Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی فضائلی کارشناس مسائل سیاسی گفت: هوچیگری و غوغا سالاری یک جریان خاص و ایجاد حاشیه امن برای ناکارآمدی ها با این حاشیه سازی ها جای تردید ندارد.

به گزارش مشرق، درحالی‌که با پایان یافتن رقابت‌های انتخاباتی انتظار می‌رفت کار و تلاش برای حل مشکلات عدیده مردم آغاز شود، اما دعواهای سیاسی و حاشیه‌سازی‌ها وارد فاز تازه‌ای شد که برخی منتسبین به جریان نیز در گم کردن اولویت‌ها بی‌تقصیر نبودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی فضائلی کارشناس مسائل سیاسی در این‌ رابطه به خبرنگار مشرق گفت: هوچیگری و غوغا سالاری یک جریان خاص و ایجاد حاشیه امن برای ناکارآمدی ها با این حاشیه سازی ها جای تردید ندارد.

در حالیکه کشور درگیر معضلات متعدد و گریبانگیر مردم است، معضلاتی مثل بیکاری، رکود و اوضاع پولی و مالی، چنین حاشیه پردازی ها به قصد حاشیه امن درست کردن برای ناکارآمدی ها و یا حداقل فراموش کردن اولویت ها جای تامل جدی دارد.

این جریان همچنین تلاش برای مرعوب کردن منتقدان را نیز در دستور کار دارد.

وی افزود: اما در عین حال به نظر من مداحی روز عید فطر یک بدسلیقگی بود با دو اشکال. نخست اقتضای عید بزرگی مثل فطر را که علی القاعده روز شادی و همدلی است در نظر گرفته نشد و دوم فردی را در میان جمع به شکل مستقیم مورد نقد قرار گرفت که خارج از چارچوب های تعلیم و تربیت اسلام است.

فضائلی در پایان تاکید کرد: دستور موکد بزرگان ما در امر به معروف و نهی از منکر این است که این کار باید به شکل معروف و پسندیده انجام شود.

نیروهای انقلابی و حزب اللهی باید در مقابل بازی پیچیده طرف مقابل هوشمندانه تر عمل کنند.

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۴۹۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت فوق العاده خاص به کارکنان نظام سلامت در سال جاری

بهرام عین‌اللهی گفت: ۱۰ هزار میلیارد تومان فوق العاده خاص برای کارکنان حوزه سلامت در نظر گرفته شده که آئین نامه اجرایی آن در کمیته‌ها در حال تدوین بوده و به اطلاع تمامی کارکنان خواهد رسید.

وی افزود: با توجه به نیازهایی که در جامعه ما وجود دارد بحث پرداخت فوق العاده خاص را از دو سال پیش به صورت مستمر آغاز و سال گذشته در صحن علنی مجلس از نمایندگان مردم درخواست و آن را پیگیری کردیم که با تلاش رئیس سازمان برنامه و بودجه، این مصوبه روز گذشته به تصویب رسید.

عین اللهی ادامه داد: مصوبه فوق العاده خاص از امسال اعمال می‌شود و جزو بودجه ۱۴۰۳ دیده شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • پرداخت فوق العاده خاص به کارکنان نظام سلامت در سال جاری
  • سندسازی درباره نیکا شاکرمی برای به حاشیه بردن اعتراضات علیه اسرائیل
  • سرکوب معترضان حامی فلسطین در فرانسه
  • عین‌اللهی: با اولویت حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان کمبود دارو را جبران می‌کنیم
  • راهنمای انتخابی هوشمندانه در خرید چیلر تراکمی
  • کم‌توجهی به روستاها موجب حاشیه‌نشینی در شهرها می‌شود
  • میدان ۱۲ فرودین، نماد ناکارآمدی مدیریت شهری در سنندج + گزارش پیگیری
  • هر جا میدان به نیروهای متعهد و انقلابی داده شد، سربلند بوده‌ایم
  • هرجا میدان به نیروهای متعهد و انقلابی داده شد، سربلند بوده‌ایم
  • یک برگ دیگر از ناکارآمدی های دولت سیزدهم/ تولیدات خودروسازان داخلی کجاست؟