Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-سپرهای موشکی ملی روسیه تا سال 2025 میلادی سیستم به بهره برداری می‌رسد. سرگئی بویف، کارشناس ارشد سامانه‌های هشدار دهنده حملات موشکی روسیه در مصاحبه با "پارلامنتسکایا گازتا" گفت: سیستم‌های دفاعی ضدموشکی ملی روسیه در سال 2025 میلادی مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

وی افزود: براساس برنامه ریزی انجام شده تا سال 2020 میلادی روند بهینه سازی سیستم های دفاعی ضد موشکی A-135 پوشش دهنده امنیت هوایی مسکو و مناطق صنعتی مرکزی به پایان خواهند رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام روس خاطرنشان کرد، سامانه‌های موشکی AegisAshore که در رومانی و لهستان مستقر شده‌اند برای روسیه تهدیدی مستقیم محسوب می‌شوند.
به تازگی موسسه‌های امنیتی اروپایی اعلام کرده‌اند که مسکو پایتخت روسیه به جهت بهره برداری از سامانه‌های دفاعی و راداری پیشرفته، همچنان به عنوان امن‌ترین نقطه در جهان در برابر حملات احتمالی موشکی دشمنان خود به شمار می‌رود.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۴۹۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال

درویشعلی حسن زاده به مناسبت روز کارگر در بازدید از چند واحد تولیدی در علی آباد کتول گفت: ۲۳۰ واحد تولیدی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در استان در دست ساخت قرار دارد که تا پایان سال با حمایت همه جانبه یکصد واحد از این تعداد تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی همچنین با اشاره به مطالبات تولید کنندگان در بحث افزایش طرح توسعه واحد‌های تولیدی افزود: این امر به طور جدی در دستور کار اداره صمت استان قرار دارد.

مدیر کل صمت استان افزود: سال گذشته ۳۵ واحد غیر فعال در سطح استان گلستان دوباره راه اندازی شد که برای بیش از ۴۸۰ نفر زمینه اشتغال پایدار ایجاد کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • هشدار درباره شکست کی‌یف بدون کمک نظامی غرب
  • تحولات اوکراین|هشدار درباره شکست کی‌یف بدون کمک نظامی غرب
  • ۴ پیامد حمله موشکی سپاه به اسرائیل به روایت امام جمعه تهران
  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • چالش‌های زیست‌محیطی در توسعه هوش مصنوعی
  • بهره‌برداری از سامانه گرمسیری ۹۰ هزار تن به محصولات زارعی استان اضافه می‌کند
  • اقرار مقام ارشد نظامی انگلیس به ضعف دفاعی این کشور در برابر حملات موشکی
  • دفاع هوایی پاشنه آشیل اتحادیه اروپا
  • خودرو فورد ترانزیت 2025 چه مشخصاتی دارد؟
  • پایه‌های «پاتریوت آمریکایی» فرو ریخت