Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@16:28:06 GMT

زبانه های آتش در جنگل های قائم‌شهر مهار شد

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۸۴۹۷۳۴

زبانه های آتش در جنگل های قائم‌شهر مهار شد

قائم‌شهر- با تلاش نیروهای آتش‌نشانی، منابع طبیعی و امدادرسان آتش‌سوزی جنگل در قائمشهر مهار شد.

به گزارش‌ خبرنگارمهر، جعفر امینی‌بر سرپرست سازمان آتش‌نشانی قائم‌شهربعدازظهر جمعه در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: این آتش‌سوزی در ساعت ۱۱ و 30 دقیقه روز جمعه از یک زمین زراعی گندم شروع شده و به سرعت دامنه حریق به سمت جنگل کشیده‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از اعلام وقوع حریق، خودروهای هر پنج ایستگاه آتش‌نشانی قائم‌شهر و ۲۵ نیروی آتش‌نشان به محل اعزام شدند.

سرپرست آتش‌نشانی قائم‌شهر، تصریح کرد: با توجه به حجم سنگین آتش و سرایت به جنگلهای روستاهای تلوک و کوتنا، برای اطفای حریق از دو خودروی سنگین آبرسان و ۲۰ نیروی انسانی شهرداری هم بکارگیری شد.

امینی‌بر با اشاره به اینکه چندهکتار از جنگلهای قائم‌شهر طعمه حریق شد و خسارات جبران ناپذیزی وارد آمد، به کشاورزان توصیه کرد: با توجه به فرارسیدن تابستان و گرمای هوا، کشاورزان و روستائیان از آتش زدن ضایعات محصولات کشاورزی خودداری کنند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۴۹۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتشیار دوم وحید شادی در تشریح جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت ۲:۴۴ دقیقه بامداد امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه، حریق در یک انبار لوازم استوک خودرو به مرکز فرماندهی اعلام شد و بلافاصله ۱۶ آتش نشان به همراه ۶ خودروی اطفاء حریق از ایستگاه‌های ۱۴، ۳۵ و ۵۳  به محل حادثه واقع در توس ۷۵ اعزام شدند. 

افسر نگهبان آتش نشانی مشهد افزود: همکاران پس از حضور در محل بلافاصله عملیات اطفا را آغاز و حریق را کنترل کردند. 

وی با بیان اینکه این حادثه خوشبختانه مصدومی نداشته است، ساعت پایان این عملیات را ۳:۱۹ دقیقه بامداد اعلام کرد و اظهار نظر در خصوص علت دقیق حادثه را منوط به بررسی‌های کارشناسی دانست. 

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین
  • آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی در قزوین
  • مهار آتش‌سوزی انبار در شهر ری/ از سرایت آتش جلوگیری شد
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره شهادت یک آتش‌نشان
  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟
  • وضعیت تجهیزات آتش نشانی در ایران چگونه است؟