Web Analytics Made Easy - Statcounter

«لاریجانی» در مصاحبه با یک رسانه آمریکایی به مسائلی از قبیل کمک ایران در جنگ با داعش، مواضع ضد مهاجرتی دولت آمریکا و همچنین مواضع عربستان سعودی در قبال تحولات منطقه به ویژه قطر پرداخت.

به گزارش خبرگزاری مهر، «علی لاریجانی» رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در مصاحبه با سی‌ان‌ان به مسائلی از قبیل کمک ایران در جنگ با داعش، مواضع ضد مهاجرتی دولت آمریکا در قبال ایران و همچنین مواضع عربستان سعودی در قبال تحولات منطقه به ویژه قطر پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجلس شورای اسلامی ایران ابتدا به فرمان ضد مهاجرتی دولت آمریکا پرداخت و به سوالی در این باره پاسخ داد و گفت: «درباره این موضوع پیش از این سخن گفته‌ام. ایرانی‌های زیادی ساکن آمریکا هستند، تحصیل می‌کنند و تجارت دارند،‌ کدام یک از آنها در حوادث تروریستی شرکت داشتند؟».

لاریجانی با تاکید بر اینکه تروریست‌ها به ندرت با گذرنامه و از طریق مجاری قانونی وارد آمریکا می‌شوند، گفت: «رئیس‌جمهور ترامپ و مقامات آمریکایی از این موضوع خبر دارند. تروریسم باید در منبع و خاستگاه خود شکست بخورد. آنها در افغانستان، سوریه و عراق هستند. منابع تروریست‌ها کجا است؟ آنها کجا هستند؟».

رئیس مجلس شورای اسلامی ایران با تاکید بر مبارزه ایران با تروریست‌ها در منطقه تصریح کرد: «وقتی که عراق مورد اشغال و تجاوز داعش قرار گرفته بود، آیا آمریکا کوچکترین اقدامی در دفاع از آن(دفاع از عراق) انجام داد؟ یا این ملت ایران بود که به ملت و دولت عراق کمک کرد؟».

او افزود: «اگر ما به آنها(دولت و ملت عراق) کمک نمی‌کردیم، بغداد مورد اشغال داعش قرار می‌گرفت. این کمک ایران بود که داعش حالا آخرین نفس‌هایش را در عراق( و سوریه) می‌کشد».

در ادامه مصاحبه از مواضع عربستان سعودی در قبال تحولات منطقه به ویژه مواضعش در قبال قطر سوال شد.

لاریجانی گفت: «آیا منطقی است، آیا پختگی است که یک کشور به کشور دیگر دیکته کند و بگوید که شما باید کاری را بکنی که من می‌گویم؟ اینکه شما باید روابطت را مثلا با ایران قطع کنی؟».

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: «من فکر نمی‌کنم که سعودی‌ها چنان وزنه‌ای داشته باشند که چنین حرف‌هایی(را به دیگران به ویژه قطر) بگویند».

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۴۹۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی رئیس اتاق ایران و عراق از قیمت دلار

روزانه در سایت "نبض بورس" گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار و مطالب جذاب پیرامون بازار سرمایه، مسکن، ارز، انرژی و سرمایه گذاری تهیه و منتشر می‌گردد. گزارش کامل از گزیده‌ خبرهای امروز «نبض بورس» (https://nabzebourse.com) را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

توقف این نمادها در معاملات فردا   پیش بینی بورس شنبه ۸ اردیبهشت| فردا این نمادها مورد توجه هستند؟

 

خبرهای جذاب برای سهامداران کچاد، شغدیر، کتوسعه و فن افزار

 

کاهش قیمت طلا بیشتر از این خواهد بود یا خیر؟

 

پیش بینی رئیس اتاق ایران و عراق از قیمت دلار

 

اشتهای میلیارد دلاری و جاه طلبانه غول معدنی دنیا و تاثیر آن بر مس!

 

تامین مالی درون گروهی در زیرمجموعه والبر | قرض الحسنه بین دو شرکت دارویی!

 

نمادهایی که مشمول فرآیند تعلیق اند، مراقب باشید!

 

قیمت لحظه‌ای دلار، یورو و درهم

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • الدفاعی: وعده صادق، پایان‌بخش توهم ارتش شکست‌ناپذیر اسرائیل
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • آمریکا برای تداوم حضور نظامی در عراق، داعش را بهانه کرده است
  • حمایت دانشجویان گیلانی از دانشگاهیان آمریکا و اروپا
  • کنعانی: اگر رشادت مستشاران سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد
  • سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد
  • توضیح دبیرکل اتاق بازرگانی ایران و عراق درباره بازار دلار
  • پیش بینی رئیس اتاق ایران و عراق از قیمت دلار
  • کاخ سفید: برنامه‌ای برای سفر اردوغان به آمریکا وجود ندارد
  • زنی که به خاطر غزه از دولت بایدن استعفا داد + عکس