Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، آیت الله محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: جنایات رژیم بعث عراق در هشت سال دفاع مقدس که با حمایت آمریکا به عنوان استکبار جهانی صورت گرفت، نمونه های بارز حقوق بشر مورد ادعای غرب و این کشور است.
وی ادامه داد: شهادت بیش از 110 نفر در جریان حمله شیمیایی صدام در سردشت و نیز مجروح شدن و رنج بیش از پنج هزار نفر از مردم مظلوم این شهر و نیز شهادت 298 نفر در هواپیمایی مسافربری کشورمان به دست مزدوران ناو آمریکایی نشان از دشمنی استکبار با نظام و انقلاب اسلامی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: ترور شخصیت های بزرگ نظام و انقلاب اسلامی از جمله شهدای محراب و شخصیت های تاثیرگذار انقلابی توسط منافقین خائن که مورد حمایت غرب و آمریکا بودند، نمونه ای از حمایت این کشورها از تروریسم و منافقان بوده است.
خطیب جمعه مراغه با اشاره به سالروز شهادت دکتر بهشتی و 72 تن از یاران امام در هفتم تیر سال 60 گفت: دشمنان و منافقان با اجرای ترورهای ناجوانمردانه شخصیت های بزرگ کشورمان درصدداز بین بردن و حذف سرمایه های عظیم ملت و انقلاب اسلامی بودند.
آیت الله پورمحمدی با اشاره به موفقیت مردم عراق در بیرون راندن داعش از شهر موصل افزود: این شهر به واسطه همت مردم، ارتش عراق و نیروهای بسیج مردمی حشد الشعبی از دست تروریست های جنایت کار داعشی آزاد و از لوث وجود آنان پاک شد.
وی ادامه داد: در سوریه نیز همانند عراق پیشرفت ها و موفقیت های بسیاری نصیب مردم این کشور شده و بسیاری از مناطق از دست گروه های تروریسیت و تکفیری آزاد شده است.
وی با اشاره به ادعای آمریکا مبنی بر وجود سلاح های شیمیایی در سوریه اضافه کرد: این بهانه توسط استکبار برای اجرای توطئه های شوم در راستای حمایت از گروه های تروریستی انجام می شود.
امام جمعه مراغه با اشاره به هفته صرفه جویی در منابع آبی اضافه کرد: باتوجه به کمبود منابع زیرزمینی و نزولات جوی، صرفه جویی در مصرف آب ضروری است.
آیت الله پورمحمدی افزود: پرهیز از اسراف در مصرف از جمله در منابع خدادادی، قناعت و صرفه جویی همواره مورد تاکید آموزه های قرآنی و نیز موجب کاهش مشکلات در جامعه خواهد شد.
به گزارش ایرنا، همزمان با آخرین روز از هفته قوه قضائیه، آیینی با حضور مسئولان شهرستانی و کارکنان دادگستری و دادستانی مراغه به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهادت شهید دکتر بهشتی و یاران امام راحل در هفتم تیرماه سال 60 در مسجد جامع و قبل از خطبه های نماز جمعه این شهرستان برگزار شد.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: ابراهیم مطلوبی**انتشار:عیسی عطاپور**
3077/7487

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۴۹۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان

به گزارش «تابناک» به نقل از بی بی سی، رسانه های افغانستان گزارش دادند که در حمله افراد مسلح ناشناس به مسجد امام زمان (عج) شهرک اندیشه در شهرستان گذره در هرات، تعدادی از نمازگزاران به شهادت رسیده اند.

بر اساس اعلام این رسانه، حادثه هنگام نماز مغرب و عشاء روی داده است.

گفته می شود امام جماعت این مسجد به همراه ۶ نفر دیگر از جمله یک کودک نیز در این حمله به شهادت رسیده‌ و تعدادی هم مجروح شده‌ اند.

مقامات دولت موقت طالبان در افغانستان هنوز در این خصوص بیانیه ای صادر نکرده اند.

تا کنون اخبار و اطلاعات بیشتری در این خصوص رسانه ای نشده است.

همچنین هنوز هیچ فرد یا گروهی مسئولیت این حادثه را برعهده نگرفته است.

دیگر خبرها

  • ایران هفت شخص و پنج نهاد آمریکایی را تحریم کرد
  • پخش ویژه برنامه «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • شهادت امام جعفر صادق (ع) هیأت کجا برویم؟
  • میزبانی پایانه‌های مسافربری مشهد از ۲۰ میلیون زائر امام رضا(ع)
  • تحریم ۱۳ فرد و شرکت آمریکایی توسط ایران
  • ایران برخی نهادها و اشخاص آمریکایی و انگلیسی را تحریم کرد + اسامی
  • جنگیدن با دشمن در خاک خودش،‌ مهم ترین نشانه قدرت
  • داعش مسئول حمله به نمازگزاران هرات
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان