت برق من، می توانند درخواست رسیدگی به قطعی برق، خاموشی معابر و.... را به شرکت برق ارائه نمائید. شهروند خبرنگار ما مدعی است هیچ ارگانی مسئولیت خاموشی کمربندی جنوب شیراز را برعهده نگرفته است و با ارسال فیلمی خاموش بودن چراغهای کمربندی جنوب شیراز را به تصویر کشید.  

متن شهروند خبرنگارما:

باسلام
بیش از یک سال هست که چراغ های کمربندی جنوب شیراز خاموش هست که نه اداره راه و شهرسازی و نه شهرداری هیچ کدام مسئولیتی در قبال آن قبول نمی کنند لازم به ذکر است که این جاده بکی از پرخطرترین و پرتصادف ترین جاده های کشور هست و جان تعداد زیادی را به خطر می‌اندازد. اگر جهت حل و پیگیری این موضوع گزارشی تهیه بفرمایین ممنون میشم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خاموشی یکساله چراغ های کمربندی جنوب شیراز
  • خاموشی چراغ های کمربندی جنوب شیراز مشکل ساز شد
  • به زودی، بهره برداری از قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین+ فیلم
  • بهره برداری از قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین بزودی + فیلم
  • راه‌های ایجاد شبکه بین‌المللی تحقیقات در حوزه انرژی بررسی شد
  • ایجاد شبکه بین‌المللی تحقیقات در حوزه انرژی بررسی شد
  • راه‌ دسترسی منطقه گردشگری سد کنگیر ایوان تکمیل می‌شود
  • راه‌دسترسی منطقه گردشگری سد کنگیر ایوان تکمیل می‌شود
  • بخشی از طبیعت بهاری بهشت گردشگری استان قزوین به روایت فیلم
  • افتتاح باغ ایرانی فرصت جدید گردشگری در شیراز است